2016-03-30 09:17

Sėkmingiausiųjų lenktynės: pirmauja alus

Sėkmingiausio naujo metų gaminio, pasirodžiusio 2015 m. Lietuvos parduotuvių lentynose, apdovanojimą atsiėmė Rimantas Vasiliauskas, UAB „Kalnapilio-Tauro grupės“ prekių ženklo vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ ) nuotr.
Sėkmingiausio naujo metų gaminio, pasirodžiusio 2015 m. Lietuvos parduotuvių lentynose, apdovanojimą atsiėmė Rimantas Vasiliauskas, UAB „Kalnapilio-Tauro grupės“ prekių ženklo vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ ) nuotr.
Sėkmingiausias pernai parduotuvių lentynose pasirodęs greitojo vartojimo produktas Lietuvoje – „Kalnapilio Royal Select“ alus. Antroje vietoje, rikiuoja rinkos tyrimų bendrovė „Nielsen“, – „Grigeo Grigiškių“ tualetinis popierius „Grite Orchidea Seasons“, trečioje vėl alus – „Bohemijos tamsusis“ („Volfas Engelman“). Įrankiu įvaizdžio komunikacijai pasitelkiami nauji gaminiai.

Estijoje sėkmingiausias 2015 m. naujas gaminys – pienas „Farmi Taispiim“, Latvijoje, kaip ir Lietuvoje, vartotojai savo pinigine labiausiai balsavo už alų – čia sėkmingiausio produkto laurai atiteko „Aldaris 1895“.

Šie prekių ženklai atrenkami per kelis etapus: iš pradžių pagal vidutinius mėnesio pardavimo duomenis bendrovė atrenka sėkmingiausius naujus produktus 18-oje skirtingų produktų grupių. Vėliau atliekama vartotojų apklausa: kaip šiuos didžiausius pardavimus skaičiuojančius produktus vertina pirkėjai, ar jie jį pastebėjo, ar pirko bent kartą, ar įsigijo pakartotinai.

52795
130817
52791