2019-12-06 11:45

10 finansiškai neskausmingų būdų padėkoti darbuotojui

Naudingiausia strategija vadovui – stengtis padidinti darbuotojų pasitikėjimo ir pasitenkinimo darboviete lygį. „Matton“ nuotr.
Naudingiausia strategija vadovui – stengtis padidinti darbuotojų pasitikėjimo ir pasitenkinimo darboviete lygį. „Matton“ nuotr.
Vienas paprasčiausių būdų pakelti darbuotojo laimės, savivertės ir motyvacijos lygį – jam padėkoti. Tačiau, įsisukus į darbų rutiną, biuruose „ačiū“ girdimas gana retai. Randy Conley, lyderystės mokymų grupės „The Ken Blanchard Companies“ viceprezidentas, išrikiavo 10 padėkos būdų, kurie jo praktikoje yra veiksmingi.

Darbuotojas savo patirtį įmonėje pirmiausia vertina pagal santykį su tiesioginiu vadovu. „Gallup“ tyrimų duomenimis, 70% darbuotojų mano, kad nuo tiesioginio vadovo priklauso jų pačių įsitraukimo į darbo veiklą lygis. JAV žmogiškųjų išteklių įmonių asociacija „Society for Human Resource Management“ atliko kitą tyrimą, kurio rezultatai rodo, kad darbuotojų pasitenkinimą lemia du pagrindiniai veiksniai: pagarba visiems be išimties darbuotojams (taip mano 65% apklaustųjų) ir darbuotojo bei vadovo tarpusavio pasitikėjimas (taip mano 61% apklausos dalyvių). Tyrimai taip pat rodo, kad savo vadovais pasitikinčių darbuotojų rezultatai yra vidutiniškai 20% geresni. Tikimybė, kad specialistai, kurie pasitiki vadovu, ims ieškoti kito darbo, yra 87% mažesnė, o darbuotojų kaita organizacijose, kuriose darbuotojų pasitikėjimo vadovu rodikliai – aukšti, yra 50% mažesnė negu įmonėse, kuriose šie rodikliai nuviliantys.

„Akivaizdu, kad naudingiausia strategija vadovui – stengtis padidinti darbuotojų pasitikėjimo ir pasitenkinimo darboviete lygį“, – apibendrina R. Conley ir rikiuoja priemones, kurios buvo veiksmingos jo praktikoje.

52795
130817
52791