Lietuvių komunikacijos projektai – tarptautinėje arenoje

AB Šilutės baldai ir koncerno SBA inicijuota bendruomenės iniciatyva Šilutės siena, telekomunikacijų Bitės Lietuva bei Fabula Hill + Knowlton Strategies daryti komunikacijos projektai pateko į finalininkų sąrašus ir kovos dėl European Excellence Awards apdovanojimų.
Pirmieji du projektai varžosi Baltijos šalių komunikacijos projektų kategorijoje kartu su Latvijos finansų ir Latvijos aplinkos apsaugos ir regionų vystymo ministerijų bei Estijos Pernu miesto turizmo centro įgyvendintomis kampanijomis. Fabula Hill + Knowlton Strategies projektas tarp finalininkų pateko tvarumo ir aplinkosaugos kategorijoje.
Šiemet 10us vykstantys European Excellence Awards yra vienas svarbiausių komunikacijos konkursų Europoje. Savo geriausius darbus čia teikia didžiausios žemyno bendrovės ir jų reklamos bei ryšių su visuomene agentūros, o pateiktų darbų skaičius šiemet siekia beveik 1.600.
Koncernas SBA Šilutės sienos projektą įgyvendino kartu su ryšių su visuomene agentūra KPMS ir partneriai.
Šilutės sieną bendruomeninį projektą, suvienijusį miesto gyventojus iniciavo koncernas SBA ir jo valdoma įmonė Šilutės baldai. Minint 125ąjį baldų fabriko gimtadienį buvo nuspręsta kartu su Šilutės bendruomene sukurti ilgiausią metraštį 500 metrų ilgio sieną, ant kurios atsispindėtų svarbiausi miesto istoriniai įvykiai ir reikšmingiausios krašto asmenybės.
Tai, kad bendruomeninis Šilutės sienos projektas pateko į finalinį etapą, kur dėl geriausiojo vardo varžysis su valstybių ir pirmaujančių verslo įmonių įgyvendintomis kampanijomis yra svarbus įvertinimas, teigia Egidijus Valentinavičius, koncerno SBA viceprezidentas.
Pradėjus projektą, buvo suburta miesto istorikų grupė, kuri išrinko svarbiausius Šilutės istorijos įvykius ir kraštui nusipelniusius asmenis. Visas sąrašas buvo pateiktas Šilutės miesto gyventojams, kurie galėjo balsuoti už jiems svarbiausius įvykius, taip pat siūlyti įrašyti naujus. Vėliau, atrinkus įvykius, prisijungti prie projekto buvo pakviesti žinomi gatvės meno dailininkai, kurie kartu su Šilutės dailės mokyklos moksleiviais kūrė piešinių, atspindinčių istorinius įvykius, eskizus.
10 dienų vykęs procesas sulaukė didžiulio Šilutės gyventojų susidomėjimo daugiau nei 1.000 žmonių dalyvavo piešime. Žmonės ėjo šeimomis ir kolektyvais piešė įvairių įmonių darbuotojai, į baldų fabriką atvykę Ikea atstovai ir į Šilutę trumpam grįžę čia augę, bet vėliau svetur išvykę žmonės.
Šiandien galime drąsiai pasakyti, kad mūsų noras miestui ir jo gyventojams įteikti ypatingą dovaną bei suvienyti bendruomenę, paskatinti pilietiškumo ir bendruomeniškumo jausmą, domėjimąsi gimtojo krašto istorija išsipildė 100u procentų. Skaičiuojame, kad prie Šilutės sienos projekto įgyvendinimo tiesiogiai prisidėjo daugiau nei 3.000 miesto gyventojų, o tai kas penktas šilutiškis. Be to, siena turi išliekamąją vertę gerų emocijų pliūpsnį gavo ne tik vienaip ar kitaip kūrimo procese dalyvavę žmonės, bet ji dar ilgus metus džiugins praeinančių ar pravažiuojančių akis, neabejoja Asta Dijokienė, Šilutės baldų direktorė.
Šilutės siena ryškiausių krašto kultūros įvykių pagerbimo ceremonijoje 2016 m. buvo pripažinta geriausia regiono Metų iniciatyva, sujungusi miesto bendruomenę.
Kitas šiemetiniame European Excellence Awards besivaržantis Bitės Lietuva komunikacijos projektas buvo skirtas naujų bendrovės planų įvedimui.
Pasak Žanos Jakevičienės, Bitės Korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovės, Lietuvoje mobiliojo interneto vartotojus gana sunku nustebinti kainos bene mažiausios Europoje, mobilusis internetas sparčiausias.
Po ilgo gilinimosi į klientų poreikius ir lūkesčius sukūrėme revoliucingą produktą: pasiūlėme planus, kurie leidžia lietuviškus mobiliojo interneto gigabaitus be papildomų mokesčių naudoti Europos šalyse, ir dar nemokamai iki 12 mėnesių suteikėme naudingas paslaugas: ekrano draudimą nuo dūžių ir įskilimų, mobilųjį parašą bei interneto saugumo sprendimą. Tokiu būdu išsprendėme vieną opiausių keliaujantiems lietuviams problemų mobiliojo interneto kainą keliaujant Europoje. Nuo šiol Bitės klientai tais pačiais gigabaitais vienodai gali naudotis tiek Lietuvoje, tiek kelionėse po Europą, pasakoja p. Jakevičienė ir priduria, kad tokia didelė naujiena vidurvasarį, kai keliaujama aktyviausiai, reikalavo netradicinio įvedimo į rinką ir kuo platesnio gyventojų informavimo.
Atlikome net keletą sociologinių apklausų ir video tyrimų, kurių rezultatais ir grindėme tiek produkto parengimą, tiek visą informacinę kampaniją. Į komunikaciją įtraukėme ir Europos šalių gyventojus iš Prancūzijos, Portugalijos, Italijos ir Ispanijos. Džiaugiamės, kad šis komunikacijos projektas išsiskyrė tarp tokio didelio kiekio kitų įmonių ir organizacijų projektų, pažymi p. Jakevičienė.
Šį projektą bendrovei padėjo įgyvendinti Integrity PR.
Tarp finalininkų papuolusio kiti lietuvių projekto Fabula Hill + Knowlton Strategies įgyvendintos komunikacijos kampanijos Grąžinti verta tikslas buvo informuoti visuomenę apie naująją pakuočių užstato sistemą. Ši kampanija pasiekė įspūdingų rezultatų apklausos rodo, kad net 99,8% gyventojų žino apie sistemą, 89% ja bent kartą naudojosi, 78% teigia, kad sistema yra reikalinga. USAD duomenys rodo, kad net 74% pakuočių, išleistų į rinką, yra grąžinama ir sutvarkoma. Tai vienas aukščiausių grįžtamumo rodiklių per pirmuosius užstato sistemos įvedimo metus, lyginant su kitomis Europos šalimis.
Pernai šiame konkurse tarp finalininkų buvo vienas darbas, tačiau apdovanojimų jis nepelnė.
2014 m. du Lietuvos komunikacijos projektai parsivežė apdovanojimus iš European Excellence Awards: Lietuvos draudimas (komunikacijos agentūra Integrity PR) laimėjo socialinės įmonių atsakomybės kategorijoje su projektu Nulis pykčio. Viešųjų ryšių agentūros Ad verum projektas, kurtas Kėdainių krematoriumui K2 LT, nugalėjo Baltijos šalių kategorijoje.
Šiemetiniai nugalėtojai paaiškės gruodžio 8 d.
FOTOGALERIJA Bendruomenės iniciatyva Šilutės siena. (9 nuotr.)
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti