Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

9
  • 2024-06-17T09:08:51+03:00

    Dar gerai būtų, kad kelių gadintojus kas nors pradėtų normaliai gaudyti ir bausti, nes perkrauti sunkvežimiai važinėja; tie patys sunkvežimiai važiuoja tais keliais, kur jiems draudžiama nors yra privažiavimai per kitas gatves, per du metus suvaro naujas gatves kurios lengviesiems būtų bent dešimtmetį tarnavę.

  • 2024-06-17T09:10:05+03:00

    Atvažiavome. Padarė AB, bet nežino ką su ja veikti, todėl perka konsultaciją už 300 k., kad ta AB su milijardiniu kapitalu uždirbtų atitinkamą pelną. Paprasta. Tokiu atveju prokuratūra turėtų pirkti studiją, kuri nustatytų kas buvo kaltas.

  • 2024-06-17T09:21:21+03:00

    Turėsim, mielieji, naujus mokesčius : )

  • 2024-06-17T11:33:05+03:00

    Kvepia vinjetėmis.

  • 2024-06-17T12:12:06+03:00

    Na va, ir iki kelių ateina įdėja jog vieša infrastruktūra turi pinigus uždirbti. Kada planuojam tiltų pardavimus privačiom įmonėm kad apmokęstinti? :)

    • 2024-06-17T13:13:22+03:00

      Tai ir miškų urėdiją pertvarkys į AB 2024 m. pabaigoj :))) Tie, kurių pagrindinis tikslas aplinkosauga, dabar bus ABĖ su pagrindiniu tikslu - pelno siekimu :)))

  • 2024-06-17T12:47:21+03:00

    Oi blin... Dar viena pinigų taškykla... Jeigu atidžiai perskaitai straipsnį, tai jo mintis, kaip pakeisti įstatymus, kad kontora gautų daugiau pinigų :) Blin, viskas paprasta - pakelkime BVP, surinksime daugiau mokesčių ir bus daugiau pinigų keliams. Dabar tiesiog tampys paklodę - ar keliams, ar pensijoms, ar švietimui ir pan. Ir dar sumokės 300 kEUR :) :) :)

    • 2024-06-17T13:26:12+03:00

      Tai dabar taip vyksta. Kiekvienais metais Seime tampoma paklodė. Iki 2009-ų 100% surinkto akcizo už kurą ėjo į kelių fondą. Kadangi atėjo krizė, reikėjo "laikinai" sumažinti dalį. Laikinumas užsibuvo iki 2014 m., kada nutarėme (to nekvestionuoju), kad prioritetas - gynyba, dar buvo sumažinta akcizų pajamų dalis, skiriama keliams. Šiaip manau viešieji pirkimai per tą laiką patobulėjo, konkurencija išaugo, tačiau nuo 2008-ų vertinant infliacijos efektą realus kiekis pinigų, skiriamų keliams 30-40% sumažėjo. Infrastruktūra daiktas intertiškas, per metus nesugriūna, bet per 15 metų manau jau visi matome neigiamą efektą.

  • 2024-06-17T13:30:01+03:00

    Čia turėtų būti ne Via Lietuva, o Susisiekimo ministerijos darbas. Turėjo būti, jei teisingiau. Bet kadangi Susisiekimo ministras visą kadenciją krapštė nosį, besidairydamas, kur čia efektingiau kokią juostelę perkirpus, o dabar jau ir visai matyt nebeskiria dėmesio darbui, artėjant rinkimams, bando pati įmonė svetimas roges vairuot. Tai šiame kontekste tai aš suprantu, kodėl jie perka tą paslaugą, nes vidinių kompetencijų teisėkūrai organizuoti jie nei turi, nei privalo turėti, bet Susisiekimo ministerija tai šiuo atveju atrodo labai neįgaliai.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791