Kaip išlaikyti klientus arba baras, kur driekiasi eilės

„Mūsų koncepcija paprasta – esame ne tradicinis alaus baras, o biblioteka, tad mūsų rankose ne tik alus, atkeliavęs iš įvairių pasaulio šalių kampelių, su savo istorija, legendomis ir įdomybėmis, bet ir įvairios knygos, tituluoti darbuotojai – alaus someljė“, – vardija Tomas Bartninkas, „Alaus biblioteką“ valdančios UAB „60 stilių“ vienas iš trijų savininkų ir reklamos agentūros „McCann Vilnius“ strategijos vadovas. „Alaus bibliotekoje“ nėra įprasto meniu. Vietoj jo – originali knyga, pačių lankytojų pakrikštyta „Alaus biblija“, kurioje aprašyti 60 alaus stilių (iš viso per 300 skirtingų rūšių) su autorinėmis iliustracijomis.
„Mūsų išleista knyga unikali tuo, kad jos niekur negalima nusipirkti, pavartyti galima tik „Alaus bibliotekoje“ arba, išragavus visus 60 alaus stilių, gauti ją dovanų“, – kalba p. Bartninkas. Klientai turi specialią kortelę – skaitytojo bilietą, kuriame renka baro antspaudus.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai