Koreguos alkoholio reklamos draudimą, kad nereiktų plėšyti žurnalų

Seimas sutiko svarstyti opozicinių konservatorių pateiktą pasiūlymą taip pakoreguoti įstatymu numatytą visišką alkoholio reklamos draudimą, kad jis nebūtų taikomas kitose šalyse leidžiamiems žurnalams užsienio kalba. Tačiau dėl šio pasiūlymo priėmimo bus balsuojama tik kovo viduryje prasidedančioje pavasario sesijoje.
Šeštadienį vykusiame Seimo plenariniame posėdyje 83 parlamentarai balsavo už, tik 1 buvo prieš ir 5 susilaikė, kad Seimas svarstytų konservatorių pasiūlytą Alkoholio kontrolės įstatymo pataisą.
Pristatydama projektą Seimo Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcijos nariai Radvilė Morkūnaitė-Mikulėnienė teigė: Nuo šių metų pradžios įsigaliojus visiškam alkoholio reklamos draudimui didelį ažiotažą ir nepasitenkinimą visuomenėje sukėlė šio įstatymo pernelyg uolus pritaikymas, kai vartotojus pasiekė užsienio leidėjų žurnalai su išplėšytais ir apklijuotais lapais, kuriuose buvo alkoholio reklama. Todėl siūlome taisyti šią susidariusią padėtį ir numatyti reklamos draudimo išimtį importuotiems leidiniams užsienio kalba, leidžiamiems užsienyje registruoto juridinio asmens.
Pasak p. Morkūnaitės-Mikulėnienės, svarstymo metu bus galima padiskutuoti, kaip kuo geriau ir tiksliau suformuluoti įstatymą, kad šia pataisa nebūtų galima piktnaudžiauti ar ja apeiti tiems, kuriems tokios išimtys nepriklausytų.
Seimas balsų dauguma sutiko pradėti Alkoholio kontrolės įstatymo pataisos svarstymą, tačiau galutinį balsavimą dėl jos priėmimo nukėlė kovo 10-ąją prasidedančiai pavasario sesijai. Kartu paprašyta Vyriausybės išvados dėl šios pataisos.
Alkoholio reklamos draudimas kelia rinkos dalyvių pasipiktinimą, nes diskriminuoja vietos ir užsienio gamintojus. Gal per tarptautinių sporto renginių transliacijas taip pat bus užtušuojami alkoholio gamintojų prekių ženklai? ironizuoja Arūnas Kemežys žiniasklaidos planavimo agentūros Open Agency vadovas. Mantas Matukaitis, Volfas Engelman rinkodaros vadovas, VŽ kiek anksčiau teigė, kad labiausiai juos šiandien neramina rinkoje veikiančių tarptautinių prekių ženklų statusas.
Rašyti komentarą
Rašyti komentarą