galima, dabartinei valdžiai reitinguose jau nelabai yra kur krist, ši priemonė galėtų galutinai juos pakast ir apie konservus ir liberalus galėtume pamiršt ateinančiam dešimtmečiui (nor jau ir taip jų nebus sekančioje kadencijoje).
2022-01-18T10:08:33+02:00
Priminsiu, kad ES yra 27 salys, daugelyje ju Jusu siulymas butu isvis nesuvokiamas. Be to kazko nutylite, jog Italijoje privalomas skiepas numatytas asmenims virs 50 m., t.y. orientuotas i rizikos grupe.
2022-01-18T10:12:29+02:00
Ablaūūūchai nėra jų...
2022-01-18T10:45:05+02:00
Sekančioj nebus, bet po 4 metų vėl bus. Aš kaip liberalų rinkėjas garantuoju ;)
2022-01-18T10:46:29+02:00
Nenustebčiau jei ir po 4 metų vėl bus. Balarusų krizė ir covidas bus praeity, o žmonių atmintis trumpa.
2022-01-18T11:00:03+02:00
Jūsų komentaruose dažnos analinės temos, va ir dabar svajojate numauti kelnes. Jums ši tema artima?
2022-01-18T11:10:57+02:00
O tu vis...
2022-01-18T12:16:56+02:00
Gal jau baigsi viduriuot su tais koncervais ir liberastais?Tikriausiai labai patinka komuniagos,kolchoznykai,šūdų tapšnotojai,durdoma ir kukulakio fauna?Gal tuomet varyk pas Putką į parašą,pasijusi,kaip rojuje?
2022-01-18T12:50:18+02:00
Ne - konstatuoju užstrigimą ankstyvojoje vystymosi stadijoje. Čia nuo trečios sustiprinamosios dozės?
2022-01-18T12:53:14+02:00
žinai, kaip sakoma, šikau ir tapšnojau:) Nenori išangės uostyt - tai laisvas:)
2022-01-18T12:57:50+02:00
gal tu man neaiškink ką daryt.. eik savo kasiaką užtrauk, nusiramink bo tuoj širdies smūgį gausi ir megzta beretė nukris nuo galvos..
2022-01-18T13:03:30+02:00
Vatnikinis atnivakseris susinepatogino ir iširdo?:) Savo nuomonę galima išreikšt prie balsadėžių, mėsgali, ar nežinojai?:)
2022-01-18T13:34:21+02:00
Manau, jei konslibai dar tęs tokią segregacinę, diskriminacinę politiką, tai jie šiame amžiuje nebus išrinkti :)
2022-01-18T14:33:08+02:00
amazing.. balsavau už laivės partiją (nesakau, kad dabar didžiuojuos) ir esu 2x skiepytas.. bandau rasti sveiką protą ir esu išvadinamas "vatniku" ir "antivakseriu". Jums jau jūsų beretės prispaudė galvas , išeikit grynu oru pakvėpuot!
2022-01-18T14:40:22+02:00
Jie nera liberalai. Beje as uz juos irgi kazkada balsuodavau, kai buvau jaunas ir kvailas. Cia koks 10 m. atgal.
2022-01-18T14:43:38+02:00
As visada buvau liberalu rinkejas. Esu tikras liberalas, bet tie, kurie pasivadine liberalais, visai nera jokie liberalai. Tiesiog lovio sisteminiai "patriotai", kurie kabindami makaronus liaudziai alina valstybe jau 30 m. Kai pradejau daugiau gilintis, atsivere akys ir supratau, kaip buvau mulkinamas.
2022-01-18T14:49:14+02:00
Katras liberalas. Žirinovskinis kiba?
2022-01-18T09:38:50+02:00
... prezidento patarėja išsisėmė, gal dėl to, kad paso neturėjo..
2022-01-18T11:11:49+02:00
ta patareja neturi kompetencijos, jau nekalbu, kaip ji apie technologijas bando atrodyti nusimananti. Kazkoki dalis radikalu naratyvo perimta ir vis apeliuoja kaip uzsukta i ta samoninguma. Labai jau patogia vieta uzima, kai valdyti - liepia valdziai, bet kartu jai bando nurodyti, kaip.
2022-01-18T09:41:40+02:00
dar pries naujaka...
2022-01-18T09:50:30+02:00
skatinti žmonių sąmoningumą, aišku, labai gražu, bet gal patarėja galėtų konkrečiau, pradedant nuo prezidento aplinkos?
2022-01-18T09:50:37+02:00
Kažkaip "tipinis" pasisakymas iš prezidento komandos: kažkokia neigiama kritika ir jokių (arba kažkokie abstraktūs) pasiūlymų. Tai nesu tikras, ar gerai supratau - patarėja rekomenduoja vietoje galimybių paso naudoti kitą "programėlę", kuri veiktų nuolat atlikinėjamų greitųjų testų principu? Tai tie visi antivakseriai su aluminio kepurėmis ant galvų dabar paims visi ir įsidiegs kažkokią programėlę, kuri vers juos testuotis kas kartą jiems užeinant į parduotuvę? Ir dar jis siūlo "skatinti sąmoningumą"? Mes jau dvejus metus šitame mėšle, kiek dar galima tą sąmoningumą skatinti? Tegul kažką konkretaus pasiūlo, o ne abstraktų "skatinti sąmoningumą". Kas dabar prezidentą kliudo tą sąmoningumą skatinti, kodėl tuo neužsiima? Ar sąmoningumo skatinimui būtina sąlyga - galimybių paso atsisakymas. Grįžtu nuo ko pradėjau: eilinis, tuščias šlamštas iš prezidento stovyklos.
2022-01-18T09:53:30+02:00
kokie abstraktus pasiulymai?...
2022-01-18T10:20:42+02:00
Pritariu. Destrukcija iš Daukanto a. tęsiama.
2022-01-18T10:30:52+02:00
pritariu. Prezidentas išsirinko savo elektoratą. Jeigu dalyvaus kituose rinkimuose tai važinės po kaimus ir suoks apie drakoną, su kuriuo jis taip sunkiai kovojo.
2022-01-18T11:01:41+02:00
Oo, Gabrielių jau matote prezidentu?
2022-01-18T11:07:23+02:00
Nelogiskai mastot. Vaxeriu dauguma yra.
2022-01-18T11:17:21+02:00
pamale patareja, kad atrodytu, jog dirba - tai tokie ir rezultatai. Kokia komanda, toks ir institutas.
Jau ir taip matom, kad sita istaiga bando pataikauti pagal vejo krypti, t.y. ka sake vakar, nebutinai sutaps su tuo, ka rytoj pasakys. Per daug mes i juos kreipiam demesi.
2022-01-18T11:19:35+02:00
Tai kas čia per konkretumas? Ką tai pasieks iš pandemijos valdymo pusės?
2022-01-18T11:29:21+02:00
Panaikins iliuziją, kad skiepyti viruso neplatina ir neserga. Deja, ir platina, ir serga. Ir nėra "šventos karvės", kurios gali nesilaikyti atstumų.
2022-01-18T11:56:18+02:00
O Jums tokia iliuzija susidarė? Kiek pamenu nei vienas skiepas neapsaugo nuo susirgimo. Ir niekada tokių skiepų nebuvo. Plaut rankas, nelįst į kito žmogaus asmeninę erdvę man ir prieš pandemija buvo taisyklės.
