2016-09-26 12:41

Rinkodaros sektoriaus lyderis: liko trejetukas

Prasideda naujas balsavimo etapas – VŽ skaitytojai toliau renka rinkodaros sektoriaus lyderį. Iš 19–kos sėkmingiausių šio sektoriaus įmonių liko trejetukas bendrovių, pirmajame etape surinkusių daugiausia balsų – tai dvi sostinės žiniasklaidos planavimo OMD ir „Open Agency“ bei Panevėžio reklamos gamybos įmonė „Spektrus EU“. Skaitytojai už savo favoritę gali balsuoti iki spalio 2 d.

Pirmajame balsavimo etape daugiausia balsų rinko „Spektrus EU“. Įmonė dirba šeštus metus, o sektoriaus lyderių lentelę pateko net 800% per 2015 m., palyginti su ankstesniais metais, padidinusi ikimokestinį pelną. Atitinkamai bendrovės pajamos per metus augo 73%.

Abi žiniasklaidos planavimo įmonės „Open Agency“ ir OMD į sėkmingiausių rinkodaros sektoriaus įmonių sąrašą pateko pagal pardavimų pajamas. „Open Agency“ skaičiuoja didžiausias pajamas tarp žiniasklaidos planuotojų. 

Įmonės į VŽ sudarytą sėkmingiausiųjų lentelę atrinktos pagal 5 esminius kriterijus:

•pardavimo pajamas 2015 m.,

•pardavimo pajamų pokytį 2015 m., palyginti su 2014 m.,

•ikimokestinį pelną 2015 m.,

•ikimokestinio pelno pokytį 2015 m., palyginti su 2014 m.,

•pelningumą 2015 m.

Tai reiškia, kad į sąrašą pateko po 5 įmones, rinkodaros ir komunikacijos sektoriuje pirmaujančios pagal kiekvieną iš aukščiau išvardytą kriterijų: TOP 5 sektoriaus bendrovės pagal 2015 m. pardavimo pajamas, TOP 5 įmonės pagal pajamų augimą, TOP 5 bendrovės pagal ikimokestinį pelną, atitinkamai jo pokytį ir pelningumą.

Balsuoti pirmajame etape bus galima 25 d. imtinai. Rugsėjo 26 d. prasidės naujas balsavimo etapas, kuriame liks trys finalininkės, o iš jų iki spalio 2 d. išrinksime Rinkodaros sektoriaus lyderę.

Su visomis Rinkodaros sektoriaus lyderių rinkimuose dalyvavusiomis įmonėmis susipažinti galite čia.

Rinkodaros sektoriaus lyderių rinkimuose dalyvauja šių paminėtųjų segmentų bendrovės, kurios iki 2016 m. gegužės 30 d. yra pateikusios savo finansines ataskaitas Registrų centrui.

Rinka atsigauna

Šie metai Lietuvos reklamos rinką pažymės dar riebesniu pliuso ženklu nei 2015 m. – augantis vartojimas, į mažmeninės prekybos gretas įsiliejusi „Lidl“ ir paskatinusi rinkos senbuvių komunikaciją bei artėjantys rinkimai, – turėtų labiau papildyti reklamos sektoriaus kraitę.

Bendra reklamos rinka 2015 m., pridėjus verslo išlaidas užsienio portaluose, vaizdo ir mobiliąją reklamą, viršijo 119,8 mln. Eur ir palyginti su 2014 m. augo beveik 10%. Tai buvo vienas didesnių metinių rinkos šuolių per pastaruosius 10 m. (Tiesa, atitinkamai rinką vertinant be reklamos užsienio tinklalapiuose, mobiliosios ir vaizdo reklamos lietuviškuose portaluose, augimas, kaip skaičiuoja „Kantar TNS“ buvo tik 2%).

52795
130817
52791