„M&S“ drabužių parduoda vis mažiau
                                                                                            
                                                                                    Drabužių pardavimai smunka aštuntą mėnesį iš eilės. „Marks and Spencer“ maisto produktų pardavimai per ketvirtį augo 1,8%, o analitikai prognozavo 1,6%. Mažmenininkas aiškina, kad ketvirčio rezultatus gadino prastas oras balandį. Visos grupės pardavimai per ketvirtį augo 3,3%. Bandydamas stabilizuoti rezultatus, „Marks and Spencer“ imasi pertvarkų drabužių padalinyje. „Drabužiai yra šio verslo pamatas, ypač moteriški. Be jų verslas patirs sunkumų“,– BBC sakė Bryanas Robertsas, „Kantar retail“ mažmeninės prekybos analitikas.
Ekspertai sako, kad kitų ketvirčių rezultatus iš esmės lems kitą mėnesį pasirodysiančios rudens ir žiemos kolekcijos. Geriausiai atrodė mažmenininko internetinės ir tarptautinės prekybos pardavimai, jie kilo atitinkamai 29,9% ir 8,7%.