Lietuvių komunikacijos projektai – tarptautinėje arenoje

Publikuota: 2016-11-22
Organizatorių nuotr.
Organizatorių nuotr.

AB „Šilutės baldai“ ir koncerno SBA inicijuota bendruomenės iniciatyva „Šilutės siena“, telekomunikacijų „Bitės Lietuva“ bei „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ daryti komunikacijos projektai pateko į finalininkų sąrašus ir kovos dėl „European Excellence Awards“ apdovanojimų.

Pirmieji du projektai varžosi Baltijos šalių komunikacijos projektų kategorijoje kartu su Latvijos finansų ir Latvijos aplinkos apsaugos ir regionų vystymo ministerijų bei Estijos Pernu miesto turizmo centro įgyvendintomis kampanijomis. „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ projektas tarp finalininkų pateko tvarumo ir aplinkosaugos kategorijoje.

Šiemet 10–us vykstantys „European Excellence Awards“ yra vienas svarbiausių komunikacijos konkursų Europoje. Savo geriausius darbus čia teikia didžiausios žemyno bendrovės ir jų reklamos bei ryšių su visuomene agentūros, o pateiktų darbų skaičius šiemet siekia beveik 1.600.

Koncernas SBA „Šilutės sienos“ projektą įgyvendino kartu su ryšių su visuomene agentūra „KPMS ir partneriai“.

„Šilutės sieną“ – bendruomeninį projektą, suvienijusį miesto gyventojus – iniciavo koncernas SBA ir jo valdoma įmonė „Šilutės baldai“. Minint 125–ąjį baldų fabriko gimtadienį buvo nuspręsta kartu su Šilutės bendruomene sukurti ilgiausią metraštį – 500 metrų ilgio sieną, ant kurios atsispindėtų svarbiausi miesto istoriniai įvykiai ir reikšmingiausios krašto asmenybės.

„Tai, kad bendruomeninis „Šilutės sienos“ projektas pateko į finalinį etapą, kur dėl geriausiojo vardo varžysis su valstybių ir pirmaujančių verslo įmonių įgyvendintomis kampanijomis yra svarbus įvertinimas“, – teigia Egidijus Valentinavičius, koncerno SBA viceprezidentas.

Pradėjus projektą, buvo suburta miesto istorikų grupė, kuri išrinko svarbiausius Šilutės istorijos įvykius ir kraštui nusipelniusius asmenis. Visas sąrašas buvo pateiktas Šilutės miesto gyventojams, kurie galėjo balsuoti už jiems svarbiausius įvykius, taip pat siūlyti įrašyti naujus. Vėliau, atrinkus įvykius, prisijungti prie projekto buvo pakviesti žinomi gatvės meno dailininkai, kurie kartu su Šilutės dailės mokyklos moksleiviais kūrė piešinių, atspindinčių istorinius įvykius, eskizus.

10 dienų vykęs procesas sulaukė didžiulio Šilutės gyventojų susidomėjimo – daugiau nei 1.000 žmonių dalyvavo piešime. Žmonės ėjo šeimomis ir kolektyvais – piešė įvairių įmonių darbuotojai, į baldų fabriką atvykę „Ikea“ atstovai ir į Šilutę trumpam grįžę čia augę, bet vėliau svetur išvykę žmonės.

„Šiandien galime drąsiai pasakyti, kad mūsų noras miestui ir jo gyventojams įteikti ypatingą dovaną bei suvienyti bendruomenę, paskatinti pilietiškumo ir bendruomeniškumo jausmą, domėjimąsi gimtojo krašto istorija išsipildė 100–u procentų. Skaičiuojame, kad prie „Šilutės sienos“ projekto įgyvendinimo tiesiogiai prisidėjo daugiau nei 3.000 miesto gyventojų, o tai – kas penktas šilutiškis. Be to, siena turi išliekamąją vertę – gerų emocijų pliūpsnį gavo ne tik vienaip ar kitaip kūrimo procese dalyvavę žmonės, bet ji dar ilgus metus džiugins praeinančių ar pravažiuojančių akis“, – neabejoja Asta Dijokienė, „Šilutės baldų“ direktorė.

„Šilutės siena“ ryškiausių krašto kultūros įvykių pagerbimo ceremonijoje 2016 m. buvo pripažinta geriausia regiono „Metų iniciatyva“, sujungusi miesto bendruomenę.

Kitas šiemetiniame „European Excellence Awards“ besivaržantis „Bitės Lietuva“ komunikacijos projektas buvo skirtas naujų bendrovės planų įvedimui.

Pasak Žanos Jakevičienės, „Bitės“ Korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovės, Lietuvoje mobiliojo interneto vartotojus gana sunku nustebinti – kainos bene mažiausios Europoje, mobilusis internetas sparčiausias.

„Po ilgo gilinimosi į klientų poreikius ir lūkesčius sukūrėme revoliucingą produktą: pasiūlėme planus, kurie leidžia lietuviškus mobiliojo interneto gigabaitus be papildomų mokesčių naudoti Europos šalyse, ir dar nemokamai iki 12 mėnesių suteikėme naudingas paslaugas: ekrano draudimą nuo dūžių ir įskilimų, mobilųjį parašą bei interneto saugumo sprendimą. Tokiu būdu išsprendėme vieną opiausių keliaujantiems lietuviams problemų – mobiliojo interneto kainą keliaujant Europoje. Nuo šiol „Bitės“ klientai tais pačiais gigabaitais vienodai gali naudotis tiek Lietuvoje, tiek kelionėse po Europą“, – pasakoja p. Jakevičienė ir priduria, kad tokia didelė naujiena vidurvasarį, kai keliaujama aktyviausiai, reikalavo netradicinio įvedimo į rinką ir kuo platesnio gyventojų informavimo.

„Atlikome net keletą sociologinių apklausų ir video tyrimų, kurių rezultatais ir grindėme tiek produkto parengimą, tiek visą informacinę kampaniją. Į komunikaciją įtraukėme ir Europos šalių gyventojus iš Prancūzijos, Portugalijos, Italijos ir Ispanijos. Džiaugiamės, kad šis komunikacijos projektas išsiskyrė tarp tokio didelio kiekio kitų įmonių ir organizacijų projektų“, – pažymi p. Jakevičienė.

Šį projektą bendrovei padėjo įgyvendinti „Integrity PR“.

Tarp finalininkų papuolusio kiti lietuvių projekto „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ įgyvendintos komunikacijos kampanijos „Grąžinti verta“ tikslas buvo informuoti visuomenę apie naująją pakuočių užstato sistemą. Ši kampanija pasiekė įspūdingų rezultatų – apklausos rodo, kad net 99,8% gyventojų žino apie sistemą, 89% ja bent kartą naudojosi, 78% teigia, kad sistema yra reikalinga. USAD duomenys rodo, kad net 74% pakuočių, išleistų į rinką, yra grąžinama ir sutvarkoma. Tai vienas aukščiausių grįžtamumo rodiklių per pirmuosius užstato sistemos įvedimo metus, lyginant su kitomis Europos šalimis.

Pernai šiame konkurse tarp finalininkų buvo vienas darbas, tačiau apdovanojimų jis nepelnė.

2014 m. du Lietuvos komunikacijos projektai parsivežė apdovanojimus iš „European Excellence Awards“: „Lietuvos draudimas“ (komunikacijos agentūra „Integrity PR“) laimėjo socialinės įmonių atsakomybės kategorijoje su projektu „Nulis pykčio“. Viešųjų ryšių agentūros „Ad verum“ projektas, kurtas Kėdainių krematoriumui K2 LT, nugalėjo Baltijos šalių kategorijoje.

Šiemetiniai nugalėtojai paaiškės gruodžio 8 d.

FOTOGALERIJA Bendruomenės iniciatyva Šilutės siena. (9 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Nustatoma liberalesnė išorinės reklamos tvarka

Gauti leidimus išorinei reklamai bus paprasčiau. Tai numato Seimo ketvirtadienį priimtos Reklamos įstatymo...

Skandalai neparklupdė: „Facebook“ pelnas ir vartotojų skaičius augo

Socialinio tinklo valdytoja „Facebook“, nepaisant ją sukrėtusių skandalo, pademonstravo tvirtus ketvirčio...

„INK agency“ pernai perkopė 1 mln. ribą

Integruotos komunikacijos agentūros „INK agency“ apyvarta per 2017 m. išaugo 41% ir viršijo 1,1 mln. Eur,...

Rinkodara
07:30
„Google“ valdančios „Alphabet“ pelnas šoktelėjo 73%

Paieškos milžinę „Google“ valdančios bendrovės „Alphabet“ pelnas per pirmąjį šių metų ketvirtį šoktelėjo...

Rinkodara
2018.04.25
Populiarus animacinis veikėjas „Angry Bird“ masina padirbinėtojus

Vilniaus apygardos teismo sprendimu UAB „Profisa“ turės sunaikinti beveik 3.000 vnt. kramtomosios gumos...

Rinkodara
2018.04.25
Tarp naujausių reklamų – puokštė pavasarinių klipų

Tarp naujausių savaitės reklamų – ryškus projekto „Gražinti verta“ klipas (agentūra „vipcommunications,...

Rinkodara
2018.04.24
Vadovų komunikacija: dažniausiai kalba Kristina Meidė, efektyviausiai – Dovilė Grigienė Premium 5

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2017 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2018.04.24
Nelieka trijų „BIOK laboratorijos“ prekių ženklų 38

Kosmetikos gamintoja „BIOK laboratorija“ vietoj trijų prekės ženklų „Rasa“, „Aras“ ir „Biok dermatology“...

Rinkodara
2018.04.24
Naujas investuotojas: į Kauną atėjo Olandijos programinės įrangos kūrėja 1

Olandijos  duomenų valdymo sistemų kūrėja „Hyarchis“ įsikūrė Kaune ir pradeda samdyti darbuotojus.

Technologijos
2018.04.24
„Unboxed“ žada atverti „Facebook“ piniginę Premium 2

Lietuvos ir JAV bendrovė „Unboxed“, jungianti mažuosius nuomonės formuotojus socialiniuose tinkluose, nuo...

Rinkodara
2018.04.24
Leidėjai nepaliauja kovoti su blokuojančiais reklamą internete 11

Vokietijos Aukščiausiasis teismas atmetė ieškinį, kuriuo buvo siekiama apriboti „AdBlock Plus“ įskiepio,...

Rinkodara
2018.04.23
Vilniaus „Akropolį“ atnaujins už 14 mln. Eur Premium 2

Nuo 2019 m. sausio iki rugsėjo Vilniaus „Akropolyje“ bus atnaujinta daugiau nei 40.000 kv. m prekybai,...

Prasideda darbų registracija į kūrybiškumo festivalį „Adrenalinas“

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA šešioliktą pavasarį kviečia dalyvauti lietuviškos reklamos...

Rinkodara
2018.04.23
3 perkamiausi ir geriausi vartotojų įvertinti produktai 2017 m. 4

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.22
„Idea prima“ pajamos augo 46% 2

Komunikacijos paslaugas teikiančios UAB „Idea prima“ bendros pajamos 2017 m. išaugo 46%, iki 1,53 mln. Eur, o...

Rinkodara
2018.04.20
Baltarusijos žaidimų televizija Lietuvos biurui paskelbė bankrotą Premium

Ambicingus planus Lietuvoje brėžusi Baltarusijos vaizdo žaidimų turnyrų ir televizijos bendrovė  „Game Show...

Technologijos
2018.04.20
Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą

Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą – draudimo paslaugų tarpininkai negalės teigti, kad jie yra...

Rinkodara
2018.04.19
Varžovų raumenys „Jysk“ nebaugina: planuoja plėtrą Premium

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą,...

„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 2

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau