"Neprašome nieko išskirtinio – tik kad energija bendrovėms kainuotų kaip kitose ES šalyse, akcentuoja Sigitas Gailiūnas, Lietuvos prekybos, pramonės ir amatų rūmų asociacijos (LPPARA) l. e. p. prezidentas."
Kažkaip keistas deja vu jausmas apima klausantis tokiu verslo kalbu. Kai as noriu, kad rubai ir maistas man kainuotu kaip visose ES salyse, man verslas sako,- tokia rinka LT. Kai as sakau apie degalus, man sako,- tokia LT rinka.
O dabar jiems kainas paduok kaip ES.
Nesakau, kad neteikia verslui pagalbos dabar, taciau turi buti vienodas traktavimas.
Kur vienodos rubu kainos kaip ES, kur degalu kainos kaip ES?
Ar kai man reikia,- tai laisva rinka. O kai verslui,- jau komunizmas?
2022-09-22T07:58:10+03:00
Turiu gera ekonomini issilavinima ir man paciam
Koktu kai mano mazmenineje prekyboje prekiu savikaina dabar sudaro mazaja sanaudu dali, bet neturiu kito kelio vel didint marza kai valstybe betodariskai reguliuoja versla. As cia apie MMA
2022-09-22T08:31:02+03:00
O tai darbuotojai irgi nori, kad atlyginimai būtų kaip kitose šalyse. :D
O jei rimtai, tai truputi visi per daug priprato prie visokių kompensacijų ir turėtų pradėti galvoti apie rizikų valdymą ir savo verslą ilgesniu laikotarpiu. Ir turėti kapitalo atsargą, nes normalu, kad kartais bus ir nuostolingų metų.
2022-09-22T08:56:34+03:00
Del riziku valdymo sutinku. Taciau tai labai retas atvejis LT versle arba uzsienio verslo filialuose LT, kuri valdo vietiniai vadovai.
Dazniausiai nevdoma jokia rizika ir net nesuvokiama kas tai yra,- rizikos valdymas. Kaip matau is viesos erdves, net dideles senos LT imones nevaldo riziku, nes " palijus lietuciui" iskarto bega i vyriausybe kompensaciju su istiesta ranka.
2022-09-22T08:59:20+03:00
Tai net jei valdai rizikų, su ištiesta ranka nubėgus žiū kas nors į ją nukris. Pinigų įdėti beveik nereikia, o grąža didelė.
2022-09-22T08:59:49+03:00
Tai kad daug kas yra pigiau, nei kitose šalyse.
2022-09-22T09:01:33+03:00
Jei valdzia reguliuoja verslui kokia alga moket tai normalu kad verslas esant sunkumam i ta pacia valdzia ir tiesia rankas
2022-09-22T09:17:03+03:00
Rubai, kuras?
2022-09-22T09:18:27+03:00
Valdzia reguliuoja verslui alga? Cia jus apie ta mma? :)
2022-09-22T09:19:48+03:00
Mokėk normalius atlyginimus ir valdžia nieko nereguliuos.
2022-09-22T09:32:58+03:00
Tai normalais algas ir mokam tik va prekiu savikaina kai anksciau sudarydavo 50-60% nuo pardavimo kainos dabar beliko tik 35% visos kito sanaudos yra normalios algos normali nuoma ir normalios komunalines sanaudos
2022-09-22T09:38:00+03:00
Tai kur ir kas tau tuos atlyginimus reguliuoja, jeigu nemoki MMA? Be to, pasakyk tiekėjui, kad tau yra problema, nes prekių savikaina sudaro tik 35 proc. Ir paprašyk pagalbos šią problemą sprendžiant. Jeigu bus supratingas tiekėjas, tai greitai išspręsite šį klausimą ir toliau galėsi verslą daryti su 50-60 proc.
2022-09-22T09:43:48+03:00
Gabiausiem komentatoriam paaiskinu: MMA kelia VISAS algas, tai didina sanaudas, todel reikia didinti MARZA, todel kyla KAINOS ir INFLIACIJA
2022-09-22T09:53:39+03:00
Gabiausiam svieto ekonomistui papasakosiu: mano nei vienas darbuotojas nei karto nėra pasakęs, jog nori didesnio atlyginimo, nes padidėjo MMA. Nei vienam klientui nesu pasakęs, kad dabar didinsime kainas, nes padidėjo MMA. Ne veidrodis kaltas, kad vaizdas veidrodyje nepatinka. Pagalvokite, gal nesate toks geras ekonomistas, jeigu aplinkui visi kalti, bet ne pats.
