2016-04-13 09:51

Pardavimų plėtra: lemtingas pirmasis darbo dienos pusvalandis

Įgyvendinti 30 minučių strategiją galite jau dabar (ir kasdien ateityje) numatydami tris žmones, kuriems turėtumėte paskambinti rytoj ryte. JUDITOS GRIGELYTĖS (VŽ) NUOTR.
Įgyvendinti 30 minučių strategiją galite jau dabar (ir kasdien ateityje) numatydami tris žmones, kuriems turėtumėte paskambinti rytoj ryte. JUDITOS GRIGELYTĖS (VŽ) NUOTR.
Pirmosios 30 minutės darbe nustato visos darbo dienos toną, todėl sėkmingi pardavimų vadybininkai pirmiausia atlieka mažiausiai tris skambučius klientams ir tik po to eina gerti kavos ir bendrauti su kolegomis.

Dauguma žmonių per pirmąjį darbo pusvalandį bando įsikurti savo darbo vietoje ir pirmiausia pasidaro puodelį kavos, paskaito naujienas internete, ir žinoma, pabendrauja su kolegomis. Tačiau norint nustatyti geros darbo dienos toną, visa tai reiktų atidėti vėlesniam laikui, rašo portalas „Thesaleshunter“.

Planuojant efektyvią darbo dieną rekomenduojama praėjusios dienos pabaigoje susiplanuoti kelis svarbiausius darbus naujos darbo dienos pradžiai. Prieš veikiant ką nors kitą, pardavimų vadybininkams tai turėtų būti mažiausiai trys skambučiai klientams.

Įgyvendinti šią strategiją galite jau dabar (ir kasdien ateityje) numatydami tris žmones, kuriems turėtumėte paskambinti rytoj ryte. Greitai įsitikinsite, kad nėra geresnio būdo pradėti darbo dieną kaip pabendrauti su klientais. Tai jūsų klientams parodys, kad esate darbštūs, atsakingi ir į santykius žiūrite rimtai.

Našiau pradėdami darbo dieną jūs išvengsite maždaug 15 minučių trunkančio pasiruošimo pirmajam skambučiui. Kai kiti pardavimų vadybininkai tam dar tik ruošis, jūs tuo metu mėgausitės pirmąją kava ir džiaugsitės jau įvykusiais sėkmingais pokalbiais. O kai kiti pardavimų vadybininkai vis atidėdinės svarbius skambučius Klientams, nes iškils kitų einamųjų darbų, jūs galėsite dirbti be streso.

Po kurio laiko šį metodą galite pradėti taikyti iš karto po pietų pertraukos – skirkite 15 minučių keliems „žvalgymosi“ skambučiams. Visa tai padidina pardavimų vadybininkų produktyvumą ir artėjant darbo dienos pabaigai jiems nereikia žvalgytis atgal ir galvoti, kokius svarbius skambučius pamiršo. Darbo dienos pabaiga skirta ne tam, ji skirta numatyti kitos dienos tris skambučius iš pat ryto ir dar kelis – iš karto po pietų pertraukos.

52795
130817
52791