Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

  • 2021-01-28T09:34:35+02:00

    Atvirai pasakius apima labai keistas jausmas perskaičius straipsnį, nes susidaro vaizdas, kad siūlomi logistikos produktai yra tokie seni, kad tiesiog nori priminti apie save. Realijos atrodo kitaip- DB centras pabaltijo yra Estijoje (mažiausioje rinkoje), Lietuviško schenker girdėti vietinėje rinkoje yra labiau staigmena. Dalinius krovinius renka per Hamburgo uostą, o tai reiškia, kad pakankamai krovinio neturi surinkti tiesiogiai į Lietuvą kaip konkurentai daro. Apie kokius oro tiesioginius ar bent charterinius gali tik pasvajoti ir koks dhl lenkia kartais. Jūros konteineriais Graikija pasiekiama per dvi tris savaites ir frachtas kainuoja kelis šimtus eurų, o krovinių ten nelabai yra. Ir kokios čia naujovės? Tikriausiai terminalas Kaune

    • 2021-01-28T22:29:07+02:00

      O tai kad į Hamburgą, skirtingai nuo Klaipėdos iš visur po rinktinį konteinerį atvyksta ir kasdien krovinys į Lietuvą išvyksta, tai nepranašumas?

    • 2021-01-29T09:15:27+02:00

      Ne nežinau ar čia koks pranašumas, nes atvykus į Hamburga mokėsi papildomai krovos darbus ir sausumos transportą iki Kauno ar Vilniaus ir tada iki tavo sandėlių. Kainos prasme iš Kinijos ar Amerikos bus brangu per Hamburgą, o geografine prasme visokie Indijos ar Malaizijos kroviniai eina per Singapūro sandėlius. Žinoma, nebent turi kokių dalinių krovinių iš Afrikos ar Pietų Amerikos, tada Hamburgas gali būti patogus, tačiau kiek ten jau to dalinio krovinio jūra? O pagrindine Azijos rinka tai į Lietuvą eina ir geležinkelio rinktiniai dalinių krovinių ir jūros.

  • 2021-01-29T11:37:43+02:00

    Kodėl įmonė (LT padalinys) dar nesrtifikuota pagal ISO standartus ? Gėda. Parodo požiūrį į procesnį valdymą, klientus ir apskritai apie tvarką.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791