„Kalnapilio-Tauro grupė“ klientų buvo įvertinta kaip tvariausias partneris

Reklama publikuota: 2022-08-10
svg svg

Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė“ buvo įvertinta verslo klientų kaip tvari, aukščiausią reputacijos indeksą Lietuvoje turinti partnerė.

Š. m. pavasarį rinkos tyrimų bendrovės „Kantar“ vykdytos „Royal Unibrew Baltic“ grupės klientų apklausos metu buvo apklausta 101 įmonė Lietuvoje, tarp kurių buvo prekybos tinklų, kavinių ir restoranų atstovai. Respondentai vertino vienos didžiausių alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojos „Kalnapilio-Tauro grupės“ tvarumą, socialinę atsakomybę bei reputaciją. 

„Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas.
„Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas. 

„Įgyvendinant tvarumo strategiją, itin svarbus klientų vertinimas – siekiame iki 2025-ųjų tapti pirmu pasirinkimu bei tvariausiu partneriu savo klientams alaus ir gaiviųjų gėrimų pramonės segmente. Tai užtikrinti padės nuolat peržiūrimi ir gerinami veiklos principai, atsižvelgiant į klientų nuomonę bei lūkesčius“, – komentuoja „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas. 

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Pasak jo, kasmetiniai klientų nuomonės tyrimai leidžia ne vien gerinti įmonės veiklą, bet ir pamatuoti pažangą. Apklausos metu „Kalnapilio-Tauro grupės“ reputacija partnerių buvo įvertinta daugiausiai – 85 balais, šis rodiklis ženkliai viršija kategorijos normą ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse. 

„Džiaugiamės klientų išreikštu pasitikėjimu ir vertiname jų nuomonę – toks aukštas reputacijos įvertinimas tik patvirtina, kad esame teisingame kelyje. Tikime, kad įgyvendinus užsibrėžtus tvarumo strategijos tikslus dar labiau pateisinsime klientų lūkesčius būti geriausiu partneriu“, – sako M. V. Kirstukas. 

Apklausos metu, įmonės partnerių buvo klausiama, kokią įtaką jų sprendimui bendradarbiauti su tiekėju turi įmonių siekis plėtoti tvarų gėrimų verslą vietos rinkoje. Tyrimo rezultatai rodo, kad toks įmonių siekis yra itin reikšmingas sėkmingai partnerystei – 82 proc. respondentų Baltijos šalyse nurodė, kad tai daro įtaką. Tik 17 proc. apklaustų partnerių įvardijo, kad tvarumo puoselėjimas neturi jokios įtakos sprendimui bendradarbiauti. 

Tyrimo metu išskirti 3 klientams svarbiausi su reputacija ir tvarumu susiję įmonės parametrai: komercinio partnerio patikimumas, aukštos kokybės produktai ir patikimo darbdavio įvaizdis. Visi šie parametrai, kaip pagrindinės reputacijos stiprybės, atsispindi ir „Kalnapilio-Tauro grupės“ vertinime – juos teigiamai vertino tiek prekybos tinklų, tiek kavinių ir restoranų atstovai visoje Lietuvoje. 

Tarp kitų teigiamai vertinamų aspektų prekybos tinklai nurodė „Kalnapilio-Tauro grupės“ naudojamas perdirbamas ir perdirbimui tinkamas pakuotes. Praėjusiais metais visi gamintojos naudojami alaus plastikiniai buteliai buvo pakeisti į 100 proc. perdirbto plastiko butelius, šiemet atnaujinamos ir kitų gėrimų pakuotės. Įmonė išsikėlė tikslą iki 2025 m. pradėti naudoti 100 proc. perdirbtas, perdirbamas ar daugkartines pakuotes. 

„Tai tik patvirtina, kad mūsų klientai žengia tvarumo link kartu su mumis. Tai, dėl ko stengiamės kiekvieną dieną, nelieka nepastebėta ir yra vertinama“, – pabrėžia M. V. Kirstukas. 

„Kalnapilio-Tauro grupės“ planuose – ir klimatui neutrali gamyba iki 2025 m. bei iki 2030 m. bent 50 proc. sumažintas anglies dvideginio (CO?) pėdsakas visoje tiekimo grandinėje. 

„Kantar“ apklausa vykdyta dviem etapais: vasario 17 d. – kovo 4 d. ir balandžio 4 d. – gegužės 2 d. Apklausa atlikta Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, apklausiant „Royal Unibrew Baltic“ grupės klientus. Lietuvoje apklaustas 101 respondentas.

Apie „Kalnapilio-Tauro grupę“:

Vienas didžiausių alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų Lietuvoje, įkūręs per 330 darbo vietų. „Kalnapilio-Tauro grupei“ priklauso prekės ženklai „Kalnapilis“, „Tauras“, sulčių prekės ženklas „Cido“, grupė atstovauja alaus prekių ženklams „Heineken“, „Birra Moretti“, „Krusovice“, „Sol“, „Tanker“, gaiviųjų gėrimų ženklams „Pepsi“, „Mirinda“, „7Up“ ir „Mountain Dew“, energiniam gėrimui „Cult“.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
„Maxima“ sprendžia maisto švaistymo problemą: nuo modernių technologijų diegimo iki pirkėjų edukavimo Verslo tribūna

Apie 60 kilogramų dar tinkamo suvartoti maisto keliauja į lietuvių šiukšliadėžę, o pasauliniu mastu skaičiai...

Tvarus verslas
2022.09.29
Bankų rėtis paskolai gauti vis tankesnis: matuoja ir žaliojo turto santykį Premium

Tvarios veiklos reikalavimai bankams iš esmės palies visas besiskolinančias įmones – kredito įstaigos...