2022-01-18T12:39:19+02:00
"Kiek pamenu nei vienas skiepas neapsaugo nuo susirgimo". Kas dar pritariate šiam teiginiui?
2022-01-18T13:41:58+02:00
Skiepas apsaugo nuo sunkiu ligos formu, nuo komplikaciju, bet nuo pačios ligos negali apsaugot ir niekada neapsaugojo. Aš pasiskiepijau ir skiepijuosi visą laiką.
2022-01-18T13:54:17+02:00
Pamiršote laikus, kai su GP būdavo nereikalaujama nei kaukės, nei atstumų. juk ne seniai taip buvo!
2022-01-18T15:06:42+02:00
Su GP nebuvo reikalaujama kaukės labai trumpą laiką. Tačiau ir tuomet tose parduotuvėse su kaukėmis, bei besilaikančių atstumo buvo daugiau žmonių nei parduotuvėse kur GP nereikalavo. Pimpanosius priskiriu prie asmenų be kaukių.
2022-01-18T09:50:50+02:00
Prezidento patarėja žino geriausiai, gėda dėl tokių išsireiškimų. Pakomunikuokite ir užsienio valstybių vryiausybėms tokius kvailus samprotavimus, visur dabar yra galimybių pasas vienokia ar kitokia forma.
2022-01-18T09:59:02+02:00
meluojat ponas, svedija...
2022-01-18T10:09:28+02:00
Airija, UK, Danija...
2022-01-18T10:10:03+02:00
Kurioje dar kitoje ES salyje GP reikalingas i didesne maisto prekiu parduotuve ar vaistine?
2022-01-18T10:31:11+02:00
Daugelyje dalyje šalių (Italija, Vokietija, Prancūzija....) reikalaujama pateikti pasiskiepijimo/persirgimo/neigiamo testo įrodymą norint patekti į parduotuves/barus/renginius. Kas ir yra GP pasas, tik pavadintas kitaip.
2022-01-18T10:33:17+02:00
visiems sveiko proto...
2022-01-18T10:36:37+02:00
Sutinku. Negali būti sveikas žmogus, jeigu jis reikalauja sau ir kitiems ribojimų
2022-01-18T10:36:38+02:00
GP ar jo analogas maisto prekyboje taikomas tik LT ir Kipre.
2022-01-18T10:38:53+02:00
Ponas Antivakseri, Danijoje ir pas skandinavus pasiskiepijo daugiau nei 90% suaugusių žmonių, todėl jiems nebuvo prasmės įvedinėti galimybių paso ir skatinti dar labiau skiepytis. Ta prasme visi būtų tiesiog su galimybių pasais. Kas čia neaišku? Kiek reikia būti durnam kvadratu, kad nesuprasti elementarios logikos? Pietų Europos šalys tiek nukentėjo nuo covid'o praeityje, kad dabar imasi griežčiausių priemonių, o siekdamos nestabdyti ekonomikos ir turizmo dabar įveda griežčiausias skeipijimosi priemones. Italai nenori vėl į krūvas lavonų krauti, ISpanai taip pat. Portagalai visuomenę suskiepijo ir todėl jų mirtštamumo skaičiai vieni geresnių. Lietuva gali nebijoti, kad turistai čia atvažiuos, nes realiai turizmas pas mus beveik neegzistuoja, todėl ir nereikia tokių griežtų priemonių, kaip pietų Europoje. Mes patys sau grąžus.
2022-01-18T10:53:22+02:00
Kodėl mane vadinat antivakseriu? Aš skiepais tikiu, todėl nereikia čia klijuot etikečių. Kitas klausimas ar mums tas omicron toks baisus, kad naudojant visas prievartines formas skiepyt ? tegul skiepyjasi tais eksperimentiniais skiepais pensininkai. Jiems rizikos didelės hospitalizacijos ir mirties, o jauniems skiepytis nėra reikalo, nes naudos ir žalos santykis neaiškus. Turim lengvą omicron formą, virusas mutavęs, badymasis plitimo nestabdo, organizmo imuninė sistema irgi gali patirt nuovargį, todėl jauniems geriau persirgt natūraliai. Mano tokia nuomonė. mačiau straipsnis 15 min., kad fiksuota ofcialiai 7000 nepageidaujamų reakcijų skiepus, sunkių 500, mirčių 28 Tai kam rizikuot, ypač vaikais? Kas prisiims atsakomybę ?
2022-01-18T11:09:42+02:00
Taip ir buvo. Zydu segregacija prasidejo nuo mazu dalyku. Neaptarnaurti tam tikrom valandom ir t.t. iki duju kameru.
2022-01-18T11:21:43+02:00
Švedija yra prasčiausias pandemijos valdymo pavyzdys. Palyginus su kitais Nordic'ais ir Suomija - pas juos mirtingumas yra didžiausias ir viršija visus rodiklius, palyginus su kaimynėmis.
Klausimas buvo apie maisto prekiu parduotuves ir vaistines, nepainiokite pramogu.
2022-01-18T12:04:33+02:00
1. Prašome šaltinį iš kur 28 mirusius paėmėt. 2. Naudos-žalos santykis net vaikams buvo nustatytas kaip pakankamas, kad skiepytis, 3. Kad omicron yra lengva forma yra tik preliminarūs duomenys, ir jokie sprendimų priėmėjai tikrai nerizikuos, daryti sprendimų pagal tokius duomenis.4. Vakcina patvirtinta pilnai ir nėra jokia eksperimentinė.5. Skatinimas "persirgti natūraliai" yra iš principo skatinimas pažeisti visuomenės teisę į sveikatą ir norint galima ir rimtas teisines pasekmes užtraukti.
2022-01-18T12:11:39+02:00
https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/pranesimu-apie-nepageidaujama-reakcija-i-vakcinas-nuo-covid-19-gauta-per-7-tukst-mirciu-29-56-1629404
2. Kas nustatė su omicron?
3. Tu rimtai? Juk jau aišku, kad omicron nepatenka į plaučius ir laikosi viršutiniuose kvępavimo takuose, todėl nėra toks pavojingas ir plinta greit. Tas jau aišku.
4. Čia jau meluojat. Klinikiniai tyrimai bus baigti 2023 m.
5. Kodėl jauni neturėtų perairgt natūraliai, jei jiems omicron net mažiau pavojingas nei gripas?
2022-01-18T12:33:54+02:00
1. Melas: mirtys po vakcinajos, bet ne dėl vakcinos. 2. O kaip tikiesi per 2 mėn (omikron'o amžius) kažką nustatyti? Remiesi ką turi, nes virusas tas pats ir ekstrapoliuoji, o turimi duomenys sako, kad padeda: https://www.fda.gov/news-events/press-announcements/fda-authorizes-pfizer-biontech-covid-19-vaccine-emergency-use-children-5-through-11-years-age 3. Pelėms ir žiurkėnams, o kaip bus žmonėms dar nėra taip jau ir aišku: https://www.nature.com/articles/d41586-022-00007-8 4. Tos vėlesnės datos yra postmarketing analizės ir nieko bendro su eksperimentine faze neturi (https://www.fda.gov/media/151710/download). 5. Nes valstybė rūpinasi sveikata, ko apie natūralų persirgimą nepasakysi (konstitucija 53 str).
2022-01-18T12:35:44+02:00
Kaip liaudies išmintis sako, durnam neišaiškinsi
2022-01-18T12:37:37+02:00
Neklaidinkite, vakcina patvirtinta tik su islyga, ir jos galutiniai bandymai bus baigti 2023. Ir net tuo metu turbut dar neturesime galutiniu tyrimu rezultatu del neseniai pradeto padazninto revakcinavimo.
2022-01-18T12:38:02+02:00
Nesiginčyk su Papuasijos šalies gyventojais:)
Tik kerti pietinę Papuasijos šalies sieną ir iškart įvyksta stebūklai,pirmas stebūklas,tavę baigia persekioti covido virusas,antras stebūklas tai maisto,pramonės prekių ir alko kainos,trečias stebūklas,vietiniai politikai nekariauja ekonominių karų su visu pasauliu,yra daugiau stebūklų,bet nerašysių,nes vietiniai Papuasijos gyventojai pagalvos,kad esu fantastinių kūrinių rašytojas
2022-01-18T12:40:29+02:00
PS turejau galvoje galutiniai tyrimai.
2022-01-18T12:53:41+02:00
Gal reiktų susipažinti kam skirtos kurios fazės, kada yra eksperimentinė ir kada post marketing: https://www.ifpma.org/wp-content/uploads/2019/07/IFPMA-ComplexJourney-2019_FINAL.pdf
2022-01-18T12:55:02+02:00
Esmė ne tame. Pavyzdys - žmogus laikinai grįžo į svečius iš Norvegijos. Pasiskiepijo prieš kelionę. Prieš tai ilgą laiką atsisakė skiepytis. Būdamas ten, nejautė jokio spaudimo ar psichologinės prievartos. Jis pasitiki valstybe (Norvegija) ir netiki, kad valstybė galu linkėti blogo. Tačiau skiepytis nenorėjo, o dabar visgi pasiskiepijo, dėl patogumo. Tačiau būdamas Lietuvoje ir išgirdęs apie situaciją pas mus, nuoširdžiai negali suprasti - kaip jūs pateisinate tokią diskriminaciją ? Kas čia vyksta ? Kaip galima neįleisti žmonių į universitetą, į parduotuves ? Ir visi su tuo taikstosi ? O juk tai yra lietuvis, toks kaip mes, vos kelis metus begyvenantis užsienyje. Taip kad nereikia čia pasakų apie skirtingą mentalitetą. Žiūrėkim tiesai į akis: dalis visuomenės nusileido į didžiulę pykčio ir pagiežos pelkę, nukreiptą prieš savo tėvynainius, tačiau iš tikrųjų prieš save pačius. Ateityje bus gėda, bus daug pasiteisinimų. Kaip kad buvo apie pokario laikus, kodėl vieni ėjo į mišką, o kiti pas stribus. Tokia deja yra mūsų šalis, nieko čia nepadarysi.
2022-01-18T13:46:08+02:00
Jei gydytojas jums paskiria vaistų, jūs pasveikstate dėl vaistų, ar po vaistų?:)
2022-01-18T15:15:01+02:00
Neklaidinkite zmoniu, ziurekite Europos vaistu agenturos ir vakcinu gamintoju skelbiama informacija. Visos COVID vakcinos siuo metu yra registruotos salyginai. Po galutiniu tyrimu nemaza dalis tiek vaistu, tiek vakcinu del ivairiu priezasciu is rinkos buna isimami.
2022-01-18T10:00:10+02:00
Prezidento patarėja demonstruoja...
2022-01-18T10:05:08+02:00
Ko noret, kai...
2022-01-18T10:05:58+02:00
Ko vakcina ir...
2022-01-18T10:49:51+02:00
mums pasisekė, kad turime vyriausybę, kuri laidoja savo politinę karjerą valdydamą pandemiją tam, kad veiktų sveikatos apsaugos sitema (kad susirgus patektum pas gydytoją ar į ligoninę), kad būtų kam užtikrinti viešosios infrastruktūros funcionavimą (pvz., viešąjį transportą, paslaugas piliečiams ), kad funcionuotų verslas (pvz., kad jis turėtų prekybos salės darbuotojų, kad veiktų maisto perdirbimo įmonės ir pan.), kas prezidentas turėtų vairuotoją, o jo ponia kirpėją ar siuvėją, kad mes galetume pusiau normaliai gyventi be lockdown'ų).
2022-01-18T11:18:43+02:00
Nesimato, kad valdo. Simonyte ir Dulkys virusui yra bohum.
2022-01-18T11:26:11+02:00
Bet konservams kažkaip taip gaunasi. Pataikė jie ant 2008-2010 metų krizės ir amžiams bus blogiukai už tai, kad sunkius sprendimus priiminėjo. Dabar pataikė į šitą nedėkingą situaciją, kai daryk, ką nori, vis tiek niekam neįtiksi.
2022-01-18T12:43:43+02:00
Turbut ir rekordini mirciu pervirsi turime del uztikrinto puikaus sveikatos apsaugos sistemos darbo?
2022-01-18T12:49:50+02:00
laikas pas okulistą. Tikrai turite rimtų problemų.
2022-01-18T12:54:37+02:00
todėl ir turime, kad sveikatos apsaugos sistemos pajėgumai ir didelė dalis gydytojų užsiiminėja nesiskiepjusiais, užuot padėję kitokių sveikatos problemų turintiems. Deja, sąmoningi žmonės turi užleisti savo vietą užsispyrusiems antivakseriams, kuriems kiti dzin.
2022-01-18T13:00:14+02:00
O tai tie nesiskiepyję ligoninėj guli vaikai ir jauni?
2022-01-18T13:47:38+02:00
Tai dėl kokios priežasties Lietuva viena iš pirmaujančių PASAULYJE pagal perteklinių mirčių skaičių?
2022-01-18T15:01:55+02:00
Nereikia sekti pasaku - seimos gydytojai bei daugybes kitu specializaciju gydytojai nuo Covid ligoniu negyde, bet del "puikaus" visos sistemos valdymo gyventojai gana ilga laika negalejo laiku gauti medicinines pagalbos. Del to ir turime toki rezultata.
2022-01-18T16:42:50+02:00
dėl laiku negautos pagalbos ir prevencijos sergant ŠIRDIES ligomis. Nuo infakrtų mirštam kaip už tėvynę.
2022-01-18T10:54:27+02:00
Prezidentui reikėtų pačiam apsispręsti, nes dabar tik trypčioja vienoje vietoje. Jei GP išsisėmė ar neatlieka savo funckijos - kreipkis į KT dėl jo teisėtumo ir tą pačią dieną jis nustos galioti. O jei palieki viską spręsti vyriausybei, tai tie pakalbėjimai yra nieko verti. Kaip ir kreipimasis į KT kad "netemptų gumos" ir greičiau nagrinėtų.
2022-01-18T10:58:38+02:00
butent, skuduriukas dar rudeni galejo sustabdyt antikonstitucini mechanizma bet bijo kgbistinio klano todel tik liezuviu abejoja. good cop, bad cop
2022-01-18T11:27:19+02:00
Prezidentas jau šimtąjį kartą rodo, kad tesugeba iš šono kažką neigiamai pakomentuoti, bet veiksmais nepasižymi. Jo palikimas kaip prezidento ir bus: komentatorius, šeimų maršų simpatizatorius.
