Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
                            2025-11-03 13:22
                        
                    
                    
                    
                    
                                            
                            2025-11-03 10:28
                        
                    
                    
                    
                    
                                            
                    
                    
                                    
                            2025-10-31 17:48
                        
                    
                    
                    
                    
                    
                    
                                    
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Būtų galima įdarbinti iš trečiųjų šalių ir gauti mokesčius.
Galima rašyti vergų, visi supras kam ko reikia. Hei 15% bedarbystė Lietuvoj, bet speju pašalpa didesnė nei siūloma alga.
1500-2000€ i rankas nieko nebaigusiam ir net anglu nemokanciam tau atrodo per mazai? Pabandyk moket daugiau
Panašiai tiek pat " į rankas " per mėnesį uždirbama nuo 8 iki 17 val. normalioj įmonėj su pietų pertrauka, apmokamomis atostogomis, savaitgaliais namie su šeima, o ne fūros kabinoj .Ir nereikia kratytis su tašėmis perpildytame busike į kitą Europos pakraštį, įsistačius į akis degtukus ir kramsnojant sumuštinius.Nereikia naktim snaust zuikio miegu, kad apsaugot kuro bakus ar neduokdie, nukraus krovinį.Nereikia dalintis tuo pačiu snarglėtu dušu ar numyžtu tualetu parkinguose su valkatomis .Nereikia drebėt sustabdžius BAGams, kad tau priekaboje trūks diržų ar keliolika minučių perdirbtas bendras.Ir neverta čia bevardint, tie skaičiai - 10.000 tūkst. laisvų darbo vietų - kalba patys už save.
Fūristo darbas šiaip yra tikrai sunkus, todėl jo nesiima ne dėl pinigų, o dėl to, kad jis per sunkus. Geriau ant sofos sėdėt už pašalpą. Šiaip žinau kelis, kurie po poros metų vairavimo išėjo dirbti už gerokai mažiau į kitus darbus (tose pačiose įmonėse).
Užflūdino normaliai straipsnių nuo vežėjų VŽ...
Atidirbinėja
Visur truksta.UK apie 70 000 truksta ir algos geresnes. Ispanijoj,Portugalijoj tik netruksta,jie is Venesuelos,Ekvadoro,Brazilijos,Kolumbijos skraidinasi be jokiu kvotu.
dar daugiau vergu truksta, simtais tukstanciu butu poreikis. Taigi atbega jie nelegaliai is baltarusijos - apmoko tegul darbdavys ir i trasa :) Kai toks trukumas, kam ten svarbu, ka zmogus sugebi - vaira nulaikai, pedalus pasieki ir gana
milijono vertas klausimas: kur tie dešimtys tūkstančių "darbdavių registruotų darbo vietų" slepiasi? Nes uzt.lt jų nesimato nė kvapo. Filtras be datos, "Iš viso laisvų darbo vietų: 681" Alternatyvios realybės produktas? http://uzt.lt/LDBPortal/Pages/PositionOpeningPublic/QuickPOSearch.aspx?pageId=680eae0d-8a2e-4f4d-af43-2b834c5de4a9
Neuzdavinekit protingų, bet nepatogių klausimų straipsnio užsakovams, nes greit ir jus pradės baninti, nes tamsta tampate neparankus alternatyvios realybės formuotojams.
Ar gali būti, kad įmonė, ieškanti 500 vairuotojų, su tokia pačia kvalifikacija, 500 skelbimų netalpino, o įdėjo vieną?
logiška, 500 nematau, bet matyt gilios krizės paveikti "Girtekos" NordTrans su 59 darbuotojais ieško 300 naujų, Bazinio (tarifinio) darbo užmokesčio dydis: 1086,43 EUR/mėn., vid.alga Sodroj 950€ gross. Yra dar keletas "grupinių", bet skirtumas tarp deklaruojamų ir realių skelbimų vis tiek per didelis. Pvz. Ieškoma 20 naujų darbuotojų, UAB "HEGELMANN TRANSPORTE" Krovinių pervežimas Europos šalyse. Darbas tik užsienyje - dirbti išvykstama 2-3 mėnesiams. Būtina turėti ADR pažymėjimą. Būtina labai gerai mokėti rusų kalbą, taip pat pageidautina mokėti vokiečių, anglų kalbą. Reikalinga 1 metų darbo patirtis ES šalyse. Bazinio (tarifinio) darbo užmokesčio dydis: 1061,00 EUR/mėn. Darbo grafikas: Pilnas darbo laikas Per savaitę: 48 val.
Nesuprantu, kaip laisvos rinkos sąlygomis gali ko nors trūkti: kaina ilgame laikotarpyje sureguliuoja paklausą ir pasiūlą. Jei neranda darbuotojų už esamus atlyginimus ir prie esamų darbo sąlygų, gerina atlyginimus ir/ar kitas sąlygas. Jei išaugusios sąnaudos neleidžia pasiekti reikiamos grąžos, keliamos kainos. Jei sakoma, kad kainų negalima kelti, reiškia kažkur yra problema: konkurentai dirba efektyviau (vis tik randa darbuotojų už esamus atlyginimus, arba kitaip susimažina kaštus, arba nemoka mokesčių). Gal reiktų kalbėti apie tikrąsias nekonkurencingumo priežastis, o ne apie menamą darbuotojų trūkumą? Gal reiktų europiniu lygiu daugiau investuoti į geležinkelius, kad jie būtų konkurencingesni su kelių transportu. Vis tik geležinkeliai ekologijos požiūriu geresnis variantas, taip pat nuimtų krūvį nuo perkrautų kelių. Savavaldžiai vilkikai taip pat padėtų.
Puikiai! Pritariu 100%.
https://trans.info/en/rha-wants-seasonal-visa-scheme-to-avoid-catastrophic-driver-shortage-240592 UK dar daugiau truksta.Ekstremali situacija.Tai ten vergam dar maziau moka pagal isisaknijuse logika :)
Ilgame laikotarpyje - viskas tuo ir pasakyta.
Trūksta vairuotojų ne tik Lietuvoje, bet visoje Europoje. Europiečiai jaunuoliai vangiai renkasi šią sunkią profesiją, todėl ir trūkumas. Beje ,tai ne tik transporto problema ,bet ir statyba, aptarnavimas, fabrikai susiduria su darbuotojų trūkumu. Europiečiai vis labiau tingi dirbti sunkius darbu.
O ką europiečiai dirbti netingi? Vietų ministerijose, biudžetinėse įstaigose visiems neužteks. Pavalgius fūristo duonos, mokant kalbas ir turint vadybinių sugebėjimų galima kurti transporto-logistinę firmą.
Kanadoje šiuo metu trūksta 25'000 tolimų reisų vairų, o JAV - apie 60,000 vairų. Lietuvoje - 10'000?!
Kai sektorius aptarnauja didelę dalį europos, tai kodėl ne?