Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

45
  • 2021-05-10T06:27:51+03:00

    Valdžioj visiški i.d.i.o.t.a.i.

  • 2021-05-10T06:39:14+03:00

    Įstatymą sugalvojo valstiečiai

    • 2021-05-10T06:47:07+03:00

      Ir sugalvojo valstieciai, ir praskolino Lietuva valstieciai, ir kolukius sugriove valstieciai.

    • 2021-05-10T10:07:59+03:00

      Ir po 10...

    • 2021-05-10T10:42:43+03:00

      Apie kuriamą sistemą pirmą kartą išgirdau prieš 2 metus. Preliminari jos paleidimo data buvo 2020 Liepos 1, tik matyt Valstiečiai arba prieš rinkimus išsigando arba suprato, kad nieko gero nesigaus...

    • 2021-05-10T11:29:48+03:00

      kaltukai gonna kalt, bet taip ir yra, 2019 birželį buvo svarstyta koncepcija. Problemą seniai reikėjo spręsti, nespėjo, bet panašu kad pasiruošta silpnai, VRM su Regitra eksperimentuoja eigoj. https://www.delfi.lt/verslas/transportas/kuria-nauja-sistema-norint-parduoti-automobili-reikes-gauti-specialu-numeri.d?id=81503227

  • 2021-05-10T06:52:17+03:00

    Vž galėjo aprašyti kaip SDK kodas leidžia apsaugoti nesąžiningus perpardavėjus, nes kol kas man šitie manevrai visiškai neaiškūs irba pertekliniai. Ir kokios to galimos “penkios schemos”. Tinginukai vz.

    • 2021-05-10T08:48:26+03:00

      perekupas atveža auto iš Prancūzijos .Auto išregistruota Prancūzijoje ,bet neregistruota perekupo vardu. Parduodamas auto perekupas susitaria su lietuvaičiu ,kad parašys sutartį prancūzo pardavėjo vardu ,o lietuvis pirkėjas atseit sumokės pinigus tiesiai prancūzui. Sutartis būna "suklastota " -parašai neaišku kieno,o kartais paima ir tikrą prancūzo paraša ant tuščio sut blanko.Taigi išvengiama pelno mokesčio.PVM naudotom auto nėra iš EU.

    • 2021-05-10T09:14:24+03:00

      Tai isiveztiniam ok sistema. O kam lietuvoj registruotem reikia tos nesamones? Ir jei sistema leidi, tai reiktu apgalvot, kaip viskas veiks. Bet idiotam tas nedaeina.

    • 2021-05-10T09:37:03+03:00

      anksciau pirkdavo "tiesiai" is prancuzo, vokiecio, italo, o dabar patys ir "atsives", ir tures gauti SDK koda. apart daugiau biurokratijos, nematau jokios naudos.

    • 2021-05-10T09:41:32+03:00

      Jei kiekvienąkart vežiosi, tai jau individuali veikla. Pasiekus per paskutinius 12 men. 45K pajamu riba (kas su masinom nesunku) reikia registruotis pvm moketoju ir parduodant ant virsaus fiziniam dar uzkraut 21%. (Arba taikyt maržą nuo pvm)

    • 2021-05-10T11:07:29+03:00

      Ačiū už paaiškinimus, BET -> Kas apsaugo (ne)rodyti visą sumą pirkimo-padavimo sutartyje? Niekas. Taip kaip parašė AAAA pradžioje reikia visus žingsnius apgalvoti, vėliau tokias kvailas sistemas įvedinėti ir kenkti sąžiningiems žmonėms ir skaidriam verslui.

    • 2021-05-10T11:39:54+03:00

      tai ne visa suma geriau nei nieko, PVM atotrūkis iš autoprekybos vertintas 73 mln.€, tai pasididinus nors 20% to kasmet - jau super atsipirkimas. Kas svarbu, kiek suprantu užkabinus galą jau bus su kuo aiškintis, nes iki šiol daug atvejų, kai realus perpardavėjas buvo "nė prie ko", jis nei pajamų gaudavo, nei mokesčių mokėdavo, mastai dideli. "Iš JAV į Lietuvą 2018 metais importuotos 26042 naudotos transporto priemonės. „Eurostat“ duomenimis tai sudaro 27 proc. viso importo iš JAV į ES. Negautų pajamų dydis importuojant naudotus automobilius iš JAV siekia apie 30 mln. eurų per metus."

    • 2021-05-10T12:17:24+03:00

      Pamiršk tu tą PVM. Nestatyk smėlio pilių, nes jei dabar išeis identifikuot perekupą, tai tas perekūpas (jei taps pvm mokėtojų) taikys pvm njo maržos schemą ir auto parduos už savikainą (likusią sumą pirkėjas sumokės juodais), nes pirkėjas sutaupys pvm. Tiesiog atsiras daugiau biurokratijos dabar :)) visi turės darbo.

  • 2021-05-10T08:43:08+03:00

    Tai taip, pirma patys įlipam į š, o tada visais kanalais skundžiamės, kad smirda...

  • 2021-05-10T09:01:15+03:00

    Normalioje šalyje tiesiog butų pakeisti vadovai ir atitinkamai nepasiruošę asmenys. Jeigu matė problemas ir nesprendė tai laikas tiesiog pakeisti į tuos, kurie imsis spręsti problemas.

    • 2021-05-10T09:19:30+03:00

      Nera kuo keisti. Tokiam skaitmenizavimui, koks vyksta salyje valstybinis sektorius nepasiruoses. Nera kompetetingu resursu, pirkimus norint padaryt reik viska detaliai apsirasyt, ta padaryt tiksliai beveik neimanoma, tai ir gaunasi tokie rezultatai. Tokiu atveju tik dauges.

    • 2021-05-10T09:53:33+03:00

      tai koks sprendimas- tiesiog laukjti kol problemos išsispręs savaime?

    • 2021-05-10T17:05:01+03:00

      Tas keisis nebent jei ženkliai augs viešo sektoriaus atlyginimai arba (o gal labiau netgi - "ir") viešų pirkimų įstatymas, kuris yra neįtikėtinas apsunkinimas pirkimų organizavimams, lyginant su privataus verslo galimybėmis.

    • 2021-05-11T08:13:49+03:00

      Sutinku, kad protingesnės ir geriau apmokamos galvos yra būtinybė siekiant geresnių rezultatų. Šiai dienai tiesiog matau aplaidų darbą, o nori viską suversti įstatymo kūrėjams.

  • 2021-05-10T09:21:22+03:00

    Nesibaiminkite - Regitra veikia :) Praėjusią savaitę strigo, o šį ryt susitvarkiau visus reikiamus dokumentus. Manau, po truputi normalizuosis darbas ir bus surinkta daugiau mokesčių.

  • 2021-05-10T09:34:08+03:00

    jau matau kaip puikiai galimybių pasas "veiks" uff bus smagu.

  • 2021-05-10T09:38:05+03:00

    reikia skubiai atsaukti nepasisekusia naujove. Nes per TV vienas perekupas aiskiai sake - emigruos.

    • 2021-05-10T12:11:07+03:00

      Nusijuokiau :)

  • 2021-05-10T10:11:59+03:00

    Kai valstybė skolinasi ir gauna iš ES milijardus eurų,tai čia galimi surinkti keliolika milijonų eurų yra tik ašara jūroj,tačiau neteksime daug smulkių verslininkų ,kurie parūpina nebrangias auto ir kaimynines šalis.dabartiniai jų pirkėjai vyks pirkti auto į Latviją ir Lenkiją,o mes prašome kur kas didesnius mokesčius ir darbo vietas ,nes visi tuos automobilius remontuoja,perka detalės ir užsidirba sau pragyvenimui.kertam šaką ant kurios sėdimų dėl keliolikos milijonų.

    • 2021-05-10T11:40:40+03:00

      Latvijoj seniai tokia sistema veikia.

    • 2021-05-10T11:59:02+03:00

      Kiek teko girdėt Latviai jau spėjo atsisakyti šito gėrio.

    • 2021-05-10T12:09:29+03:00

      Nenuostabu, nes tie visi projektų "kūrėjai" net nesupranta, kaip veikia dėvėtų automobilių veralas. Jie net nežino, kad pvm nuo maržos galima taikyt :))

    • 2021-05-11T09:23:43+03:00

      Kiek daug skirtingų temų išmanai - aš tavim didžiuojuos ❤️

    • 2021-05-11T10:11:24+03:00

      Žinok man tas labai svarbu, kad kazkoks no name'as manim didziuojasi.

    • 2021-05-11T10:45:36+03:00

      Žinojau, kad tai tau patiks. O gal norėtum stoti į partiją? Mums reikia tokių gudruolių, kaip tu. Gal prakištume tave į ministeriją ateiniančią kadenciją?

    • 2021-05-11T11:39:41+03:00

      Visi jusu gudruoliai balkalaurai jau ministerijose sedi. Bijau, kad uzgos mane profesionalai jusu.

  • 2021-05-10T10:39:23+03:00

    verkia visokie perekūpai kurie nerodydavo pelno visai ir dar gaudavo bedrabio pašalpas. Eiliniam žmogui, kurio mašina yra įregistruota nieko daryti nereikia ir nematau esminių problemų. Jei surinks kelias 10 mln mokesčių iš perekūpų, tai tik paplosiu katutėmis. O laikini IT sutrikimai, klaidų gaudymas yra normalus reiškinys kai įvyksta kokių 2 mln auto įrašų apdorojimas.

    • 2021-05-10T11:04:57+03:00

      Pažiūrėjus į naujų auto pardavimų statistiką, eilinis žmogus mašina perka iš tų pačių perekupų. Perekupai tikrai ras būdų kaip sistemą apeiti (net spaudoje jau buvo aprašyta), o eilinis žmogus ne tik kad liks prie to pačio, bet ir susimokės daugiau. Dar klausimas kas didesnis iniciatorius tokių pakeitimų- VMI ar naujų auto dileriai, prisiminus nesenus šposus su importuojamoms auto iš trečiųjų šalių...

  • 2021-05-10T11:11:33+03:00

    Stringa ne tik perekupai - stringa normalios įmonės, prekiaujančios naujais ir naudotais automobiliais. Elementariai neįmanoma savaitės bėgyje gauti laiko registracijai Regitroje. Bet bėda ne tik IT ir priėmimo laikuose Nėra absoliučiai jokios info, pvz kaip elgtis įmonėms kurios automobilius reeksportuoja. Regitros puslapyje rašoma, jog pirkėjas užsienietis privalės sandorio dieną atvykti į Regitrą pranešti apie įsigytą auto. Kas yra neįmanoma, ypač kai Regitra priima tik po savaitės užsiregistravusius. O interviu Regitros viršininko pavaduotojas, jau sako, kad su išvažiuojančioms iš LT auto nieko papildomai daryti nereikia. Dar viena nesąmonė - kodėl apie pardavimą iš pradžių turi pranešti pirkėjas, o tik paskui pardavėjas? Kodėl paliktas šis eiliškumas? Kodėl negali sistema suveikti, nepriklausomai nuo to kas pirmas informavo Regitrą?

    • 2021-05-10T11:56:32+03:00

      O viskas todėl, kad valdžioj i.di.otai. jie sistemų nėra kūrę. Darželinuko lygio "profai".

  • 2021-05-10T11:55:19+03:00

    Nupieš pirkimo-pardavimo sutartį, dėl auto įsigijimo. Sutarty bus tik vardas pavardė (asmens kodas neprivalomas), adresas auto duomenys, data ir suma. O suma truputį užkels ir nupieš iš lubų ir parašys, kad atsiskaitė grynais. Pritaikys pvm nuo maržos schemą (dėvėtiems galima) ir sudėjus visas papildomas įsigijimo išlaidas, marža bus minimali (vadinas ir pvm toks pat). Ir užsiknis vmi betikrindama :D Arba tiesiog pasakys pirkėjui, jei nenori mokėt PVM , pardavimo sumą rašom tokią pat, kokia įsigijimo buvo, o kas viršaus - grynais :) tokia čia ta ir sistema....

  • 2021-05-10T12:07:28+03:00

    P.S. kadangi pagal ES direktyvą dėvėtiem daiktam galima taikyt pvm nuo maržos schemą, tai pardavimai dabar bus lygūs įsigijimo savikainai ir pvm mokėtino nebus :) nes ir pirkėjui už auto mokėt papildomai 21% nesinorės :)))

  • 2021-05-10T13:10:32+03:00

    Nusipirkome naują priekabą ir negalime naudotis nes nėra galimybės užregistruoti. Internete iki birželio galo viskas "užkalta" Panevėžyje, nuvykus į padalinį, terminale rašo, kad paslauga laikinai neteikiama. Prisiskambinti neįmanoma. Jei tai būtų UAB'as, dirbtumėm viršvalandžius, kelias pamanas, kad tik klientai liktų patenkinti...

  • 2021-05-10T14:20:55+03:00

    uteliu kontora. Valstybe moka kompensacijas,sodra nesurenka imoku, o mes negalima idarbinti zmoniu, nes dolbajobai negali priregistruoti transporto priemoniu. Tai totalus sabotazas. Kur Tapinas ziuri

  • 2021-05-10T15:05:30+03:00

    Amerikietiškus automobilius imprtuotus į EU jau dabar muitina Olandijoje ,Vokietijoje ,ar Belgijoje. Lietuva praranda pinigėlius, kurie nusėda Vakarų šalių biudžetuose, nes muitinti Lietuvoje per brangu ir perdaug sudėtinga.

    • 2021-05-11T17:50:10+03:00

      Dėkokit Karbauskio ir Skvernelio vyriausybei už tokią tvarką.

  • 2021-05-10T20:03:36+03:00

    Nauja Susisiekimo ministras:) tokias prezentacijas gražias daro. Kam dirbti

    • 2021-05-10T20:08:20+03:00

      Pasitaisau, Bilotaite pasirodo uz Regitra atsakinga. Partija, ta pati konservatoriai. Bardakas totalus

  • 2021-05-11T00:32:44+03:00

    Lietuva buvo naudotu auto tranzito šalis-nebebus.Tukstančiai darbo vietų persikels Lenkams ar kitiems...

  • 2021-05-11T12:53:46+03:00

    Nieko čia tokio. Laikinos problemos ir tiek. Prieš 10 metų Lidl'as nutraukė SAP diegimą, sukišę 500 mln Eur.. matyt paverkė kamputyj ir važiuoja toliau. Kažkaip CVVP nepavyko rasti kokia suma už Regitros sistemos tobulinimą, bet panašiausiai atrodo 600val, iš CGI, už 32000 eur, Pirkimo numeris:511074. Tai, sakyčiau, yra mažoka suma tikintis veikimo garantijų.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791