Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-18 11:54
RĖMIMAS
2025-09-18 06:15
2025-09-17 12:01
2025-09-17 05:45
2025-09-15 12:20
2025-09-15 11:40
2025-09-12 21:30
2025-09-12 07:53
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
galėtų estai, latviai ir lietuviai turėti analogišką sas, bet ar bus sėkmingas tai kitas klausimas. dirbant viską galima pasiekti
Tai kas SAS vargu ar yra sėkmingo verslom pavyzdys ... https://www.reuters.com/business/aerospace-defense/sas-enters-into-investment-agreement-with-castlelake-air-france-klm-2023-11-04/
Sutinku, kad nėra geras pavyzdys sėkmingam verslui, bet pats verslo modelis gali atitikti šalių interesus
greičiau žiemelis nupirks nei valstybė, kuri nusipirkus vėl nežinos ką daryt ir kur tas kryptis nustatinėti ir kurias dar kompensuoti kiek reikės..
Na šįkart turėtų jau žinot, kad daryt ir kokias skrydžių kryptis nustatinėt. Čia kogero viskas dėl vokiečių brigados, tai bent į Vokietiją skrydžių tikrai būtų.
Sas, airbaltic, lufthansa kainuoja milziniskus mokesciu moketoju pinigus, tai kam mums reikia to “gerio”?????
Aš pasiryžęs dalį savo mokesčių skirti tam, kad kaskart nereiktų per Rygą kalatotis. Tik su šiuo ministru tai jau nieko nesitikiu...
Tai pirkit Lufthansos bilietus per Frankfurtą skrisit:)
Ką norėjau pasakyti, kad nefaktas , kad atsiras jūsų norima tiesioginė kryptis , net nusipirkus valstybei akcijų.
Kam mums reikalingi keliai, kurie milžiniškus pinigus kainuoja? Kam mums reikalinga X, kuris milžiniškus pinigus kainuoja? Atsakymas paprastas ir elementarus - tam, kad uždirbtumėm dar didesnius pinigus.
Tikrai taip. Bet aš ne apie akcijas rašiau, o apie skrydžių (maršrutų) pirkimą patgesniam susisiekimui, kas ir dabar dalinai yra daroma. Per Frankfurtą, per Varšuvą, per kur tik nori, tik ne tiesiogiai. Kiek gėda, kad net į tokius miestus kaip Paryžius darbo dienomis turi skristi "per kažkur"...
Ir kiek airbaltic uzdirbo per paskutinius desimt metu? Kiek del to kad turi savo avialinijas , daugybe skrydziu krypciu, sostine su juru uostu ir didesne nei vilnius, pritrauke daugiau uzsienio investiciju nei LT? Buvimas akcininku - faktas kad maziuku, negarantuos papildomu krypciu uz prieinama kaina, deja
Jo yra nemažai tokių miestų. Į Paryžių skrenda Ryanairas bet tik 2kartus per savaitę spėju daugiau nėra poreikio. Bet į Milaną ar Berlyną visiškai nieko nėra. Klausimas būtų kaip atrinkti tokius miestus kur reiktu skrydžių? Būtų gerai jei sugebėtume sukurti avialinijom tokias sąlygas, kad jie patys norėtu čia dažniau skraidyti.
Jūs iš esmės klaidingai skaičiuojate. Kiek Vilnius pritraukė TUI dėl to, kad pakeitė kelio danga kažkokioje gatvėje? 0? Ai... Tai visai neverta kišti pinigų į gatves. Kiek Lenkija, kuri turi LOT, pritraukė daugiau investicijų nei Lietuva? Daug kartų daugiau. Suprantate, jog toks lyginimas yra absoliuti nesąmonė, nes lyginama obuoliai su batais? Tiek Vilnius, tiek Ryga gali lyginti save su savimi. Kiek Vilnius gautų TUI arba kiek negautų TUI dėl oro linijų turėjimo. Naivu tikėtis, jog pinigai plūs į šalį dideliais kiekiais, kai sprendimų priėmėjai negali atskristi. Investicijos ir būvimas akcininku priklauso nuo susitarimo. Jūs a priori bandote konstatuoti, jog neįmanoma susitarti dėl sąlygų. Net jeigu ir neįmanoma, kvaila būtų nepabandyti rasti gerą sprendimą.
imam ir pasitikrinam, kad visose gretimose salyse, kurios turi savo oro linija, ten kazkodel skrydziai zenkliai pigesni (matomai del didesnes konkurencijos). O pas mus, kur praktiskai vienas diktatorius Ryanair - tie patys skrydziai brangesni ir gerokai retesni.
Qe? Kas pigesni? Skrydžiai pigesni tada, kada yra skrydis bet nėra paklausos, bet tada ir aviakompanija nuostolonga, kas reiškia, jog jei ji valstybinė - tai ir nuostolius dengia mokesčių mokėtojai. Jei paklausa yra - skrydžių kaina kyla automatišką. Ką ką, o revenue management aviakompanijos jau seniai puikiai įvaldę.
Lyginti 40m gyventoju turincia Lenkija su Lietuva TUI kontekste tikrai stipru…puikus argumentas
Idomu kokios LT dydzio aplinkines salys (be LV) turi savo oro linijas…. LV ryanair kainos panasios i LT tad…. Na o iki PL deja mes su savo 2.5m gyventoju esam vos ne tik varsuvos dydzio rinka ….
Lyginti LV su LT TUI kontekste ir paimti vieną kriterijų iš tūkstančių yra ne ką silpniau. Bet ką jums pasakoti apie TUI, jeigu savo argumento net nepatikrinote. LV žmogui TUI yra didesnės nei LT.
Jau 20 metu svarsto. Svarstytojai ...
kai pažiūri online kas dedasi su emisijomis, šiltnamio dujomis, tai atsisakymas beprasmių kelionių, būtų didžiulis indėlis į ateities kartų išgelbėjimą. https://www.worldometers.info/
Na taip, kasam bulves (geriausia arkliu) ir toliau savo kluono niekur neinam. Va čia tai gyvenimo prasmė... Šmutkių beprasmių nepirkit ir aifonu kas pusę metų nekeiskit, daugiau šiltnamio dujų sutaupysite.
Nors vartojimo mažinimas apskritai yra teisinga kryptis, visgi nereikia sumenkinti skrydžių poveikio. Vienas transkontinentinis skrydis (pirmyn-atgal) sugeneruoja 1-2 tonas CO2 emisijų per žmogų. Lietuvos CO2 emisijų vidurkis žmogui yra ~4,5 t CO2 per metus. O į straipsnio temą - net pats ministras pripažįsta, kad mažumos akcijų įsigijimas greičiausiai neturės įtakos skrydžių krypčių formavimo politikai. Ypač po IPO. Tai koks tikslas investuoti į šią įmonę - padėti Airbalticui grąžinti Latvijai covidinę paramą?
Pavažinėkit po pasaulį. Atsivers akys plačiau kas liečia visą aplinkosaugą. Pradžiai užteks Indijos, Kinijos ar Indonezijos (turistų lageriai nesiskaito). Jei tik lėktuvų betrūktų atsisakyti...
Ačių už ad hominem, mano akys plačiai atmerktos.
Jei gautų paketą lengvatinėm sąlygom (ženkliai pigiau, nei bus IPO), tada why not. Jei ne, kam? Kam kištis ten, kur pakanka privataus kapitalo intereso?