2022-02-10 14:11

Lietuviška automobilių prenumeratos platforma „MyBee“ plečiama į Estiją

Lukas Jurkšaitis, „MyBee“ ilgalaikės automobilių nuomos platformos vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Lukas Jurkšaitis, „MyBee“ ilgalaikės automobilių nuomos platformos vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Per pusmetį pusę tūkstančio automobilių išnuomavusios platformos plėtra seka giminingos „CityBee“ paslaugos pėdsakais.

Vasarą Lietuvoje naujos „Modus Group“ įmonės pradėta teikti automobilių prenumeratos paslauga po kelių mėnesių įžengs į Estiją.

Išplatintame pranešime cituojamas Lukas Jurkšaitis, paslaugą teikiančios bendrovės „Miesto bitė“ vadovas, aiškina, kad Estija plėtrai buvo pasirinkta ne tik dėl palankios ir inovacijoms imlios rinkos, kurioje dar nėra automobilio prenumeratos principu veikiančios paslaugos, bet ir dėl ten jau įsitvirtinusio giminingo „CityBee“ prekės ženklo.

„Estijoje jau yra gana didelė bendruomenė, susipažinusi su automobilių dalijimosi paslauga „CityBee“. Mums tai aktualu, nes kaip Lietuvoje, taip ir Estijoje „MyBee“ bus „CityBee“ programėlės dalis ir taps patrauklia alternatyva tiems vartotojams, kuriems aktualios papildomos automobilių dalijimosi galimybės“, – sako L. Jurkšaitis.

Pasak jo, nors kol kas automobilių prenumeratos modelis Baltijos šalyse nėra toks paplitęs kaip įprastas automobilių pirkimas, trumpalaikė arba ilgalaikė nuoma, jis jau pradeda skintis kelią masinio vartojimo link. VŽ rašė, kad ši paslauga sparčiai tvirtinosi Lietuvoje, o remiantis dabar skelbiamais rezultatais, per pirmąjį pusmetį bendrovė klientams yra pateikusi daugiau kaip 500 automobilių, iš kurių 29 – elektromobiliai.

„Vis daugiau žmonių supranta, kad automobilis gali būti prenumeruojama judumo paslauga, o ne turtas, kurį būtina turėti nuosavybėje“, – pabrėžia „MyBee“ vadovas. Platforma deklaruoja, kad prenumeratos modeliu pagrįstą paslaugą klientai vertina dėl galimybės automobilį atsiimti tą pačią dieną, paprastumo ir sudarytų sąlygų išvengti išperkamosios nuomos paraiškų pildymo bei daugybės sutarčių pasirašymo. Nurodoma, kad daugiau nei pusė „MyBee“ klientų, pasibaigus prenumeratos sutarčiai, nusprendžia ją pratęsti.

„MyBee“ vadovas L. Jurkšaitis teigia, kad Estija nėra vienintelė rinka, kurioje planuojama veiklos plėtra. „Esame susitelkę ne tik į esamų rinkų auginimą, tačiau svarstome ir apie didesnio masto geografinę plėtrą. Pavyzdžiui, dar šiemet paslaugą planuojame pristatyti ir Latvijoje. Sieksime ir ten kuo labiau išpopuliarinti automobilių prenumeratos modelį“, – cituojamas platformos vadovas.

VŽ rašė, kad apie analogiškas arba alternatyvias paslaugas Lietuvoje svarsto ir kitos šalyje veikiančios automobilių nuomos bendrovės, dirbančios su „Sixt“, „Hertz“ ir kitais prekės ženklais.

„MyBee“ yra tarptautinės įmonių grupės „Modus Group“, veikiančios 11 Europos rinkų, dalis. Pagrindinė verslininko Kęstučio Martinkėno vadovaujamos grupės veikla apima keturias sritis – atsinaujinančią energetiką („Green Genius“), mobilumo paslaugas („CityBee“, „MyBee“),  automobilių verslą (14 prekės ženklų), grupė taip pat valdo investicinių fondų valdymo įmonę „Modus Asset Management“.

52795
130817
52791