2016-04-20 09:00

Tobula rinkodaros strategija – ant vieno lapo

Kristina Maikštėnienė, „ISM Executive School“ rinkodaros programų vadovė: „Rinkodaros strategiją reikia keisti tada, kai pritrūksta taktinių būdų jai sėk­mingai įgyvendinti. Tai svarbiausias aspektas, lemiantis, ar iš tiesų reikia pokyčių.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kristina Maikštėnienė, „ISM Executive School“ rinkodaros programų vadovė: „Rinkodaros strategiją reikia keisti tada, kai pritrūksta taktinių būdų jai sėk­mingai įgyvendinti. Tai svarbiausias aspektas, lemiantis, ar iš tiesų reikia pokyčių.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Lietuvoje rinkodaros planai dažnai yra pernelyg formalizuoti ir sudėtingi, o šiandienos laikas reikalauja neformalių, trumpai aprašomų ir nesunkiai pritaikomų rinkodaros strategijų.

„American Marketing Association“ surinkti duomenys rodo, kad per pastaruosius 10 metų JAV įmonių rinkodaros planuose daugėjo taktinių sprendimų, jie tapo lankstesni.

Lietuvoje „ISM Executive School“ 2014–2015 m. atlikta beveik 130 rinkodaros planų turinio analizė rodo, kad taktinė orientacija yra dar labiau paplitusi nei JAV, kartu gerokai dažniau pasitaiko ir formalių, didelės apimties rinkodaros strategijų.

52795
130817
52791