Kokią vertę įmonei kuria „turbiniai“ darbuotojai

Anot ekspertų, tą itin svarbu suvokti pardavimų specialistams, kuriuos pats darbo pobūdis dažnai verčia ieškoti netradicinių sprendimų.
„Forbes“ teigia, kad daugelis pardavimų vadybininkų įpratę pasikliauti patikrintais ir vis dar veikiančiais darbo metodais. Bendraudami su klientais jie dažniausiai pateikia įprastą pasiūlymą, vengia papildomai įsigilinti į kliento poreikius ir ieškoti būtent jam tinkamiausių sprendimų. Būtent dėl šių priežasčių 82% pardavimų vadybininkų pateikiamų pasiūlymų neatitinka realių pirkėjo poreikių.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai