2013-07-29 00:01

Kuriasi naujas rinkodaros milžinas

Dviejų reklamos gigantų – Prancūzijos "Publicis"  bei JAV "Omnicom" – susijungimas sukuria didžiausią pasaulyje rinkodaros ir reklamos milžiną, kuris lenkia iki šiol jau ketverius metus čia lyderiavusią Didžiosios Britanijos komunikacijos bendrovę WPP.

Kaip rašo „The Guardian“, bendra dviejų kompanijų rinkos vertė sieks 35 mlrd. USD, o bendros metinės pajamos sudarys 23 mlrd. USD.

"Publicis Omnicom Group" turės dvi būstines Paryžiuje ir Niujorke, bet bus įregistruota Nyderlanduose. Mauricas Levy, "Publicis" vadovas, pabrėžia, jog šį sprendimą padiktavo ne mokesčių lengvatų klausimai, o "neutralumo" paieškos.

Tarp naujojo milžino klientų – garsūs pasauliniai prekiniai ženklai "McDonald's" bei "Procter & Gamble", tačiau sandoris atneša nemenkų priešpriešų: "Omnicom" labiausiai vertinamų klientų sąraše "PepsiCo" ir "Apple", tuo tarpu "Publicis" dirbo su aršiausiais minėtųjų prekės ženklų konkurentais "Coca-Cola" ir "Samsung".

"Publicis Omnicom Group", turinčiai daugiau nei 130.000 darbuotojų, ir toliau vadovaus abiejų bendrovių generaliniai direktoriai.

Kaip spaudos konferencijoje Paryžiuje teigė besijungiančių bendrovių vadovai, jų  tikslas yra bandymas sukurti stiprią tradicinės rinkodaros bei komunikacijos atsvarą šiandien vis labiau dominuojantiems "Google" ir "Facebook", skaičiuojantiems milijardines vartotojų auditorijas.

"Omnicom" pajamos yra gerokai didesnis nei "Publicis", tačiau pastaroji dirba pelningiau. Apie susijungimą buvo paskelbta sekmadienį, o sandoris turėtų būti baigtas iki šių metų pabaigos arba 2014 m. pirmąjį ketvirtį.

52795
130817
52791