2022-01-18T10:59:07+02:00
Ko vakcina ir...
2022-01-18T11:14:42+02:00
Pandemija issiseme, ne tik gyvuliu pasas.
2022-01-18T11:29:09+02:00
Prašau nenaudoti gyvulių paso netinkamame kontekste. Kaip jaustis VĮ "Žemės ūkio informacijos ir kaimo verslo centro" darbuotojams, kai jų išduodamas dokumentas lyginamas su galimybių pasu??
2022-01-18T11:16:43+02:00
man atrodo, kad laikas pandemijos valdymą Lietuvoje perduoti prezidentūrai. Argumentai: jos vadas viską išmano geriausiai, labai kompetetinga komanda žino ką ir kaip daryti, prie savęs turi globalių krizių valdymo infrastruktūrą su sveikatos ekspertų tarybą. Dar turi know how, kaip skatinti tų piliečių sąmoningumą, kurie nuolat šlitinėja be sąmonės ir svarbiausia - tautos mandatą ir aujkščiausius populiarumo reitingus. Tokioje situacijoje nei Gabrielius, nei Infrida, o juo labiau Dulkys tikrai negalėtų pasipriešinti prezidentūros valdytojo valiai it Mozei parodyti kelią ir išgelbėti tautą.
2022-01-18T12:35:42+02:00
Tik kerti pietinę Papuasijos šalies sieną ir iškart įvyksta stebūklai,pirmas stebūklas,tavę baigia persekioti covido virusas,antras stebūklas tai maisto,pramonės prekių ir alko kainos,trečias stebūklas,vietiniai politikai nekariauja ekonominių karų su visu pasauliu,yra daugiau stebūklų,bet nerašysių,nes vietiniai Papuasijos gyventojai pagalvos,kad esu fantastinių kūrinių rašytojas
2022-01-18T12:57:59+02:00
laimingos kelionės į stebuklų (beje, žodis rašomas su "u") šalį - gyvenkite ilgai ir laimingai. Tik nepasprinkite ir neprasigerkite nuo to pigumo.
2022-01-18T12:04:26+02:00
Aukstas vaflis issiseme...
2022-01-18T12:11:35+02:00
skamba kaip ispejimas vyriausybei - jei neisgirs - turetu sekti kreipimasis i konstitucini teisma
2022-01-18T13:06:23+02:00
KT nagrinės vasario mėn. Taip kad prezidentūra pavėlavo kreiptis ir, manau, likus tiek laiko jau tikrai atskiru prašymu nebesikreips.
2022-01-18T12:15:40+02:00
Prezidentūra vieninteliai palaiko Lietuvos žmones ir verslą.
2022-01-18T12:17:17+02:00
GP palaiko tik visokie vatnikai ir nusiteikę prieš Lietuvą.
2022-01-18T12:56:52+02:00
Tai kad atvirkščiai, prieš GP dažniausiai yra visi vatnikai ir žemo IQ kontingentas. Lietuvos patriotai nemato problemos su GP, nes supranta jo naudą ir būtinumą.
2022-01-18T13:09:44+02:00
Kaip pamatavai?
2022-01-18T13:09:52+02:00
Kaip pamatavai? Mmm...
2022-01-18T13:10:02+02:00
Kaip cia pamatavai?...
2022-01-18T13:31:50+02:00
Pats matavai?
2022-01-18T13:48:57+02:00
Keista - jie save vadina edukuotais vakcinuotais:)
2022-01-18T12:59:27+02:00
"Tas galimybių pasas yra viena detalė. […]. Tai buvo tiesiog apibrėžtis [...] kaip tam tikro socialinio teisingumo arba tam tikro socialinio sąmoningumo, teisybės atkūrimas – žmogus, kuris palaiko valstybės žingsnius, tam tikrus valstybės įpareigojimus, yra vertas, kad gautų daugiau galimybių nei kiti“, – komentavo parlamentaras. ' (konservatorius L. Slušnys)
////// Jie rimtai ligoniai. Tokias nesamones viešai į eterį transliuot.
2022-01-18T13:06:16+02:00
Man tai keisčiausia ,kad pasak apklausų yra dar 13% palaikančių vyriausybės darbą ir politiką,nors ji jau seniai ,,bankrutavo "o dabar marysim tik jos desperaciją ,agoniją ir griūtį
2022-01-18T13:11:15+02:00
Jie ne ligoniai,jie Papuasijos šalies gyventojai - papuasai,čia toks sudurtinis žodis iš papų ir asų,tikra papuaso žodžio reikšmė,tai asmuo gerai išmanantis apie papus,todėl ir įvardijamas,kaip asas ir savo srities profas - papuasas
2022-01-18T13:19:44+02:00
Jei apklausas daro Gaidžio kontora,tai palaikymas paprastai būna didesnis
2022-01-18T13:09:52+02:00
Prezidentūra eilinį kartą parodė, kad tokia institucija Lietuvai nelabai reikalinga. Stiprinkime parlamentinę Respubliką ir galutinai atsisakykime "Manekenų" namų , taip sutaupysime ir lėšų ,ir bus mažiau destrukcijos visuomenėje.
2022-01-18T13:22:57+02:00
Jei jau savo šalį įvatdinam kaip demokrayine ,tai jei vyriausybę palaiko tik 13 %,tai ji turi visa atsistadydinti ,o kad ji neturi jokios visuomenes palaikymo ,tai pademonstravo sausio 13 minejimas ,kai simonytė ir cmilytė buvo nušvilptos o prezidentą palaikė net pavieniais plojimais ir jo kalbą išklausė be svilpimų.
2022-01-18T13:47:46+02:00
net ir tie 13% yra daugiau negu tie keli šimtai švilpusių, kuriuos kažkodėl įsivaizduojat visuomene
2022-01-18T14:32:33+02:00
Jei jau 13 %daugiau ,tai ko neatejote palaikyti ir paminet sausio 13 ?ką ir jjus tik uz tvoros tik leido stebeti valdzios minejimą,o jus irgi jau į antrą rūšį įrašė ir tik uz tvoros?
2022-01-18T15:23:45+02:00
oho, kokia toli siekianti ir niekuo neparemta fantazija. Vis dar geriat degtinę rytais?
2022-01-18T16:10:28+02:00
Apie kokias čia fantazijas?🤨kai nera.ka.atasakyti ,tai tik asmeninis menkinimas ir daugiau nieko?tai ko tie 13 % palaikymo nebuvo minejime uz tvoros?
2022-01-18T13:12:53+02:00
Tiesiog skaičiai. Sezoninio gripo ir covid hospitalizacijos sulyginimas 100k pagal amžiaus grupes https://www.statista.com/statistics/1127795/influenza-us-hospitalization-rate-by-age-group/ https://www.statista.com/statistics/1122354/covid-19-us-hospital-rate-by-age/ Ir čia skaičiai sunkesnių formų. Dabar turim omicron.
2022-01-18T16:18:59+02:00
Manau jei paskaičiuotume testavimo dėl gripo ir Covid apimtis santykis pasikeistų mažiausiai 10 kartų.
