VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2024-11-22 06:45

„Gurtam“ patirtis: kaip dirbtinį intelektą išnaudoti ir įmonės procesams, ir klientų labui

Aliaksei. Shchurko, „Gurtam“ įkūrėjas ir vadovas: „DI naudojamas ne tik vidiniuose procesuose, jis taip pat pagerina mūsų klientams skirtus produktus.“
Aliaksei. Shchurko, „Gurtam“ įkūrėjas ir vadovas: „DI naudojamas ne tik vidiniuose procesuose, jis taip pat pagerina mūsų klientams skirtus produktus.“
Pastaraisiais metais dirbtinis intelektas (DI) yra daugelio bendrovių ir organizacijų dienotvarkėje, aptarinėjamos jo panaudojimo galimybės ir galimos naudos, ieškoma sprendimų, kaip jį pasitelkti ir savo įmonės veiklai optimizuoti, ir klientų labui. Lietuvoje pagrindinę būstinę turinti GPS sekimo ir daiktų interneto programinės įrangos sprendimų kūrėja ir tiekėja UAB „Gurtam“ atrado, kad generatyviniai – skirti naujam turiniui kurti – DI modeliai yra labai tinkami atlikti įprastas užduotis, pagrįstas standartine dokumentacija.

Daugiau kaip 160 šalių paslaugas komercinių transporto priemonių parkams valdyti siūlanti „Gurtam“ yra sukūrusi keletą produktų. Prie bendrovės sukurtos GPS sekimo ir daiktų interneto platformos „Wialon“ prijungta daugiau kaip 4 mln. transporto priemonių ir kito turto – tai yra viena populiariausių automobilių parko valdymo platformų pasaulyje. Pavyzdžiui, Šiaurės Amerikoje komercinių transporto priemonių parkuose įdiegtų aktyvių parko valdymo sistemų skaičiumi „Gurtam“ yra lyderių dešimtuke.

Kitą bendrovės sukurtą ir klientų plačiai naudojamą specializuotą platformą „flespi“ galima palyginti su universaliu vertėju – jos pagalba sklandžiai bendrauja įvairi telematikos aparatūra ir įrenginiai bei programinė įranga, sujungiami protokolai su programomis. Šis sprendimas naudingas IT programų vystytojams ir įmonėms, kurioms reikia integruoti įvairius telematikos duomenis į savo programas ar sistemas. O paprastas naudoti GPS sekimo programų rinkinys „GPS-Trace“ labiau skirtas smulkiajam verslui ar asmeniniam naudojimui. Programėlė realiuoju laiku leidžia stebėti savo transporto priemones, šeimos narių buvimo vietą, t. y. tinka matyti, kur yra automobilis, užtikrinti artimųjų saugumą arba valdyti nedidelį transporto parką.

Šiemet šių platformų galimybėms išplėsti pasitelktas DI.

„flespi“ DI asistentas

„flespi“ DI asistentas plačiajai auditorijai buvo pristatytas 2024 m. sausį. DI pilna jėga „flespi“ naudojamas keliomis kryptimis.

Pirma, akivaizdžiausias būdas – DI galia pasitelkiama techninei klientų bazei. Šis metodas puikiai dera su naudojama įvesties-proceso-išvesties sistema. Šiuo metu ji tvarko daugiau nei 70% klientų bendravimo keliomis kalbomis.

Antra, – techninis turinio valdymas. Visi „Gurtam“ programinės įrangos produktai yra integruoti su daugybe telematikos aparatinės įrangos, kuri sudaro telematikos sprendimo pagrindą. Tradiciškai naujo aparatūros įrenginio aprašymo įtraukimas į „Gurtam“ svetainę užtrukdavo daug laiko ir buvo susijęs su išsamiais tyrimais bei formatavimu. Dabar DI padeda atlikti šias užduotis automatizuodamas duomenų rinkimą iš oficialių dokumentų, formatavimą ir žymėjimą (pvz., elektrinė transporto priemonė, IP67, atsparus vandeniui), o „Gurtam“ komanda prižiūri tik paskutinius veiksmus prieš paskelbiant tinklapyje flespi.com.

„Gurtam“ „flespi“ komanda DI naudoja ir tam, kad pagerintų techninę pagalbą. Kad tai būtų įmanoma, reikalinga gerai struktūrizuota visų techninių žinių architektūra. „Gurtam“ metodas didelės apimties technines specifikacijas padeda perskaityti robotams. Šis kruopštus konvertavimas reikalauja tikslaus formatavimo ir struktūrizavimo, kad duomenys būtų paruošti naudoti DI, o tam reikia laiko ir išteklių. Gamintojui taikant modernius techninių dokumentų tvarkymo būdus užduotis išsprendžiama daug kartų efektyviau.

Daugiau kaip 160 šalių paslaugas komercinių transporto priemonių parkams valdyti siūlanti „Gurtam“ savo produktų galimybes išplėtė pasitelkdama dirbtinį intelektą.
Daugiau kaip 160 šalių paslaugas komercinių transporto priemonių parkams valdyti siūlanti „Gurtam“ savo produktų galimybes išplėtė pasitelkdama dirbtinį intelektą.

