2016-07-14 18:03

Kaip parduoti virtuvės šefui

Gediminas Andriuškevičius, viešbučio „Radisson Blu Astorija“ restorano vyriausiasis virėjas: „Rinkoje yra tiekėjų, kurie gali tai padaryti, ir prieš dieną užsakius, jau rytojaus dieną klientams ant stalo galima patiekti šviežią omarą.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Gediminas Andriuškevičius, viešbučio „Radisson Blu Astorija“ restorano vyriausiasis virėjas: „Rinkoje yra tiekėjų, kurie gali tai padaryti, ir prieš dieną užsakius, jau rytojaus dieną klientams ant stalo galima patiekti šviežią omarą.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Maitinimo ir apgyvendinimo paslaugas teikiančios įmonės, vadinamasis HORECA (angl. Hotel, Restaurant, Cafe) sektorius, daugeliui tiekėjų diktuoja naujausias maisto vartojimo kultūros tendencijas. Todėl, norint dirbti su šiuo sektoriumi, tiesiog būtina būti lankstiems ir inovatyviems, o kartais ir greitesniems už išradingus virtuvės šefus.

„KG Group“ įmonės HORECA sektoriaus įmonėms parduoda tiek miltus, tiek vištienos produktus jau daugelį metų.

„Pagrindiniai HORECA sektoriaus pirkėjai yra restoranai, viešbučiai, viešojo maitinimo įstaigos, greitojo maisto restoranai ir pan. Dalyvaujame ir viešųjų pirkimų konkursuose, kuriuose atrenkami tiekėjai viešojo maitinimo įstaigoms. Visų šių mūsų klientų poreikiai labai skiriasi: vieniems labai svarbus tiekiamos produkcijos kiekis – didelis kiekis kurio nors konkretaus produkto ir patraukli kaina, kitiems reikia naujovių – išskirtinių produktų, turinčių pridėtinę vertę, pagal specialias receptūras paruoštų pusgaminių“, – pasakoja Artūras Skairys, „KG Group“ Marketingo tarnybos direktorius.

52795
130817
52791