2022-01-18T18:01:26+02:00
Cia gi hospitalizacijos skaiciai, o ne susirgimu apskritai ! Cia, galima sakyti, sunkus atvejau simtui tukstanciu gyventoju pagal amziaus grupes. O sunkus atvejai (hospitalizacijos) visi susikaiciuojami, galima sakyti.
2022-01-18T14:24:41+02:00
būna iš Prezidentūros kvailų pasisakymų, bet šį kartą labai protingai viskas išaiškinta.
2022-01-18T14:57:11+02:00
Ko vakcina ir propaganda dar ne palaužė iki galo, tai supranta, kad vakcinacija nuo covit 2019, 2022 metais tai tik kovos imitacija ir kažkokių tai nurodymų iš kažkur laikymasis, kuris nesusijęs nei su medicina nei su pandemija. O kas jau gavęs jau 3 dozės, tai aišku to nesupranta , nes iš nusivylimo, kad juos pirma apgavo valdžia renkant į seimą, o paskui skiepijant, tai juos apėmė desperacija ir nusivylomas,kad juos,, išdūrė" jau 4 kartus ir jie jau noretų net visuotinės vakcinacijos ir net karantino ,kad tik geriau emociskai pasijausti.tas pats su visos vyriausybes darbu ,daug kas mato ,kad tai fiasko visame kame ir tą jauciame ir pajausime dar visu ,,grazumu ",kai pilnai įsigalios kinijos sankcijos Lietuvai .taciau valdzia bus palaikoma propagandos ir jų likusių remejų ir jie patys laikysis įsikibę valdzios ,nes atsistatydimimas būtų totalaus fiasko pripazinimas ir rinkejų kurie jais tikejo desimtmečiais nuvylimas,kurio jau niekada nesusigražins.galas ateis aisku tai politikai ,bet per ilgas kančias ir didelius nuostuolius .
2022-01-18T15:51:49+02:00
GP tikrai išsisėme, bet prezidentas eilinį kartą iššoko kai ant stalo jau net išėdų nelikę.
2022-01-18T18:18:44+02:00
Štai čia - keliant Liaudies sąmoningumą - Prezidentūra ir galėtų pasireikšti. Tačiau, kol kas ne kas iš jos girdėti.
„Verslo žinių“ podkastai
Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Priverstinė vakcinacija -...galima, dabartinei valdžiai reitinguose jau nelabai yra kur krist, ši priemonė galėtų galutinai juos pakast ir apie konservus ir liberalus galėtume pamiršt ateinančiam dešimtmečiui (nor jau ir taip jų nebus sekančioje kadencijoje).
Priminsiu, kad ES yra 27 salys, daugelyje ju Jusu siulymas butu isvis nesuvokiamas. Be to kazko nutylite, jog Italijoje privalomas skiepas numatytas asmenims virs 50 m., t.y. orientuotas i rizikos grupe.
Ablaūūūchai nėra jų...Sekančioj nebus, bet po 4 metų vėl bus. Aš kaip liberalų rinkėjas garantuoju ;)
Nenustebčiau jei ir po 4 metų vėl bus. Balarusų krizė ir covidas bus praeity, o žmonių atmintis trumpa.
Jūsų komentaruose dažnos analinės temos, va ir dabar svajojate numauti kelnes. Jums ši tema artima?
O tu vis...Gal jau baigsi viduriuot su tais koncervais ir liberastais?Tikriausiai labai patinka komuniagos,kolchoznykai,šūdų tapšnotojai,durdoma ir kukulakio fauna?Gal tuomet varyk pas Putką į parašą,pasijusi,kaip rojuje?
Ne - konstatuoju užstrigimą ankstyvojoje vystymosi stadijoje. Čia nuo trečios sustiprinamosios dozės?
žinai, kaip sakoma, šikau ir tapšnojau:) Nenori išangės uostyt - tai laisvas:)
gal tu man neaiškink ką daryt.. eik savo kasiaką užtrauk, nusiramink bo tuoj širdies smūgį gausi ir megzta beretė nukris nuo galvos..
Vatnikinis atnivakseris susinepatogino ir iširdo?:) Savo nuomonę galima išreikšt prie balsadėžių, mėsgali, ar nežinojai?:)
Manau, jei konslibai dar tęs tokią segregacinę, diskriminacinę politiką, tai jie šiame amžiuje nebus išrinkti :)
amazing.. balsavau už laivės partiją (nesakau, kad dabar didžiuojuos) ir esu 2x skiepytas.. bandau rasti sveiką protą ir esu išvadinamas "vatniku" ir "antivakseriu". Jums jau jūsų beretės prispaudė galvas , išeikit grynu oru pakvėpuot!
Jie nera liberalai. Beje as uz juos irgi kazkada balsuodavau, kai buvau jaunas ir kvailas. Cia koks 10 m. atgal.
As visada buvau liberalu rinkejas. Esu tikras liberalas, bet tie, kurie pasivadine liberalais, visai nera jokie liberalai. Tiesiog lovio sisteminiai "patriotai", kurie kabindami makaronus liaudziai alina valstybe jau 30 m. Kai pradejau daugiau gilintis, atsivere akys ir supratau, kaip buvau mulkinamas.
Katras liberalas. Žirinovskinis kiba?
... prezidento patarėja išsisėmė, gal dėl to, kad paso neturėjo..
ta patareja neturi kompetencijos, jau nekalbu, kaip ji apie technologijas bando atrodyti nusimananti. Kazkoki dalis radikalu naratyvo perimta ir vis apeliuoja kaip uzsukta i ta samoninguma. Labai jau patogia vieta uzima, kai valdyti - liepia valdziai, bet kartu jai bando nurodyti, kaip.
dar pries naujaka...skatinti žmonių sąmoningumą, aišku, labai gražu, bet gal patarėja galėtų konkrečiau, pradedant nuo prezidento aplinkos?
Kažkaip "tipinis" pasisakymas iš prezidento komandos: kažkokia neigiama kritika ir jokių (arba kažkokie abstraktūs) pasiūlymų. Tai nesu tikras, ar gerai supratau - patarėja rekomenduoja vietoje galimybių paso naudoti kitą "programėlę", kuri veiktų nuolat atlikinėjamų greitųjų testų principu? Tai tie visi antivakseriai su aluminio kepurėmis ant galvų dabar paims visi ir įsidiegs kažkokią programėlę, kuri vers juos testuotis kas kartą jiems užeinant į parduotuvę? Ir dar jis siūlo "skatinti sąmoningumą"? Mes jau dvejus metus šitame mėšle, kiek dar galima tą sąmoningumą skatinti? Tegul kažką konkretaus pasiūlo, o ne abstraktų "skatinti sąmoningumą". Kas dabar prezidentą kliudo tą sąmoningumą skatinti, kodėl tuo neužsiima? Ar sąmoningumo skatinimui būtina sąlyga - galimybių paso atsisakymas. Grįžtu nuo ko pradėjau: eilinis, tuščias šlamštas iš prezidento stovyklos.
kokie abstraktus pasiulymai?...Pritariu. Destrukcija iš Daukanto a. tęsiama.
pritariu. Prezidentas išsirinko savo elektoratą. Jeigu dalyvaus kituose rinkimuose tai važinės po kaimus ir suoks apie drakoną, su kuriuo jis taip sunkiai kovojo.
