2018-09-07 03:01

Firminės parduotuvės – ne pagrindinis, bet vis dar naudingas prekybos kanalas

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Mėsos perdirbėjų nuomonės dėl firminių savo parduotuvių skiriasi. Vienos bendrovės sutinka, kad tai geras papildomas pardavimo kanalas, tačiau savo parduotuvių skaičių mažina. Kitos, priešingai, renkasi lojalių pirkėjų auditoriją ir planuoja savo parduotuvių tinklus plėsti.

Kalbėdami apie firminių parduotuvių pliusus, gamintojai dažniausiai mini artimą kontaktą su vartotojais ir greitesnę pinigų apyvartą. Vis dėlto dauguma mėsos perdirbėjų didžiąją dalį produkcijos realizuoja kitais kanalais.

Parduotuves uždarinėja

2015 m. bendrovė Kaišiadorių paukštynas šalyje turėjo 47 savo firmines parduotuves. Šiandien jų – 16.

52795
130817
52791