Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-29 08:15
2025-09-26 10:50
2025-09-26 07:38
2025-09-25 07:06
RĖMIMAS
2025-09-25 06:00
2025-09-24 16:40
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Tiesus kelias i bankrota. Backofiso kastai auga, viena masina aptarnauja 2-3x daugiau backofiso nei kad mazesnese imonese, isnyks kaip ir kiti gigantai dinozaurai, kurie bande turet desimtis tukstanciu nuosavu masinu
"Backofiso kastai auga, viena masina aptarnauja 2-3x daugiau backofiso nei kad mazesnese imonese" - paaiškink savo logiką. Nuosavų mašinų dešimtys tūkstančių Europoje dar niekas neturėjo ir anksčiau nebuvo klientų, kurie neturi resursų dirbti su vežėjais, kurie neturi bent 200 vilkikų pastatyti prie rampos per savaite (kai kada ir 1000).
Šiaip tai backofiso kaštai kaip tik krenta, nes veikia masto ekonomija - Girtekoj vieną auto aptarnauja vis mažiau personalo.
Masto ekonomija nustoja veikti ties 100-200 masinu. Norint nauju zmoniu prisivilioti mokama vis daugiau, ir svariais pinigais. Paimk vezeja su 100 masinu. Viena buhaltere, penki vadybininkai, viena personaliste. Nu ir vairuotojai. Viso turime iki 10 zmoniu prie 100 masinu. Girtekoje 7000 masinu ir pusantro tukstancio ne vairuotoju. Jauciat skirtuma? O masinas perkant ar tu 50 ar 1000 perki, skirtumo nelabai yra. Pervezimai yra kastu biznis, prie tokios ismieros uz viska tenka moket brangiai, islaikyt IT tinklus, atlyginimai baltais ir t.t.
Varto šimtus milijonų, tai gal pasiskaičiavo. O gal tamsta geriau žino? Atlyginimai vis vien turės būti balti, ar 100 vilkikų, ar 5000. Nebe tie laikai, niekas vergauti be garantijų nebenori, lengva pervilioti iš neoficialiai samdančių.
Malačiai.
Miljonus Lietuvos biudžetas praranda,kada transporto įmonės,dėl mobilumo paketo,peregistruojamos kitose valstybėse,o dar papildoma tarša,nes nuostolingai gainiojama tūkstančiai vilkikų.Eilinį kartą politikai parodė savo nesupratimą.