Oo, Gabrielių jau matote prezidentu?
Nelogiskai mastot. Vaxeriu dauguma yra.
pamale patareja, kad atrodytu, jog dirba - tai tokie ir rezultatai. Kokia komanda, toks ir institutas. Jau ir taip matom, kad sita istaiga bando pataikauti pagal vejo krypti, t.y. ka sake vakar, nebutinai sutaps su tuo, ka rytoj pasakys. Per daug mes i juos kreipiam demesi.
Tai kas čia per konkretumas? Ką tai pasieks iš pandemijos valdymo pusės?
Panaikins iliuziją, kad skiepyti viruso neplatina ir neserga. Deja, ir platina, ir serga. Ir nėra "šventos karvės", kurios gali nesilaikyti atstumų.
O Jums tokia iliuzija susidarė? Kiek pamenu nei vienas skiepas neapsaugo nuo susirgimo. Ir niekada tokių skiepų nebuvo. Plaut rankas, nelįst į kito žmogaus asmeninę erdvę man ir prieš pandemija buvo taisyklės.
"Kiek pamenu nei vienas skiepas neapsaugo nuo susirgimo". Kas dar pritariate šiam teiginiui?
Skiepas apsaugo nuo sunkiu ligos formu, nuo komplikaciju, bet nuo pačios ligos negali apsaugot ir niekada neapsaugojo. Aš pasiskiepijau ir skiepijuosi visą laiką.
Pamiršote laikus, kai su GP būdavo nereikalaujama nei kaukės, nei atstumų. juk ne seniai taip buvo!
Su GP nebuvo reikalaujama kaukės labai trumpą laiką. Tačiau ir tuomet tose parduotuvėse su kaukėmis, bei besilaikančių atstumo buvo daugiau žmonių nei parduotuvėse kur GP nereikalavo. Pimpanosius priskiriu prie asmenų be kaukių.
Prezidento patarėja žino geriausiai, gėda dėl tokių išsireiškimų. Pakomunikuokite ir užsienio valstybių vryiausybėms tokius kvailus samprotavimus, visur dabar yra galimybių pasas vienokia ar kitokia forma.
meluojat ponas, svedija...Airija, UK, Danija...Kurioje dar kitoje ES salyje GP reikalingas i didesne maisto prekiu parduotuve ar vaistine?
Daugelyje dalyje šalių (Italija, Vokietija, Prancūzija....) reikalaujama pateikti pasiskiepijimo/persirgimo/neigiamo testo įrodymą norint patekti į parduotuves/barus/renginius. Kas ir yra GP pasas, tik pavadintas kitaip.
visiems sveiko proto...Sutinku. Negali būti sveikas žmogus, jeigu jis reikalauja sau ir kitiems ribojimų
GP ar jo analogas maisto prekyboje taikomas tik LT ir Kipre.
Ponas Antivakseri, Danijoje ir pas skandinavus pasiskiepijo daugiau nei 90% suaugusių žmonių, todėl jiems nebuvo prasmės įvedinėti galimybių paso ir skatinti dar labiau skiepytis. Ta prasme visi būtų tiesiog su galimybių pasais. Kas čia neaišku? Kiek reikia būti durnam kvadratu, kad nesuprasti elementarios logikos? Pietų Europos šalys tiek nukentėjo nuo covid'o praeityje, kad dabar imasi griežčiausių priemonių, o siekdamos nestabdyti ekonomikos ir turizmo dabar įveda griežčiausias skeipijimosi priemones. Italai nenori vėl į krūvas lavonų krauti, ISpanai taip pat. Portagalai visuomenę suskiepijo ir todėl jų mirtštamumo skaičiai vieni geresnių. Lietuva gali nebijoti, kad turistai čia atvažiuos, nes realiai turizmas pas mus beveik neegzistuoja, todėl ir nereikia tokių griežtų priemonių, kaip pietų Europoje. Mes patys sau grąžus.
Kodėl mane vadinat antivakseriu? Aš skiepais tikiu, todėl nereikia čia klijuot etikečių. Kitas klausimas ar mums tas omicron toks baisus, kad naudojant visas prievartines formas skiepyt ? tegul skiepyjasi tais eksperimentiniais skiepais pensininkai. Jiems rizikos didelės hospitalizacijos ir mirties, o jauniems skiepytis nėra reikalo, nes naudos ir žalos santykis neaiškus. Turim lengvą omicron formą, virusas mutavęs, badymasis plitimo nestabdo, organizmo imuninė sistema irgi gali patirt nuovargį, todėl jauniems geriau persirgt natūraliai. Mano tokia nuomonė. mačiau straipsnis 15 min., kad fiksuota ofcialiai 7000 nepageidaujamų reakcijų skiepus, sunkių 500, mirčių 28 Tai kam rizikuot, ypač vaikais? Kas prisiims atsakomybę ?
Taip ir buvo. Zydu segregacija prasidejo nuo mazu dalyku. Neaptarnaurti tam tikrom valandom ir t.t. iki duju kameru.
Švedija yra prasčiausias pandemijos valdymo pavyzdys. Palyginus su kitais Nordic'ais ir Suomija - pas juos mirtingumas yra didžiausias ir viršija visus rodiklius, palyginus su kaimynėmis.
Zemiausias pertekliniu mirciu skaicius 2021m. Svedai lainejo.
Klausimas buvo apie maisto prekiu parduotuves ir vaistines, nepainiokite pramogu.
1. Prašome šaltinį iš kur 28 mirusius paėmėt. 2. Naudos-žalos santykis net vaikams buvo nustatytas kaip pakankamas, kad skiepytis, 3. Kad omicron yra lengva forma yra tik preliminarūs duomenys, ir jokie sprendimų priėmėjai tikrai nerizikuos, daryti sprendimų pagal tokius duomenis.4. Vakcina patvirtinta pilnai ir nėra jokia eksperimentinė.5. Skatinimas "persirgti natūraliai" yra iš principo skatinimas pažeisti visuomenės teisę į sveikatą ir norint galima ir rimtas teisines pasekmes užtraukti.
https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/pranesimu-apie-nepageidaujama-reakcija-i-vakcinas-nuo-covid-19-gauta-per-7-tukst-mirciu-29-56-1629404 2. Kas nustatė su omicron? 3. Tu rimtai? Juk jau aišku, kad omicron nepatenka į plaučius ir laikosi viršutiniuose kvępavimo takuose, todėl nėra toks pavojingas ir plinta greit. Tas jau aišku. 4. Čia jau meluojat. Klinikiniai tyrimai bus baigti 2023 m. 5. Kodėl jauni neturėtų perairgt natūraliai, jei jiems omicron net mažiau pavojingas nei gripas?
1. Melas: mirtys po vakcinajos, bet ne dėl vakcinos. 2. O kaip tikiesi per 2 mėn (omikron'o amžius) kažką nustatyti? Remiesi ką turi, nes virusas tas pats ir ekstrapoliuoji, o turimi duomenys sako, kad padeda: https://www.fda.gov/news-events/press-announcements/fda-authorizes-pfizer-biontech-covid-19-vaccine-emergency-use-children-5-through-11-years-age 3. Pelėms ir žiurkėnams, o kaip bus žmonėms dar nėra taip jau ir aišku: https://www.nature.com/articles/d41586-022-00007-8 4. Tos vėlesnės datos yra postmarketing analizės ir nieko bendro su eksperimentine faze neturi (https://www.fda.gov/media/151710/download). 5. Nes valstybė rūpinasi sveikata, ko apie natūralų persirgimą nepasakysi (konstitucija 53 str).