Finansai
2022.09.23
J. Sestakauskaite: Baltijos šalyse – daug potencialo tvarioms partnerystėms Verslo tribūna 1

„Pokyčiams reikalingi drąsūs vėliavnešiai“, – sako „Neste“ tvarių partnerysčių vadovė Baltijos šalyse Jone...

Tvarus verslas
2022.09.22
Prekė nėra tvari, jei netvari visa jos tiekimo grandinė: griežtėja reikalavimai ir Lietuvos vežėjams Premium

Tvyrant spaudimui bendrovėms tapti ekologiškesnėmis, nuolat girdime apie žaliąsias iniciatyvas. Tačiau ant...

Logistika
2022.09.13
Atliepia aktualų darbo rinkos lūkestį: „Maxima“ investuoja į darbuotojų šeimų gerovę Verslo tribūna

Su šeima susiję priedai ir privilegijos Europos šalių darbuotojams yra beveik tiek pat svarbūs, kiek ir...

Tvarus verslas
2022.09.01
CIDO sultys – tarp pirmųjų Europoje su aplinkai draugišku kamšteliu, kuris per metus padės sutaupyti 7,5 tonas plastiko Verslo tribūna 2

Nuo šių metų pradžios CIDO gėrimai parduodami vieno litro „Tetra Prisma“ pakuotėse su aplinkai draugiškais...

Tvarus verslas
2022.08.29
„Kalnapilio-Tauro grupė“ klientų buvo įvertinta kaip tvariausias partneris Verslo tribūna 1

Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė“ buvo įvertinta verslo...

Tvarus verslas
2022.08.10
Ne kiekvienam darbuotojui pavyktų tiek išsiderėti: kodėl yra svarbi kolektyvinė sutartis? Verslo tribūna

Darbuotojų trūkumo išvarginta Lietuvos darbo rinka jau susiduria su nauju iššūkiu – sparčiai auganti...

Tvarus verslas
2022.07.25
Tauriųjų metalų išgavimas Vievyje: projektas juda į priekį Premium

Plyno lauko investicijai įsteigta UAB „Refinis“, šiemet padidinusi įstatinį kapitalą iki 0,45 mln. Eur,...

Pramonė
2022.07.18
Tvarumo link: „Kalnapilio“ nealkoholinis alus gaminamas tausojant energiją Verslo tribūna 3

Dauguma gamintojų suka tvarumo link – diegia inovacijas ir tobulina gamybą, kad kuo mažiau suvartotų...

Tvarus verslas
2022.07.15
Didysis tikslas – ne vien tvarkyti atliekas, bet jų sukurti kaip įmanoma mažiau Verslo tribūna

Pagrindinis iššūkis, su kuriuo susiduria gamintojai ir importuotojai šiandien, – kaip užtikrinti, kad gaminys...

Tvarus verslas
2022.07.14
Asmeniniai „Maximos“ darbuotojų tikslai suformavo įmonės veiklos kryptį Verslo tribūna 4

Daugiau nei prieš dvejus metus įmonėje „Maxima LT“ prasidėjo vidiniai pokyčiai. Gimė vidinė kultūra, kurią...

Tvarus verslas
2022.07.14
Dažniausiai daromos klaidos, kuriant tvarią pakuotę: naujos mados ir žaliasis smegenų plovimas Verslo tribūna

Visuomenės dėmesys tvarumo temoms nuosekliai auga, o ir įstatymų leidėjai vis griežčiau rūpinasi ne tik...

Tvarus verslas
2022.06.28
Dažniausiai daromos klaidos, kuriant tvarią pakuotę: koją kiša nepamatuoti sprendimai Verslo tribūna

Prekės ženklai vis aktyviau tobulina savo pakuotes: keičia medžiagas, edukuoja vartotojus, dalyvauja...

Tvarus verslas
2022.06.22
Maisto pramonės įmonėse populiarėja darbo drabužių nuoma: tvaru ir ekonomiška Verslo tribūna

Pasaulyje kasmet sunegaluoja dešimtys milijonai žmonių, paragavusių užteršto maisto. Ir nors uniformos bei...

Tvarus verslas
2022.06.21
Mėsos analogai – vis dažnesni visavalgių lietuvių krepšeliuose Verslo tribūna

Iš augalinių žaliavų pagaminti mėsos pakaitalai – viena svarbiausių pastarojo meto maisto pramonės inovacijų,...

Tvarus verslas
2022.06.16
„Pon Holdings“ duetas su „Porsche“: bendroje įmonėje gamins „Porsche“ dviračius Premium

Kėdainiuose dviračių gamyklą statanti Nyderlandų transporto milžinė „Pon Holdings“ naujos kartos elektrinių...

Pramonė
2022.06.12
Už ESG etiketės kliūva visi: ir bankai, ir Baltijos šalių finansų rinka Premium

Europos perėjimui link netaršios ekonomikos prireiks daug investicijų, tikimasi gausaus privataus sektoriaus...

Rinkos
2022.06.09
„Kalnapilio-Tauro grupė“ imasi pokyčių: į energetinį tvarumą investuos daugiau nei 5 mln. Eur Verslo tribūna 2

Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė“ pradėjo įgyvendinti...

Tvarus verslas
2022.06.08
Tvarios sunkiosios transporto priemonės: pasiūlos yra, bet infrastruktūra buksuoja Premium

Europai vis drąsiau žygiuojant Žaliuoju kursu, tvarius sprendimus siūlo ir sunkiojo transporto gamintojai.

Logistika
2022.05.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku