Lietuvių komunikacijos projektai – tarptautinėje arenoje

Publikuota: 2016-11-22
Organizatorių nuotr.
Organizatorių nuotr.

AB „Šilutės baldai“ ir koncerno SBA inicijuota bendruomenės iniciatyva „Šilutės siena“, telekomunikacijų „Bitės Lietuva“ bei „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ daryti komunikacijos projektai pateko į finalininkų sąrašus ir kovos dėl „European Excellence Awards“ apdovanojimų.

Pirmieji du projektai varžosi Baltijos šalių komunikacijos projektų kategorijoje kartu su Latvijos finansų ir Latvijos aplinkos apsaugos ir regionų vystymo ministerijų bei Estijos Pernu miesto turizmo centro įgyvendintomis kampanijomis. „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ projektas tarp finalininkų pateko tvarumo ir aplinkosaugos kategorijoje.

Šiemet 10–us vykstantys „European Excellence Awards“ yra vienas svarbiausių komunikacijos konkursų Europoje. Savo geriausius darbus čia teikia didžiausios žemyno bendrovės ir jų reklamos bei ryšių su visuomene agentūros, o pateiktų darbų skaičius šiemet siekia beveik 1.600.

Koncernas SBA „Šilutės sienos“ projektą įgyvendino kartu su ryšių su visuomene agentūra „KPMS ir partneriai“.

„Šilutės sieną“ – bendruomeninį projektą, suvienijusį miesto gyventojus – iniciavo koncernas SBA ir jo valdoma įmonė „Šilutės baldai“. Minint 125–ąjį baldų fabriko gimtadienį buvo nuspręsta kartu su Šilutės bendruomene sukurti ilgiausią metraštį – 500 metrų ilgio sieną, ant kurios atsispindėtų svarbiausi miesto istoriniai įvykiai ir reikšmingiausios krašto asmenybės.

„Tai, kad bendruomeninis „Šilutės sienos“ projektas pateko į finalinį etapą, kur dėl geriausiojo vardo varžysis su valstybių ir pirmaujančių verslo įmonių įgyvendintomis kampanijomis yra svarbus įvertinimas“, – teigia Egidijus Valentinavičius, koncerno SBA viceprezidentas.

Pradėjus projektą, buvo suburta miesto istorikų grupė, kuri išrinko svarbiausius Šilutės istorijos įvykius ir kraštui nusipelniusius asmenis. Visas sąrašas buvo pateiktas Šilutės miesto gyventojams, kurie galėjo balsuoti už jiems svarbiausius įvykius, taip pat siūlyti įrašyti naujus. Vėliau, atrinkus įvykius, prisijungti prie projekto buvo pakviesti žinomi gatvės meno dailininkai, kurie kartu su Šilutės dailės mokyklos moksleiviais kūrė piešinių, atspindinčių istorinius įvykius, eskizus.

10 dienų vykęs procesas sulaukė didžiulio Šilutės gyventojų susidomėjimo – daugiau nei 1.000 žmonių dalyvavo piešime. Žmonės ėjo šeimomis ir kolektyvais – piešė įvairių įmonių darbuotojai, į baldų fabriką atvykę „Ikea“ atstovai ir į Šilutę trumpam grįžę čia augę, bet vėliau svetur išvykę žmonės.

„Šiandien galime drąsiai pasakyti, kad mūsų noras miestui ir jo gyventojams įteikti ypatingą dovaną bei suvienyti bendruomenę, paskatinti pilietiškumo ir bendruomeniškumo jausmą, domėjimąsi gimtojo krašto istorija išsipildė 100–u procentų. Skaičiuojame, kad prie „Šilutės sienos“ projekto įgyvendinimo tiesiogiai prisidėjo daugiau nei 3.000 miesto gyventojų, o tai – kas penktas šilutiškis. Be to, siena turi išliekamąją vertę – gerų emocijų pliūpsnį gavo ne tik vienaip ar kitaip kūrimo procese dalyvavę žmonės, bet ji dar ilgus metus džiugins praeinančių ar pravažiuojančių akis“, – neabejoja Asta Dijokienė, „Šilutės baldų“ direktorė.