Kaip liaudies išmintis sako, durnam neišaiškinsi
Neklaidinkite, vakcina patvirtinta tik su islyga, ir jos galutiniai bandymai bus baigti 2023. Ir net tuo metu turbut dar neturesime galutiniu tyrimu rezultatu del neseniai pradeto padazninto revakcinavimo.
Nesiginčyk su Papuasijos šalies gyventojais:) Tik kerti pietinę Papuasijos šalies sieną ir iškart įvyksta stebūklai,pirmas stebūklas,tavę baigia persekioti covido virusas,antras stebūklas tai maisto,pramonės prekių ir alko kainos,trečias stebūklas,vietiniai politikai nekariauja ekonominių karų su visu pasauliu,yra daugiau stebūklų,bet nerašysių,nes vietiniai Papuasijos gyventojai pagalvos,kad esu fantastinių kūrinių rašytojas
PS turejau galvoje galutiniai tyrimai.
Gal reiktų susipažinti kam skirtos kurios fazės, kada yra eksperimentinė ir kada post marketing: https://www.ifpma.org/wp-content/uploads/2019/07/IFPMA-ComplexJourney-2019_FINAL.pdf
Esmė ne tame. Pavyzdys - žmogus laikinai grįžo į svečius iš Norvegijos. Pasiskiepijo prieš kelionę. Prieš tai ilgą laiką atsisakė skiepytis. Būdamas ten, nejautė jokio spaudimo ar psichologinės prievartos. Jis pasitiki valstybe (Norvegija) ir netiki, kad valstybė galu linkėti blogo. Tačiau skiepytis nenorėjo, o dabar visgi pasiskiepijo, dėl patogumo. Tačiau būdamas Lietuvoje ir išgirdęs apie situaciją pas mus, nuoširdžiai negali suprasti - kaip jūs pateisinate tokią diskriminaciją ? Kas čia vyksta ? Kaip galima neįleisti žmonių į universitetą, į parduotuves ? Ir visi su tuo taikstosi ? O juk tai yra lietuvis, toks kaip mes, vos kelis metus begyvenantis užsienyje. Taip kad nereikia čia pasakų apie skirtingą mentalitetą. Žiūrėkim tiesai į akis: dalis visuomenės nusileido į didžiulę pykčio ir pagiežos pelkę, nukreiptą prieš savo tėvynainius, tačiau iš tikrųjų prieš save pačius. Ateityje bus gėda, bus daug pasiteisinimų. Kaip kad buvo apie pokario laikus, kodėl vieni ėjo į mišką, o kiti pas stribus. Tokia deja yra mūsų šalis, nieko čia nepadarysi.
Jei gydytojas jums paskiria vaistų, jūs pasveikstate dėl vaistų, ar po vaistų?:)
Neklaidinkite zmoniu, ziurekite Europos vaistu agenturos ir vakcinu gamintoju skelbiama informacija. Visos COVID vakcinos siuo metu yra registruotos salyginai. Po galutiniu tyrimu nemaza dalis tiek vaistu, tiek vakcinu del ivairiu priezasciu is rinkos buna isimami.
Prezidento patarėja demonstruoja...Ko noret, kai...Ko vakcina ir...mums pasisekė, kad turime vyriausybę, kuri laidoja savo politinę karjerą valdydamą pandemiją tam, kad veiktų sveikatos apsaugos sitema (kad susirgus patektum pas gydytoją ar į ligoninę), kad būtų kam užtikrinti viešosios infrastruktūros funcionavimą (pvz., viešąjį transportą, paslaugas piliečiams ), kad funcionuotų verslas (pvz., kad jis turėtų prekybos salės darbuotojų, kad veiktų maisto perdirbimo įmonės ir pan.), kas prezidentas turėtų vairuotoją, o jo ponia kirpėją ar siuvėją, kad mes galetume pusiau normaliai gyventi be lockdown'ų).
Nesimato, kad valdo. Simonyte ir Dulkys virusui yra bohum.
Bet konservams kažkaip taip gaunasi. Pataikė jie ant 2008-2010 metų krizės ir amžiams bus blogiukai už tai, kad sunkius sprendimus priiminėjo. Dabar pataikė į šitą nedėkingą situaciją, kai daryk, ką nori, vis tiek niekam neįtiksi.
Turbut ir rekordini mirciu pervirsi turime del uztikrinto puikaus sveikatos apsaugos sistemos darbo?
laikas pas okulistą. Tikrai turite rimtų problemų.
todėl ir turime, kad sveikatos apsaugos sistemos pajėgumai ir didelė dalis gydytojų užsiiminėja nesiskiepjusiais, užuot padėję kitokių sveikatos problemų turintiems. Deja, sąmoningi žmonės turi užleisti savo vietą užsispyrusiems antivakseriams, kuriems kiti dzin.
O tai tie nesiskiepyję ligoninėj guli vaikai ir jauni?
Tai dėl kokios priežasties Lietuva viena iš pirmaujančių PASAULYJE pagal perteklinių mirčių skaičių?
Nereikia sekti pasaku - seimos gydytojai bei daugybes kitu specializaciju gydytojai nuo Covid ligoniu negyde, bet del "puikaus" visos sistemos valdymo gyventojai gana ilga laika negalejo laiku gauti medicinines pagalbos. Del to ir turime toki rezultata.
dėl laiku negautos pagalbos ir prevencijos sergant ŠIRDIES ligomis. Nuo infakrtų mirštam kaip už tėvynę.
Prezidentui reikėtų pačiam apsispręsti, nes dabar tik trypčioja vienoje vietoje. Jei GP išsisėmė ar neatlieka savo funckijos - kreipkis į KT dėl jo teisėtumo ir tą pačią dieną jis nustos galioti. O jei palieki viską spręsti vyriausybei, tai tie pakalbėjimai yra nieko verti. Kaip ir kreipimasis į KT kad "netemptų gumos" ir greičiau nagrinėtų.
butent, skuduriukas dar rudeni galejo sustabdyt antikonstitucini mechanizma bet bijo kgbistinio klano todel tik liezuviu abejoja. good cop, bad cop
Prezidentas jau šimtąjį kartą rodo, kad tesugeba iš šono kažką neigiamai pakomentuoti, bet veiksmais nepasižymi. Jo palikimas kaip prezidento ir bus: komentatorius, šeimų maršų simpatizatorius.
Ko vakcina ir...Pandemija issiseme, ne tik gyvuliu pasas.