2022-09-22T09:56:22+03:00
Ir šiaip, infliacija yra normalu. :) O verslui reikia investuoti į efektyvumo didinimą, kad būtų konkurencingesnis netgi augant atlyginimams.
Bet seno sukirpimo verslinykas niekada taip nedarys, nes naujas Bentley pats nenusipirks, bet po to verkia, kad dėl visko kalta valdžia, neduodanti kompensacijų, didinanti MMA ir nedėkingi darbuotojai, už pigiai nedirbantys. :D
2022-09-22T10:06:06+03:00
Jusu biznis greiciau su komunikacija susije nei su prekyba
2022-09-22T10:09:54+03:00
Svetima žmona gražesnė ir geriau valgyti gamina?
2022-09-22T10:14:55+03:00
Labiausiai verkiantys prekybininkai pernai 13 milijonų gryno pelno uždirbo. Pakankamai, kad šiemet keletą milijonų už aukštas energijos kainas pasidengtų, bet lengviau gi eiti prašyti pinigų ir verkti, kad bloga valdžia neduoda. :)
2022-09-22T10:41:36+03:00
Kodel tai kelia visas algas? Nekelia. Ar jltai kad jusu kaimynas turi grazia tvora, pjauna ir priziuri savo veja ir kiemas pas jo tvarkingas,- ipareigoja jus tureti grazia tvora ir tvarkinga kiema. Ne. Jus galit tureti sugriivusia tvora ir aps...a kiema. Niekas jums del to zodzio nepasakys. :)
2022-09-22T10:42:27+03:00
Perku pigiau parduodu brangiau. Visa prekyba.
2022-09-22T10:55:14+03:00
Man mano zmona pati graziaisia ir tap jau 15m, na ir akivaizdu kad as gyvenu tok kitoj Lietuvoj nei gerbiamasis
2022-09-22T10:56:31+03:00
Tai kad siemet uzdirbs. Pakels kainas ir uzdirbs. Verkia tie kam tos kainos kyla.
2022-09-22T11:06:19+03:00
Tai, kad ne. Didieji verslininkai vaikšto po visas žiniasklaidos priemones ir verkia, kad valdžia jiems kenkia pinigų neduodama. Dundulio verkšlenimus išvis jau kolekcionuoti pradėjau.
2022-09-22T11:13:14+03:00
Tai, kad ne. Didieji verslininkai vaikšto po visas žiniasklaidos priemones ir Perspeja jei nekompensuosite energijos brangimo reikes kelti kaina..
2022-09-22T11:19:26+03:00
Tai tegul kelia. :) Apdairesni verslininkai, kurie valdė rizikas, kels mažiau ir nukonkuruos. Užsidarys tada valstybės pinigų prašinėjęs prekybos tinklas, atsidarys kitas pakeitęs logotipą. ;)
2022-09-22T11:30:41+03:00
Palaikau nuomone, todel LIDL ir IKEA kainos ant LT didesnes nei kitose salyse
2022-09-22T12:52:25+03:00
Kažką jūs čia neaiškiai bandot susiet.
2022-09-22T12:57:30+03:00
Tai tegul kelia. :) Apdairesni verslininkai, kurie valdė rizikas, kels mažiau ir nukonkuruos. Užsidarys tada valstybės pinigų prašinėjęs prekybos tinklas, atsidarys kitas pakeitęs logotipą. ;)
2022-09-22T12:58:48+03:00
pagrindiniai zodziai: Tai tegul kelia. :)
2022-09-22T13:17:22+03:00
O tai implikuoji, kad kitose valstybėse visusneplanuotus kaštus prekybos tinklams subsidijuoja ir dėl to jie kainas laiko mažesnes? :)
2022-09-22T14:09:56+03:00
Ne. Kitose valstybese, valstybe taip drastiskai nesikisa i ekonomika ir algas sureguliuoja rinka
2022-09-22T14:23:46+03:00
Nustatyti minimalu atl., cia "drastiškai"?
2022-09-22T14:41:06+03:00
Tai, kad minimalus atlyginimas egzistuoja absoliučioje daugumoje valstybių. :)
2022-09-22T16:10:58+03:00
Po 15% kas metai, per 3m beveik per puse yra ne tik drastiska bet ir beatodariska ir tai jau ne mano o TVF nuomone
2022-09-22T16:56:07+03:00
Jei mma butu problema, didele dalis verslo nevirkautu, kad neranda darbuotoju. Taigi mma kuri uzdirba iki 15 proc. (nuo visu dirbanciuju) itaka yra paklaidos lygmenyje.
2022-09-22T19:45:22+03:00
Neseniai buvo pas mus kandidatas del darbo, dirbo IKEA ne zemiausiose pareigose 5m., isejo nes jis gaudavo 50-80 eu daugiau nei berastis naujokas, paskutinius 9 men nedirbo nes is pasalpos neidamas i darba ne tik kad isgyveno, bet dar ir susitaupe. Mazmeninej prekyboj beveik visi CV tokie. Va kodel darbuotoju truksta...
2022-09-22T20:09:12+03:00
Truksta nes mokat mazus atlyginimus? Tai tuomet man Porsche truksta. Visa 1000 pasiruoses atiduot uz 2022 m. nauja Porsche. Bet niekas neparduoda. Darau isvada, kad truksta :)
2022-09-22T20:16:14+03:00
Neatidziai skaitot komentarus. Del normalios algos jau pasisakyta anksciau
2022-09-22T21:35:34+03:00
Tai va būtent, kad ne naujokas per daug uždirba, bet patyręs darbuotojas per mažai ir jam daugiau turėtų mokėti.
2022-09-22T21:53:54+03:00
Skaitykit komentarus atidziau. Didesne alga ne problema, marza per didele, kad ta alga ismoket yra ne pagal rinkos ir ekonomikos remus.
2022-09-23T08:18:17+03:00
Tai turite omenyje, kad pakankamai neivestuojant gali tekti dirbti su mažesnėmis pelno maržomis? Visiška teisybė.
2022-09-22T09:04:36+03:00
Ispreskit lygti: LIDL ir IKEA kainos ant LT didesnes + pakankama staza turincio darbuotojo CV tarp dirbtu darbu 6-9 men nedarbo tarpas…
2022-09-22T09:24:20+03:00
Iš paramų naudos nulis. Remiam ūkininkus metai iš metų, o grūdų pirkime varžomės su pasauliu. Tai gal remtinai sumai, turėtų būti kvotos pardavinėt vietinėj rinkoj? Kainos neaugtų po du kartus kas kiek laiko.
Ir aplamai - reikia bankrotų. Ir daug. Ne tik Lietuvoj. Kas čia per mąstymas nuo 2008 krizės kad visus traukt už ausų? Kas čia per too big to fail.... pievos visiškos.
2022-09-22T10:36:37+03:00
Nebutum remes ukininku metai is metu, dabar klupetum pas putina istiesta sauja nors kiek grudu. Europos sajungoj gal tik Rumunijoj apsimoka auginti grudus rinkos salygom. Toliau, jei padengi 400 proc isaugusias trasu kainas, 100 proc. Kuro kaina, 100 proc isaugusias technikos ir detaliu kainas, 20 proc isaugusius darbo kastus, tada jo ukininkai gali pardavineti pernykstem kainim.
2022-09-22T10:44:34+03:00
Taip taip
Klupetumem.
Jei tokie kaip tamsta nebutu rekave " schevron von" ir neuzbalsave pries Hitachi atomine, siandien elektra kainuotu zymiai pigiau.
2022-09-22T12:23:12+03:00
Ir dar, jų ten tas 'Ūkininko patarėjas", tai buvusių kolchozo pirmininkų ruporas. Jau XXX metų praėjo, o žemės ūkio asociacijų valdybos vis dar raudonos :)
2022-09-22T12:37:46+03:00
Niekur mes neklūpėtume.
Tai gaunasi taip - auginti reikia komunizme (iš mano ir likusių piliečių pinigų), o pardavinėti kapitalizme - kas sumokės daugiausia, bet nebūtinai tie kurie jau sumokėjo per subsidijas, teisingai? Ir aišku ūkininkai tegul atostogų nepamiršta maldyvuose.
