Paskirta nauja „Fazer Bakery Baltic“ vadovė

Vadovė yra sukaupusi 20 metų patirtį greito apyvartumo prekių (angl. FMCG) versle. Prieš prisijungdama prie „Fazer“, ji ėjo įvairias vadovaujančias pareigas Šiaurės šalių maisto kompanijoje „HKScan“, kuri Lietuvoje atstovauja įmonei „Klaipėdos maistas“. O pastaruosius penkerius metus vadovavo šios įmonės verslui Baltijos šalyse, rašoma pranešime žiniasklaidai.
A. Mere prisijungia prie kompanijos duonos rinkai susiduriant su iššūkiais. Šių metų pirmąjį pusmetį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, ji Lietuvoje traukėsi 2%. „Fazer Lietuva“ Lietuvoje šiuo laikotarpiu kilstelėjo savo rinkos dalį iki 16% ir yra antras didžiausias žaidėjas kepinių rinkoje.
Vienais pagrindinių ateities iššūkių įvardijami besikeičiantys vartotojų įpročiai – kasdienius apsipirkimus keičia dideli apsipirkimai (savaitinis bei atsargų papildymo). Jų dalis ūgtelėjo nuo 33% 2019 m. iki 60% 2021 metais. Kepykloms tenka prisitaikyti ir vartotojams pasiūlyti didesnio formato populiariausius gaminius.
Taip pat didelę įtaką daro e-komercija. Šiandien jau 34% lietuvių perka maisto produktus internetu bent kartą per mėnesį, todėl patrauklūs pasiūlymai virtualioje erdvėje – vienas svarbiausių strateginių žingsnių.
Be to, mažėja tradicinių duonos gaminių populiarumas: tamsios duonos traukėsi 8%. Tačiau modernūs kvietiniai formatai (sumuštinių duonos, porcijinės duonelės, tortilijos ir kt.) augo 12%, atverdami naujų galimybių produktų vystymui ir jaunųjų duonos valgytojų pritraukimui.
Lietuvoje „Fazer Bakery Baltic“ atstovauja UAB „Fazer Lietuva“, kuri prekiauja duonos gaminiais, pažymėtais „Gardėsio“ prekės ženklu. Kaune esančioje kepykloje šiuo metu dirba 226 darbuotojai.