„Šilutės siena“ ryškiausių krašto kultūros įvykių pagerbimo ceremonijoje 2016 m. buvo pripažinta geriausia regiono „Metų iniciatyva“, sujungusi miesto bendruomenę.

Kitas šiemetiniame „European Excellence Awards“ besivaržantis „Bitės Lietuva“ komunikacijos projektas buvo skirtas naujų bendrovės planų įvedimui.

Pasak Žanos Jakevičienės, „Bitės“ Korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovės, Lietuvoje mobiliojo interneto vartotojus gana sunku nustebinti – kainos bene mažiausios Europoje, mobilusis internetas sparčiausias.

„Po ilgo gilinimosi į klientų poreikius ir lūkesčius sukūrėme revoliucingą produktą: pasiūlėme planus, kurie leidžia lietuviškus mobiliojo interneto gigabaitus be papildomų mokesčių naudoti Europos šalyse, ir dar nemokamai iki 12 mėnesių suteikėme naudingas paslaugas: ekrano draudimą nuo dūžių ir įskilimų, mobilųjį parašą bei interneto saugumo sprendimą. Tokiu būdu išsprendėme vieną opiausių keliaujantiems lietuviams problemų – mobiliojo interneto kainą keliaujant Europoje. Nuo šiol „Bitės“ klientai tais pačiais gigabaitais vienodai gali naudotis tiek Lietuvoje, tiek kelionėse po Europą“, – pasakoja p. Jakevičienė ir priduria, kad tokia didelė naujiena vidurvasarį, kai keliaujama aktyviausiai, reikalavo netradicinio įvedimo į rinką ir kuo platesnio gyventojų informavimo.

„Atlikome net keletą sociologinių apklausų ir video tyrimų, kurių rezultatais ir grindėme tiek produkto parengimą, tiek visą informacinę kampaniją. Į komunikaciją įtraukėme ir Europos šalių gyventojus iš Prancūzijos, Portugalijos, Italijos ir Ispanijos. Džiaugiamės, kad šis komunikacijos projektas išsiskyrė tarp tokio didelio kiekio kitų įmonių ir organizacijų projektų“, – pažymi p. Jakevičienė.

Šį projektą bendrovei padėjo įgyvendinti „Integrity PR“.

Tarp finalininkų papuolusio kiti lietuvių projekto „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ įgyvendintos komunikacijos kampanijos „Grąžinti verta“ tikslas buvo informuoti visuomenę apie naująją pakuočių užstato sistemą. Ši kampanija pasiekė įspūdingų rezultatų – apklausos rodo, kad net 99,8% gyventojų žino apie sistemą, 89% ja bent kartą naudojosi, 78% teigia, kad sistema yra reikalinga. USAD duomenys rodo, kad net 74% pakuočių, išleistų į rinką, yra grąžinama ir sutvarkoma. Tai vienas aukščiausių grįžtamumo rodiklių per pirmuosius užstato sistemos įvedimo metus, lyginant su kitomis Europos šalimis.

Pernai šiame konkurse tarp finalininkų buvo vienas darbas, tačiau apdovanojimų jis nepelnė.

2014 m. du Lietuvos komunikacijos projektai parsivežė apdovanojimus iš „European Excellence Awards“: „Lietuvos draudimas“ (komunikacijos agentūra „Integrity PR“) laimėjo socialinės įmonių atsakomybės kategorijoje su projektu „Nulis pykčio“. Viešųjų ryšių agentūros „Ad verum“ projektas, kurtas Kėdainių krematoriumui K2 LT, nugalėjo Baltijos šalių kategorijoje.

Šiemetiniai nugalėtojai paaiškės gruodžio 8 d.

FOTOGALERIJA Bendruomenės iniciatyva Šilutės siena. (9 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Lietuva vėl tikisi sėkmingos šalies reklamos Kinijoje

Lietuvą kaip patrauklią turizmui šalį kinams reklamuos Kinijos kelionių agentūra „Shanghai Ctrip Commerce...