Ką noriu pasakyt, verslas yra verslas, čia ūkius paėmiau kaip labiausiai banatį akis pavyzdį.
Visi yra lygūs ir visi turi arba išlikti arba bankrutuoti. Paramos tik iškreipia viską. Kas čia per pripratimas gyventi be krizių?
2022-09-22T13:24:33+03:00
Labai aiskus bus modelis kai pabaigsit isnaikinti paukstininkyste, pamatysit kokia kaina tada mokesit kai nebebus vietines gamybos. Asociacija labai panasi su dabartinem elektros kainom, kai nera vietines gamybos.
2022-09-22T13:25:37+03:00
Deja maistas yra saugumo dedamoji, todel patinka jum ar ne, vistiek remsit.
2022-09-22T10:39:34+03:00
Be to, didzioji dalis paramos nueina ne tam kad augintum, o tam kad neaugintum.
2022-09-22T14:10:47+03:00
Paramos blogis, o prekyboje daugiausiai parduodama ne žemiausia kaina, o su geriausiais blizgučiais
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
"Neprašome nieko išskirtinio – tik kad energija bendrovėms kainuotų kaip kitose ES šalyse, akcentuoja Sigitas Gailiūnas, Lietuvos prekybos, pramonės ir amatų rūmų asociacijos (LPPARA) l. e. p. prezidentas." Kažkaip keistas deja vu jausmas apima klausantis tokiu verslo kalbu. Kai as noriu, kad rubai ir maistas man kainuotu kaip visose ES salyse, man verslas sako,- tokia rinka LT. Kai as sakau apie degalus, man sako,- tokia LT rinka. O dabar jiems kainas paduok kaip ES. Nesakau, kad neteikia verslui pagalbos dabar, taciau turi buti vienodas traktavimas. Kur vienodos rubu kainos kaip ES, kur degalu kainos kaip ES? Ar kai man reikia,- tai laisva rinka. O kai verslui,- jau komunizmas?
Turiu gera ekonomini issilavinima ir man paciam Koktu kai mano mazmenineje prekyboje prekiu savikaina dabar sudaro mazaja sanaudu dali, bet neturiu kito kelio vel didint marza kai valstybe betodariskai reguliuoja versla. As cia apie MMA
O tai darbuotojai irgi nori, kad atlyginimai būtų kaip kitose šalyse. :D O jei rimtai, tai truputi visi per daug priprato prie visokių kompensacijų ir turėtų pradėti galvoti apie rizikų valdymą ir savo verslą ilgesniu laikotarpiu. Ir turėti kapitalo atsargą, nes normalu, kad kartais bus ir nuostolingų metų.
Del riziku valdymo sutinku. Taciau tai labai retas atvejis LT versle arba uzsienio verslo filialuose LT, kuri valdo vietiniai vadovai. Dazniausiai nevdoma jokia rizika ir net nesuvokiama kas tai yra,- rizikos valdymas. Kaip matau is viesos erdves, net dideles senos LT imones nevaldo riziku, nes " palijus lietuciui" iskarto bega i vyriausybe kompensaciju su istiesta ranka.
Tai net jei valdai rizikų, su ištiesta ranka nubėgus žiū kas nors į ją nukris. Pinigų įdėti beveik nereikia, o grąža didelė.
Tai kad daug kas yra pigiau, nei kitose šalyse.
Jei valdzia reguliuoja verslui kokia alga moket tai normalu kad verslas esant sunkumam i ta pacia valdzia ir tiesia rankas
Rubai, kuras?
Valdzia reguliuoja verslui alga? Cia jus apie ta mma? :)
Mokėk normalius atlyginimus ir valdžia nieko nereguliuos.
Tai normalais algas ir mokam tik va prekiu savikaina kai anksciau sudarydavo 50-60% nuo pardavimo kainos dabar beliko tik 35% visos kito sanaudos yra normalios algos normali nuoma ir normalios komunalines sanaudos
Tai kur ir kas tau tuos atlyginimus reguliuoja, jeigu nemoki MMA? Be to, pasakyk tiekėjui, kad tau yra problema, nes prekių savikaina sudaro tik 35 proc. Ir paprašyk pagalbos šią problemą sprendžiant. Jeigu bus supratingas tiekėjas, tai greitai išspręsite šį klausimą ir toliau galėsi verslą daryti su 50-60 proc.
