2016-03-31 21:27

Verslo strategija: kada pasitelkti mokslininkus, o kada įtraukti darbuotojus

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Ilgesniam ar trumpesniam laikotarpiui verslo kryptį paprastai formuoja vadovai. Tačiau tam tikrais atvejais į strategijų formavimo procesą verta įtraukti ir bendrovės specialistų, ir joje nedirbančių profesionalų ar mokslininkų.

Sutariama, kad strategija yra labai galinga priemonė, nes ji įmonei suteikia daug daugiau tikimybės laimėti, palyginti su strategijos neturinčiomis rinkos dalyvėmis. Tyrimai rodo, kad iš visų dalykų, kuriuos verslo vadovai gali kontroliuoti, iki detalių apgalvota strategija turi didžiausią poveikį organizacijos pelningumui. Taigi kaip sėkmingai parengti strategiją?

Romanas Gaidukas, konsultacijų UAB „Grand Partners“ bendraturtis ir vyresnysis partneris, pažymi, kad strategij kūrimo sesijų esama skirtingų tipų, o šie priklauso nuo to, kokių tikslų siekiama.

52795
130817
52791