Prašau nenaudoti gyvulių paso netinkamame kontekste. Kaip jaustis VĮ "Žemės ūkio informacijos ir kaimo verslo centro" darbuotojams, kai jų išduodamas dokumentas lyginamas su galimybių pasu??
man atrodo, kad laikas pandemijos valdymą Lietuvoje perduoti prezidentūrai. Argumentai: jos vadas viską išmano geriausiai, labai kompetetinga komanda žino ką ir kaip daryti, prie savęs turi globalių krizių valdymo infrastruktūrą su sveikatos ekspertų tarybą. Dar turi know how, kaip skatinti tų piliečių sąmoningumą, kurie nuolat šlitinėja be sąmonės ir svarbiausia - tautos mandatą ir aujkščiausius populiarumo reitingus. Tokioje situacijoje nei Gabrielius, nei Infrida, o juo labiau Dulkys tikrai negalėtų pasipriešinti prezidentūros valdytojo valiai it Mozei parodyti kelią ir išgelbėti tautą.
Tik kerti pietinę Papuasijos šalies sieną ir iškart įvyksta stebūklai,pirmas stebūklas,tavę baigia persekioti covido virusas,antras stebūklas tai maisto,pramonės prekių ir alko kainos,trečias stebūklas,vietiniai politikai nekariauja ekonominių karų su visu pasauliu,yra daugiau stebūklų,bet nerašysių,nes vietiniai Papuasijos gyventojai pagalvos,kad esu fantastinių kūrinių rašytojas
laimingos kelionės į stebuklų (beje, žodis rašomas su "u") šalį - gyvenkite ilgai ir laimingai. Tik nepasprinkite ir neprasigerkite nuo to pigumo.
Aukstas vaflis issiseme...skamba kaip ispejimas vyriausybei - jei neisgirs - turetu sekti kreipimasis i konstitucini teisma
KT nagrinės vasario mėn. Taip kad prezidentūra pavėlavo kreiptis ir, manau, likus tiek laiko jau tikrai atskiru prašymu nebesikreips.
Prezidentūra vieninteliai palaiko Lietuvos žmones ir verslą.
GP palaiko tik visokie vatnikai ir nusiteikę prieš Lietuvą.
Tai kad atvirkščiai, prieš GP dažniausiai yra visi vatnikai ir žemo IQ kontingentas. Lietuvos patriotai nemato problemos su GP, nes supranta jo naudą ir būtinumą.
Kaip pamatavai?Kaip pamatavai? Mmm...Kaip cia pamatavai?...Pats matavai?Keista - jie save vadina edukuotais vakcinuotais:)
"Tas galimybių pasas yra viena detalė. […]. Tai buvo tiesiog apibrėžtis [...] kaip tam tikro socialinio teisingumo arba tam tikro socialinio sąmoningumo, teisybės atkūrimas – žmogus, kuris palaiko valstybės žingsnius, tam tikrus valstybės įpareigojimus, yra vertas, kad gautų daugiau galimybių nei kiti“, – komentavo parlamentaras. ' (konservatorius L. Slušnys) ////// Jie rimtai ligoniai. Tokias nesamones viešai į eterį transliuot.
Man tai keisčiausia ,kad pasak apklausų yra dar 13% palaikančių vyriausybės darbą ir politiką,nors ji jau seniai ,,bankrutavo "o dabar marysim tik jos desperaciją ,agoniją ir griūtį
Jie ne ligoniai,jie Papuasijos šalies gyventojai - papuasai,čia toks sudurtinis žodis iš papų ir asų,tikra papuaso žodžio reikšmė,tai asmuo gerai išmanantis apie papus,todėl ir įvardijamas,kaip asas ir savo srities profas - papuasas
Jei apklausas daro Gaidžio kontora,tai palaikymas paprastai būna didesnis
Prezidentūra eilinį kartą parodė, kad tokia institucija Lietuvai nelabai reikalinga. Stiprinkime parlamentinę Respubliką ir galutinai atsisakykime "Manekenų" namų , taip sutaupysime ir lėšų ,ir bus mažiau destrukcijos visuomenėje.
Jei jau savo šalį įvatdinam kaip demokrayine ,tai jei vyriausybę palaiko tik 13 %,tai ji turi visa atsistadydinti ,o kad ji neturi jokios visuomenes palaikymo ,tai pademonstravo sausio 13 minejimas ,kai simonytė ir cmilytė buvo nušvilptos o prezidentą palaikė net pavieniais plojimais ir jo kalbą išklausė be svilpimų.
net ir tie 13% yra daugiau negu tie keli šimtai švilpusių, kuriuos kažkodėl įsivaizduojat visuomene
Jei jau 13 %daugiau ,tai ko neatejote palaikyti ir paminet sausio 13 ?ką ir jjus tik uz tvoros tik leido stebeti valdzios minejimą,o jus irgi jau į antrą rūšį įrašė ir tik uz tvoros?
oho, kokia toli siekianti ir niekuo neparemta fantazija. Vis dar geriat degtinę rytais?
Apie kokias čia fantazijas?🤨kai nera.ka.atasakyti ,tai tik asmeninis menkinimas ir daugiau nieko?tai ko tie 13 % palaikymo nebuvo minejime uz tvoros?
Tiesiog skaičiai. Sezoninio gripo ir covid hospitalizacijos sulyginimas 100k pagal amžiaus grupes https://www.statista.com/statistics/1127795/influenza-us-hospitalization-rate-by-age-group/ https://www.statista.com/statistics/1122354/covid-19-us-hospital-rate-by-age/ Ir čia skaičiai sunkesnių formų. Dabar turim omicron.
Manau jei paskaičiuotume testavimo dėl gripo ir Covid apimtis santykis pasikeistų mažiausiai 10 kartų.
Cia gi hospitalizacijos skaiciai, o ne susirgimu apskritai ! Cia, galima sakyti, sunkus atvejau simtui tukstanciu gyventoju pagal amziaus grupes. O sunkus atvejai (hospitalizacijos) visi susikaiciuojami, galima sakyti.
būna iš Prezidentūros kvailų pasisakymų, bet šį kartą labai protingai viskas išaiškinta.
Ko vakcina ir propaganda dar ne palaužė iki galo, tai supranta, kad vakcinacija nuo covit 2019, 2022 metais tai tik kovos imitacija ir kažkokių tai nurodymų iš kažkur laikymasis, kuris nesusijęs nei su medicina nei su pandemija. O kas jau gavęs jau 3 dozės, tai aišku to nesupranta , nes iš nusivylimo, kad juos pirma apgavo valdžia renkant į seimą, o paskui skiepijant, tai juos apėmė desperacija ir nusivylomas,kad juos,, išdūrė" jau 4 kartus ir jie jau noretų net visuotinės vakcinacijos ir net karantino ,kad tik geriau emociskai pasijausti.tas pats su visos vyriausybes darbu ,daug kas mato ,kad tai fiasko visame kame ir tą jauciame ir pajausime dar visu ,,grazumu ",kai pilnai įsigalios kinijos sankcijos Lietuvai .taciau valdzia bus palaikoma propagandos ir jų likusių remejų ir jie patys laikysis įsikibę valdzios ,nes atsistatydimimas būtų totalaus fiasko pripazinimas ir rinkejų kurie jais tikejo desimtmečiais nuvylimas,kurio jau niekada nesusigražins.galas ateis aisku tai politikai ,bet per ilgas kančias ir didelius nuostuolius .
GP tikrai išsisėme, bet prezidentas eilinį kartą iššoko kai ant stalo jau net išėdų nelikę.
Štai čia - keliant Liaudies sąmoningumą - Prezidentūra ir galėtų pasireikšti. Tačiau, kol kas ne kas iš jos girdėti.