„Wialon“ DI asistentas

„Wialon“ komanda taip pat naudoja savo pagalbos asistentą, kuris sprendžia pagrindinius techninius klausimus ir siūlo įrenginių palaikymą. Pirmiausia šis įrankis padeda „Gurtam“ projekto įgyvendinimo komandai pateikdamas pritaikytas techninės įrangos rekomendacijas, kurios yra labai svarbios diegiant efektyvius automobilių parko valdymo sprendimus „Wialon“ partneriams. „Gurtam“ ilgametė patirtis su įvairiais telematikos įrenginiais buvo suskaitmeninta ir suformatuota DI naudojimui – įrangos parinkimo procesas pakeltas į naują lygį.

„Praktiškai DI ne tik padeda klientams, bet ir palaiko jų aptarnavimo komandą. DI supaprastino mūsų kasdienę veiklą, ypač mokymo ir švietimo srityse, padeda techninės pagalbos darbuotojams įgyti žinių apie naujas technologijų sritis, o taip pat automatizuoti kasdienes užduotis“, – teigė Aliaksei Shchurko, „Gurtam“ įkūrėjas ir vadovas.

DI supaprastino mūsų kasdienę veiklą, padeda automatizuoti kasdienes užduotis.

„Gurtam“ DI taip pat naudoja vertimams ir verslo komunikacijai įvairiomis kalbomis, kad pranešimai būtų patobulinti ir profesionalūs.

embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/2811?placement=

DI integravimas į įmonės vidines sistemas

„Žvelgdami į ateitį planuojame DI plačiau integruoti į vidinę komunikaciją ir procesus, kad optimizuotume dokumentų srautą ir įprastas operacijas“, – planais dalinasi „Gurtam“ vadovas.

Kaip ir bet kuris verslas, „Gurtam“ valdo daugybę operacijų, kurios drauge įmonę veda į sėkmę. Ši užkulisinė magija leidžia visiems procesams išlikti susijusiems tarpusavyje, suderintiems su standartais ir procedūromis bei visiškai susietais su „Gurtam“ plėtros strategija. Bendrovė siekia didesnio efektyvumo, todėl daug investavo į DI taikymą, kad optimizuotų rutiną ir vidinius procesus.

Žvelgdami į ateitį planuojame DI plačiau integruoti į vidinę komunikaciją ir procesus.

„Įsivaizduokite, kad turite asistentą, kuris galėtų atlikti visas nuobodžias, pasikartojančias jūsų darbo dalis. „Gurtam“ tai padarė realybe naudodama DI įprastoms užduotims atlikti, pradedant nuo dokumentų, – pasakoja A. Shchurko. – Vienas iš mūsų išskirtinių naudojimo atvejų ateina iš Pirkimų skyriaus, kur pritaikytas DI robotas automatizuoja dokumentų srautą. Botas nėra kažkoks stebuklingas subjektas – jis veikia remdamasis gerai struktūrizuotais duomenimis, kuriuos gali apdoroti. Šis nedidelis, bet reikšmingas pokytis taupo valandas, kurios būtų sugaištos rankiniu būdu tvarkant dokumentus. Beje, jis gali būti adaptuojamas, todėl kiekvienas įmonės darbuotojas gali sukurti panašų robotą vos keliais paspaudimais, – DI varoma automatika prieinama visiems.“

DI supaprastino „Gurtam“ komandos kasdienę veiklą, padeda darbuotojams įgyti žinių apie naujas technologijų sritis, o taip pat automatizuoti kasdienes užduotis.
DI supaprastino „Gurtam“ komandos kasdienę veiklą, padeda darbuotojams įgyti žinių apie naujas technologijų sritis, o taip pat automatizuoti kasdienes užduotis.

Nauda ir klientams

„DI naudojamas ne tik vidiniuose procesuose. Jis taip pat pagerina mūsų klientams skirtus produktus. Pavyzdžiui, „GPS-Trace“, kur įdiegta DI sistema atsako į dažniausiai užduodamus klientų klausimus ir padeda vartotojams greitai gauti reikiamą informaciją. Šis automatizavimas ne tik sutaupo mūsų palaikymo komandos laiko; bet ir pagerina vartotojo patirtį, nes pateikia greitus bei tikslius atsakymus“, – praktiniais pavyzdžiais dalinais „Gurtam“ vadovas.

Jis džiaugiasi, kad „Gurtam“ produktų paklausa nuolat auga. Šią vasarą „Wialon“ pasiekė reikšmingą etapą 160 šalių prijungdamas 4 mln. transporto priemonių. Išrikiuotos ant pusiaujo Žemės rutulį jos apjuostų daugiau kaip du kartus. Svarbų etapą įveikė ir „flespi“ prijungdama 1 mln. įrenginių.

52795
130817
52791