2016-05-10 17:55

Darbdavio įvaizdis rūpi ne visiems prekybininkams

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Į Lietuvos rinką ateinantis naujas stambus dalyvis – mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ – rinkos senbuviams daro spaudimą ne tik kaina, bet ir stipriu darbdavio įvaizdžiu. Pirmoji išorinio darbdavio įvaizdžio komunikacijos ėmėsi bendrovė „Rimi Lietuva“.

„Lidl“ yra pirmasis ir vienintelis mažmeninės prekybos tinklas Lietuvoje, kuris nuo pat paskelbimo apie tinklo pradžią Lietuvoje plėtoja tendencingą darbdavio įvaizdžio kampaniją, sako Karolis Blaževičius, darbdavio įvaizdžio agentūros „Chorus“ vykdomasis direktorius.

52795
130817
52791