Gabiausiem komentatoriam paaiskinu: MMA kelia VISAS algas, tai didina sanaudas, todel reikia didinti MARZA, todel kyla KAINOS ir INFLIACIJA
Gabiausiam svieto ekonomistui papasakosiu: mano nei vienas darbuotojas nei karto nėra pasakęs, jog nori didesnio atlyginimo, nes padidėjo MMA. Nei vienam klientui nesu pasakęs, kad dabar didinsime kainas, nes padidėjo MMA. Ne veidrodis kaltas, kad vaizdas veidrodyje nepatinka. Pagalvokite, gal nesate toks geras ekonomistas, jeigu aplinkui visi kalti, bet ne pats.
Ir šiaip, infliacija yra normalu. :) O verslui reikia investuoti į efektyvumo didinimą, kad būtų konkurencingesnis netgi augant atlyginimams. Bet seno sukirpimo verslinykas niekada taip nedarys, nes naujas Bentley pats nenusipirks, bet po to verkia, kad dėl visko kalta valdžia, neduodanti kompensacijų, didinanti MMA ir nedėkingi darbuotojai, už pigiai nedirbantys. :D
Jusu biznis greiciau su komunikacija susije nei su prekyba
Svetima žmona gražesnė ir geriau valgyti gamina?
Labiausiai verkiantys prekybininkai pernai 13 milijonų gryno pelno uždirbo. Pakankamai, kad šiemet keletą milijonų už aukštas energijos kainas pasidengtų, bet lengviau gi eiti prašyti pinigų ir verkti, kad bloga valdžia neduoda. :)
Kodel tai kelia visas algas? Nekelia. Ar jltai kad jusu kaimynas turi grazia tvora, pjauna ir priziuri savo veja ir kiemas pas jo tvarkingas,- ipareigoja jus tureti grazia tvora ir tvarkinga kiema. Ne. Jus galit tureti sugriivusia tvora ir aps...a kiema. Niekas jums del to zodzio nepasakys. :)
Perku pigiau parduodu brangiau. Visa prekyba.
Man mano zmona pati graziaisia ir tap jau 15m, na ir akivaizdu kad as gyvenu tok kitoj Lietuvoj nei gerbiamasis
Tai kad siemet uzdirbs. Pakels kainas ir uzdirbs. Verkia tie kam tos kainos kyla.
Tai, kad ne. Didieji verslininkai vaikšto po visas žiniasklaidos priemones ir verkia, kad valdžia jiems kenkia pinigų neduodama. Dundulio verkšlenimus išvis jau kolekcionuoti pradėjau.
Tai, kad ne. Didieji verslininkai vaikšto po visas žiniasklaidos priemones ir Perspeja jei nekompensuosite energijos brangimo reikes kelti kaina..
Tai tegul kelia. :) Apdairesni verslininkai, kurie valdė rizikas, kels mažiau ir nukonkuruos. Užsidarys tada valstybės pinigų prašinėjęs prekybos tinklas, atsidarys kitas pakeitęs logotipą. ;)
Palaikau nuomone, todel LIDL ir IKEA kainos ant LT didesnes nei kitose salyse
Kažką jūs čia neaiškiai bandot susiet.
Tai tegul kelia. :) Apdairesni verslininkai, kurie valdė rizikas, kels mažiau ir nukonkuruos. Užsidarys tada valstybės pinigų prašinėjęs prekybos tinklas, atsidarys kitas pakeitęs logotipą. ;)
pagrindiniai zodziai: Tai tegul kelia. :)
O tai implikuoji, kad kitose valstybėse visusneplanuotus kaštus prekybos tinklams subsidijuoja ir dėl to jie kainas laiko mažesnes? :)
Ne. Kitose valstybese, valstybe taip drastiskai nesikisa i ekonomika ir algas sureguliuoja rinka
Nustatyti minimalu atl., cia "drastiškai"?
Tai, kad minimalus atlyginimas egzistuoja absoliučioje daugumoje valstybių. :)
Po 15% kas metai, per 3m beveik per puse yra ne tik drastiska bet ir beatodariska ir tai jau ne mano o TVF nuomone
Jei mma butu problema, didele dalis verslo nevirkautu, kad neranda darbuotoju. Taigi mma kuri uzdirba iki 15 proc. (nuo visu dirbanciuju) itaka yra paklaidos lygmenyje.