Rinkodara
12:51
Išrinkta nauja Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba 2

Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba baigia savo dvejų metų veiklos kadenciją ir nuo 2019 m. sausio...

Rinkodara
2018.12.14
Pusmetis nuo BDAR įsigaliojimo: ore kabančių klausimų – į valias Premium 2

Praėjus kiek daugiau nei pusmečiui nuo gegužės 25 d., kai įsigaliojo Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas...

Rinkodara
2018.12.14
„Maximai“ skirta bauda už vartotojų klaidinimą 1

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 17.000 Eur baudą mažmeninės prekybos UAB „Maxima LT“.

Rinkodara
2018.12.14
Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ali Express“ iki „Maximos“ ir „Lidl“ kainų lyginimo Premium

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai vis daugiau perka internete, kruopščiai...

Rinkodara
2018.12.14
Duomenų apsauga – kiauras rėtis 1

Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR), dar prieš įsigaliodamas ilgą laiką bauginęs duomenų...

Rinkodara
2018.12.14
Netikėta BDAR pasekmė – kokybiškesnė tiesioginė rinkodara Premium

Verslas baiminosi, kad, įsigaliojus Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (BDAR), tiesioginės rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.14
Vilnius – tarp patraukliausių investuotojams pasaulio miestų-vidutiniokų 6

Vilnius tapo septintu geriausiu vidutinio dydžio pasaulio ateities miestu. Tai paskelbė „fDi Intelligence“,...

Verslo aplinka
2018.12.13
MV ir „S idea“ ginčas: nuo personalijų iki nukopijuoto dizaino Premium 1

Reklamos agentūra „Sumanios idėjos“ ginčija „Mineralinių vandenų“ žingsnį ir teigia, kad prieš kelerius metus...

Rinkodara
2018.12.13
Atsargiai – ir smulkios dovanos gali virsti interesų konfliktais

Priimant dovanas gali kilti interesų konfliktai. Jų galima išvengti deklaruojant dovanas viešai.

Finansai
2018.12.12
FIFA ir VMI – tarp populiariausių „Google“ paieškų Lietuvoje

„Google“ paieškų viršūnėje Lietuvoje – pasaulio futbolo čempionatas FIFA ir „Eurovizija“. Nedaug atsilieka ir...

Rinkodara
2018.12.12
„Time“ Metų žmogumi paskelbė persekiojamus žurnalistus

„Time“ Metų žmogumi paskelbė „Sergėtojus“ („The Guardians“) – taip žurnalas pavadino dėl savo darbo...

Laisvalaikis
2018.12.12
Australijos priežiūros tarnybos siekia labiau reguliuoti „Google“ ir „Facebook“

Australijos konkurencijos tarnyba rekomendavo griežčiau tikrinti ir steigti naują reguliavimo instituciją,...

Rinkodara
2018.12.12
Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
Geri pardavėjai pradeda nuo komplimento sau Premium

Pardavėjai dažniausiai galvoja, kad jiems trūksta žinių, tačiau praktika rodo, kad labiau nei pastarųjų, jie...

Rinkodara
2018.12.11
Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
2018.12.11
Unikalų dizaino gaminį antram gyvenimui prikėlė po 5 metų Premium

Ne visada tik sukurtas gaminys sulaukia savo šlovės valandos arba bent pradžioje garantuoja nuoseklų augimą.

Rinkodara
2018.12.11
Trečdalis vartotojų atsiliepimų internete – galimai klaidinantys 2

Teigiami vartotojų atsiliepimai, skelbiami įmonių svetainėse, gali paskatinti pirkėjus įsigyti prekes ar...

Rinkodara
2018.12.10
Konteinerių krova Klaipėdos uoste muša rekordus

Abi Klaipėdos uosto konteinerių krovos bendrovės – Klaipėdos konteinerių terminalas ir „Klaipėdos Smeltė“ –...

Transportas
2018.12.10
Kanada žada mokesčių lengvatas skaitmeninei žiniasklaidai

Kanados finansų ministerija skelbia, kad žada skirti 395 mln. Eur mokesčių lengvatoms, kurios padėtų šalies...

Rinkodara
2018.12.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau