Lietuvių komunikacijos projektai – tarptautinėje arenoje

Publikuota: 2016-11-22
Organizatorių nuotr.
Organizatorių nuotr.

AB „Šilutės baldai“ ir koncerno SBA inicijuota bendruomenės iniciatyva „Šilutės siena“, telekomunikacijų „Bitės Lietuva“ bei „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ daryti komunikacijos projektai pateko į finalininkų sąrašus ir kovos dėl „European Excellence Awards“ apdovanojimų.

Pirmieji du projektai varžosi Baltijos šalių komunikacijos projektų kategorijoje kartu su Latvijos finansų ir Latvijos aplinkos apsaugos ir regionų vystymo ministerijų bei Estijos Pernu miesto turizmo centro įgyvendintomis kampanijomis. „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ projektas tarp finalininkų pateko tvarumo ir aplinkosaugos kategorijoje.

Šiemet 10–us vykstantys „European Excellence Awards“ yra vienas svarbiausių komunikacijos konkursų Europoje. Savo geriausius darbus čia teikia didžiausios žemyno bendrovės ir jų reklamos bei ryšių su visuomene agentūros, o pateiktų darbų skaičius šiemet siekia beveik 1.600.

Koncernas SBA „Šilutės sienos“ projektą įgyvendino kartu su ryšių su visuomene agentūra „KPMS ir partneriai“.

„Šilutės sieną“ – bendruomeninį projektą, suvienijusį miesto gyventojus – iniciavo koncernas SBA ir jo valdoma įmonė „Šilutės baldai“. Minint 125–ąjį baldų fabriko gimtadienį buvo nuspręsta kartu su Šilutės bendruomene sukurti ilgiausią metraštį – 500 metrų ilgio sieną, ant kurios atsispindėtų svarbiausi miesto istoriniai įvykiai ir reikšmingiausios krašto asmenybės.

„Tai, kad bendruomeninis „Šilutės sienos“ projektas pateko į finalinį etapą, kur dėl geriausiojo vardo varžysis su valstybių ir pirmaujančių verslo įmonių įgyvendintomis kampanijomis yra svarbus įvertinimas“, – teigia Egidijus Valentinavičius, koncerno SBA viceprezidentas.

Pradėjus projektą, buvo suburta miesto istorikų grupė, kuri išrinko svarbiausius Šilutės istorijos įvykius ir kraštui nusipelniusius asmenis. Visas sąrašas buvo pateiktas Šilutės miesto gyventojams, kurie galėjo balsuoti už jiems svarbiausius įvykius, taip pat siūlyti įrašyti naujus. Vėliau, atrinkus įvykius, prisijungti prie projekto buvo pakviesti žinomi gatvės meno dailininkai, kurie kartu su Šilutės dailės mokyklos moksleiviais kūrė piešinių, atspindinčių istorinius įvykius, eskizus.

10 dienų vykęs procesas sulaukė didžiulio Šilutės gyventojų susidomėjimo – daugiau nei 1.000 žmonių dalyvavo piešime. Žmonės ėjo šeimomis ir kolektyvais – piešė įvairių įmonių darbuotojai, į baldų fabriką atvykę „Ikea“ atstovai ir į Šilutę trumpam grįžę čia augę, bet vėliau svetur išvykę žmonės.

„Šiandien galime drąsiai pasakyti, kad mūsų noras miestui ir jo gyventojams įteikti ypatingą dovaną bei suvienyti bendruomenę, paskatinti pilietiškumo ir bendruomeniškumo jausmą, domėjimąsi gimtojo krašto istorija išsipildė 100–u procentų. Skaičiuojame, kad prie „Šilutės sienos“ projekto įgyvendinimo tiesiogiai prisidėjo daugiau nei 3.000 miesto gyventojų, o tai – kas penktas šilutiškis. Be to, siena turi išliekamąją vertę – gerų emocijų pliūpsnį gavo ne tik vienaip ar kitaip kūrimo procese dalyvavę žmonės, bet ji dar ilgus metus džiugins praeinančių ar pravažiuojančių akis“, – neabejoja Asta Dijokienė, „Šilutės baldų“ direktorė.

„Šilutės siena“ ryškiausių krašto kultūros įvykių pagerbimo ceremonijoje 2016 m. buvo pripažinta geriausia regiono „Metų iniciatyva“, sujungusi miesto bendruomenę.

Kitas šiemetiniame „European Excellence Awards“ besivaržantis „Bitės Lietuva“ komunikacijos projektas buvo skirtas naujų bendrovės planų įvedimui.

Pasak Žanos Jakevičienės, „Bitės“ Korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovės, Lietuvoje mobiliojo interneto vartotojus gana sunku nustebinti – kainos bene mažiausios Europoje, mobilusis internetas sparčiausias.

„Po ilgo gilinimosi į klientų poreikius ir lūkesčius sukūrėme revoliucingą produktą: pasiūlėme planus, kurie leidžia lietuviškus mobiliojo interneto gigabaitus be papildomų mokesčių naudoti Europos šalyse, ir dar nemokamai iki 12 mėnesių suteikėme naudingas paslaugas: ekrano draudimą nuo dūžių ir įskilimų, mobilųjį parašą bei interneto saugumo sprendimą. Tokiu būdu išsprendėme vieną opiausių keliaujantiems lietuviams problemų – mobiliojo interneto kainą keliaujant Europoje. Nuo šiol „Bitės“ klientai tais pačiais gigabaitais vienodai gali naudotis tiek Lietuvoje, tiek kelionėse po Europą“, – pasakoja p. Jakevičienė ir priduria, kad tokia didelė naujiena vidurvasarį, kai keliaujama aktyviausiai, reikalavo netradicinio įvedimo į rinką ir kuo platesnio gyventojų informavimo.

„Atlikome net keletą sociologinių apklausų ir video tyrimų, kurių rezultatais ir grindėme tiek produkto parengimą, tiek visą informacinę kampaniją. Į komunikaciją įtraukėme ir Europos šalių gyventojus iš Prancūzijos, Portugalijos, Italijos ir Ispanijos. Džiaugiamės, kad šis komunikacijos projektas išsiskyrė tarp tokio didelio kiekio kitų įmonių ir organizacijų projektų“, – pažymi p. Jakevičienė.

Šį projektą bendrovei padėjo įgyvendinti „Integrity PR“.

Tarp finalininkų papuolusio kiti lietuvių projekto „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ įgyvendintos komunikacijos kampanijos „Grąžinti verta“ tikslas buvo informuoti visuomenę apie naująją pakuočių užstato sistemą. Ši kampanija pasiekė įspūdingų rezultatų – apklausos rodo, kad net 99,8% gyventojų žino apie sistemą, 89% ja bent kartą naudojosi, 78% teigia, kad sistema yra reikalinga. USAD duomenys rodo, kad net 74% pakuočių, išleistų į rinką, yra grąžinama ir sutvarkoma. Tai vienas aukščiausių grįžtamumo rodiklių per pirmuosius užstato sistemos įvedimo metus, lyginant su kitomis Europos šalimis.

Pernai šiame konkurse tarp finalininkų buvo vienas darbas, tačiau apdovanojimų jis nepelnė.

2014 m. du Lietuvos komunikacijos projektai parsivežė apdovanojimus iš „European Excellence Awards“: „Lietuvos draudimas“ (komunikacijos agentūra „Integrity PR“) laimėjo socialinės įmonių atsakomybės kategorijoje su projektu „Nulis pykčio“. Viešųjų ryšių agentūros „Ad verum“ projektas, kurtas Kėdainių krematoriumui K2 LT, nugalėjo Baltijos šalių kategorijoje.

Šiemetiniai nugalėtojai paaiškės gruodžio 8 d.

FOTOGALERIJA Bendruomenės iniciatyva Šilutės siena. (9 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2019.03.21
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.21
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 6

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
2019.03.21
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 2

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur 1

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros 2

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
2019.03.20
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita 1

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 12

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
Didžiausi atlyginimai tarp populiariausių e. parduotuvių  4

Tarp lankomiausių elektroninių parduotuvių didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo...

Prekyba
2019.03.18
„Telia Lietuva“ skelbia komunikacijos paslaugų konkursą 1

„Telia Lietuva“ paskelbė konkursą ir renkasi komunikacijos paslaugų agentūrą. Pastaruosius 2 m.

Rinkodara
2019.03.18
„Geros dovanos“ rinkodaros vadovė: svarbu kiekviena detalė

Joks sportininkas nesiruošia Olimpinėms žaidynėms be veiksmų plano, vizijos, aiškaus žinojimo, kur jo...

Rinkodara
2019.03.18
Patarimai teisininkams: kaip patobulinti internetinį puslapį, kad jis imtų dirbti jums

Teisininkai jau įgudo klientų ieškoti demonstruodami savo ekspertiškumą renginiuose ar rengdami publikacijas.

Paslaugos
2019.03.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau