2021-09-20 14:35

Augant lietuviškų įmonių e. prekybai, „Omniva LT“ siuntas pristatys visame pasaulyje 

Simonas Bielskis, „Omniva LT“ generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Simonas Bielskis, „Omniva LT“ generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Estijos pašto įmonė Lietuvoje „Omniva LT“ skelbia nuo šiol verslo ir privačių klientų siuntas pristatanti į visas pasaulio šalis. Šiam tikslui bendrovė sukūrė specialią internetinę platformą, kurioje vartotojai gali valdyti į užsienį siunčiamas siuntas.

„Sukūrėme tarptautinių siuntų pristatymo paslaugą, nes įžvelgiame didelį Lietuvos e. komercijos verslo potencialą užsienyje. Tikime, kad šis sprendimas padės internete prekiaujančioms bendrovėms išplėsti klientų ratą“, – bendrovės pranešime cituojamas Simonas Bielskis, „Omniva LT“ generalinis direktorius.

Anot jo, dar iki šios paslaugos starto bendrovė iš privačių ir verslo klientų dažnai sulaukdavo užklausų dėl siuntų į užsienį. Norėdama detaliau išsiaiškinti poreikį, 2021 m. „Omniva LT“ inicijavo Lietuvos e. komercijos bendrovių tyrimą, kuris parodė, kad net 35% įmonių, siekdamos pagerinti savo e. prekybos rezultatus, planuoja plėtrą į užsienį. Tyrimo statistika taip pat rodo, kad 31% apklaustų įmonių veiklą vykdo Baltijos šalyse, 25% – kitose Europos valstybėse, 16% – ne Europoje. Bendrovė nurodo, kad siuntų pristatymo į užsienį poreikį iliustruoja ir Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos duomenys – jie rodo, kad šių metų pirmąjį ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, pajamos, gautos už tarptautinius siunčiamuosius pašto siuntinius, išaugo 67,4%.

„Omniva LT“ pranešime nurodoma, kad sukurta platforma leidžia vartotojams visas į užsienį siunčiamas siuntas valdyti vienoje erdvėje, sekti siuntas ir užsakymų istoriją. Sistema veikia išoriškai ir nereikalauja integracijos bei papildomų IT išteklių.

Iki šiol siuntas po visą pasaulį siuntė ne viena tarnyba, tarp kurių yra Lietuvos paštas, „DPD Lietuva“, „Venipak“, „Mail Boxes Etc.“.

52795
130817
52791