2013-11-08 01:01

„Premia KPC“: 9 mėn. pardavimus kėlė ledai KLASIKA

Alvydas Malakauskas, valgomųjų ledų, giliai šaldytų ir atvėsintų maisto produktų gamybos bei tiekimo įmonės AB "Premia KPC" generalinis direktorius.
Alvydas Malakauskas, valgomųjų ledų, giliai šaldytų ir atvėsintų maisto produktų gamybos bei tiekimo įmonės AB "Premia KPC" generalinis direktorius.
Valgomųjų ledų ir šaldytų maisto produktų didmeninės prekybos AB „Premia KPC“ pardavimo pajamos 2013 m. I-III ketv. augo 12%, nuo 30,3 mln. Lt pernai iki 33,9 mln. Lt šiemet. Ikimokestinis nuostolis siėkė 0,6 mln. Lt, ir buvo kiek mažesnis nei pernai, kai siekė 0,98 mln. Lt.

“Pardavimus augino puiki vasara. Kuo aukštesnė oro temperatūra, kuo mažiau lyja, tuo daugiau ledų parduodame. Jie sudaro pusę visų įmonės pardavimų”, — sako Alvydas Malakauskas, bendrovės generalinis direktorius.

Daugiausiai  „Premia KPC“ pardavė KLASIKA prekės ženklo ledų. Pasak vadovo, rezultatus lėmė sėkmingi nauji bei esami produktai, plati aprėptis Lietuvos rinkoje bei reklamos kampanijos, didinusios šio prekės ženklo žinomumą.

„Premia KPC“ apyvartą augino ir šaldytų produktų pardavimai viešosioms maitinimo įstaigoms. Labiausiai pardavimus kilstelėjo nauji prekės ženklo „Tautų receptai“ gaminiai.

„Pardavimai auga, tačiau pelno uždirbti kol kas nepavyksta. Auga žaliavų kainos, didėja  konkurencija, pardavimus dažnai tenka skatinti akcijomis, tuomet produktus parduodame už savikainą ar  netgi nuostolingai“, — priežastis vardija p. Malakauskas.

Šiemet bendrovė planuoja turėti mažesnį nuostolį nei pernai, tikisi sustiprinti pozicijas ledų ir šaldytų produktų rinkose. Įmonėje dirba 85 darbuotojai, 7 mažiau nei pernai.

52795
130817
52791