2016-04-20 12:01

Kaip išlaikyti klientus arba baras, kur driekiasi eilės

Tomas Bartninkas, vienas iš „Alaus bibliotekos“ bendraturčių: „Gal ir banalu, bet sėkmę lemia tikėjimas tuo, ką darai, ir aistra.“ Aušros Barysienės nuotr.
Tomas Bartninkas, vienas iš „Alaus bibliotekos“ bendraturčių: „Gal ir banalu, bet sėkmę lemia tikėjimas tuo, ką darai, ir aistra.“ Aušros Barysienės nuotr.
Riboto tiražo unikali knyga ir žaidimu paremta bei sustyguota klientų išlaikymo sistema jau pirmaisiais veiklos metais lėmė pelningą „Alaus bibliotekos“ veiklą ir vieną populiariausių sostinės barų vardą.

„Mūsų koncepcija paprasta – esame ne tradicinis alaus baras, o biblioteka, tad mūsų rankose ne tik alus, atkeliavęs iš įvairių pasaulio šalių kampelių, su savo istorija, legendomis ir įdomybėmis, bet ir įvairios knygos, tituluoti darbuotojai – alaus someljė“, – vardija Tomas Bartninkas, „Alaus biblioteką“ valdančios UAB „60 stilių“ vienas iš trijų savininkų ir reklamos agentūros „McCann Vilnius“ strategijos vadovas. „Alaus bibliotekoje“ nėra įprasto meniu. Vietoj jo – originali knyga, pačių lankytojų pakrikštyta „Alaus biblija“, kurioje aprašyti 60 alaus stilių (iš viso per 300 skirtingų rūšių) su autorinėmis iliustracijomis.

„Mūsų išleista knyga unikali tuo, kad jos niekur negalima nusipirkti, pavartyti galima tik „Alaus bibliotekoje“ arba, išragavus visus 60 alaus stilių, gauti ją dovanų“, – kalba p. Bartninkas. Klientai turi specialią kortelę – skaitytojo bilietą, kuriame renka baro antspaudus.

52795
130817
52791