„Premia KPC“: 9 mėn. pardavimus kėlė ledai KLASIKA
“Pardavimus augino puiki vasara. Kuo aukštesnė oro temperatūra, kuo mažiau lyja, tuo daugiau ledų parduodame. Jie sudaro pusę visų įmonės pardavimų”, — sako Alvydas Malakauskas, bendrovės generalinis direktorius.
Daugiausiai „Premia KPC“ pardavė KLASIKA prekės ženklo ledų. Pasak vadovo, rezultatus lėmė sėkmingi nauji bei esami produktai, plati aprėptis Lietuvos rinkoje bei reklamos kampanijos, didinusios šio prekės ženklo žinomumą.
„Premia KPC“ apyvartą augino ir šaldytų produktų pardavimai viešosioms maitinimo įstaigoms. Labiausiai pardavimus kilstelėjo nauji prekės ženklo „Tautų receptai“ gaminiai.
„Pardavimai auga, tačiau pelno uždirbti kol kas nepavyksta. Auga žaliavų kainos, didėja konkurencija, pardavimus dažnai tenka skatinti akcijomis, tuomet produktus parduodame už savikainą ar netgi nuostolingai“, — priežastis vardija p. Malakauskas.
Šiemet bendrovė planuoja turėti mažesnį nuostolį nei pernai, tikisi sustiprinti pozicijas ledų ir šaldytų produktų rinkose. Įmonėje dirba 85 darbuotojai, 7 mažiau nei pernai.