Neseniai buvo pas mus kandidatas del darbo, dirbo IKEA ne zemiausiose pareigose 5m., isejo nes jis gaudavo 50-80 eu daugiau nei berastis naujokas, paskutinius 9 men nedirbo nes is pasalpos neidamas i darba ne tik kad isgyveno, bet dar ir susitaupe. Mazmeninej prekyboj beveik visi CV tokie. Va kodel darbuotoju truksta...
Truksta nes mokat mazus atlyginimus? Tai tuomet man Porsche truksta. Visa 1000 pasiruoses atiduot uz 2022 m. nauja Porsche. Bet niekas neparduoda. Darau isvada, kad truksta :)
Neatidziai skaitot komentarus. Del normalios algos jau pasisakyta anksciau
Tai va būtent, kad ne naujokas per daug uždirba, bet patyręs darbuotojas per mažai ir jam daugiau turėtų mokėti.
Skaitykit komentarus atidziau. Didesne alga ne problema, marza per didele, kad ta alga ismoket yra ne pagal rinkos ir ekonomikos remus.
Tai turite omenyje, kad pakankamai neivestuojant gali tekti dirbti su mažesnėmis pelno maržomis? Visiška teisybė.
Ispreskit lygti: LIDL ir IKEA kainos ant LT didesnes + pakankama staza turincio darbuotojo CV tarp dirbtu darbu 6-9 men nedarbo tarpas…
Iš paramų naudos nulis. Remiam ūkininkus metai iš metų, o grūdų pirkime varžomės su pasauliu. Tai gal remtinai sumai, turėtų būti kvotos pardavinėt vietinėj rinkoj? Kainos neaugtų po du kartus kas kiek laiko. Ir aplamai - reikia bankrotų. Ir daug. Ne tik Lietuvoj. Kas čia per mąstymas nuo 2008 krizės kad visus traukt už ausų? Kas čia per too big to fail.... pievos visiškos.
Nebutum remes ukininku metai is metu, dabar klupetum pas putina istiesta sauja nors kiek grudu. Europos sajungoj gal tik Rumunijoj apsimoka auginti grudus rinkos salygom. Toliau, jei padengi 400 proc isaugusias trasu kainas, 100 proc. Kuro kaina, 100 proc isaugusias technikos ir detaliu kainas, 20 proc isaugusius darbo kastus, tada jo ukininkai gali pardavineti pernykstem kainim.
Taip taip Klupetumem. Jei tokie kaip tamsta nebutu rekave " schevron von" ir neuzbalsave pries Hitachi atomine, siandien elektra kainuotu zymiai pigiau.
Ir dar, jų ten tas 'Ūkininko patarėjas", tai buvusių kolchozo pirmininkų ruporas. Jau XXX metų praėjo, o žemės ūkio asociacijų valdybos vis dar raudonos :)
Niekur mes neklūpėtume. Tai gaunasi taip - auginti reikia komunizme (iš mano ir likusių piliečių pinigų), o pardavinėti kapitalizme - kas sumokės daugiausia, bet nebūtinai tie kurie jau sumokėjo per subsidijas, teisingai? Ir aišku ūkininkai tegul atostogų nepamiršta maldyvuose. Ką noriu pasakyt, verslas yra verslas, čia ūkius paėmiau kaip labiausiai banatį akis pavyzdį. Visi yra lygūs ir visi turi arba išlikti arba bankrutuoti. Paramos tik iškreipia viską. Kas čia per pripratimas gyventi be krizių?
Labai aiskus bus modelis kai pabaigsit isnaikinti paukstininkyste, pamatysit kokia kaina tada mokesit kai nebebus vietines gamybos. Asociacija labai panasi su dabartinem elektros kainom, kai nera vietines gamybos.
Deja maistas yra saugumo dedamoji, todel patinka jum ar ne, vistiek remsit.
Be to, didzioji dalis paramos nueina ne tam kad augintum, o tam kad neaugintum.
Paramos blogis, o prekyboje daugiausiai parduodama ne žemiausia kaina, o su geriausiais blizgučiais