2019-09-23 03:01

Kokią vertę įmonei kuria „turbiniai“ darbuotojai

Klientai pripažįsta, kad pateiktas asmeninis pasiūlymas skatina atverti piniginę. „Matton“ nuotr.
Klientai pripažįsta, kad pateiktas asmeninis pasiūlymas skatina atverti piniginę. „Matton“ nuotr.
Kūrybiškumą skatinančios bendrovės jau ne pirmus metus linksniuojamos geidžiamiausių darbdavių sąrašuose, pasiteisinusios kūrybingumo skatinimo strategijos dažnai neša ir didesnį pelną. Akcentuojama ir dar viena tendencija: kūrybiški darbuotojai netrukus taps kritiniu veiksniu, lemiančiu, ar bendrovė bus konkurencinga rinkoje.

Anot ekspertų, tą itin svarbu suvokti pardavimų specialistams, kuriuos pats darbo pobūdis dažnai verčia ieškoti netradicinių sprendimų.

„Forbes“ teigia, kad daugelis pardavimų vadybininkų įpratę pasikliauti patikrintais ir vis dar veikiančiais darbo metodais. Bendraudami su klientais jie dažniausiai pateikia įprastą pasiūlymą, vengia papildomai įsigilinti į kliento poreikius ir ieškoti būtent jam tinkamiausių sprendimų. Būtent dėl šių priežasčių 82% pardavimų vadybininkų pateikiamų pasiūlymų neatitinka realių pirkėjo poreikių.

52795
130817
52791