Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

  • 2020-11-10T08:32:13+02:00

    tiesiog oro kroviniai drastiškai krito po pavasario, o pigiausias būdas liko jūra atsivežti. Kai geležinkelis kainuoja apie 5000 dolerių už konteinerį, o jūra 2000, bet geležinkelis greičiau. Bet gerai, kad jau kai visa Europa veža tai ir Lietuvos geležinkeliai sugebėjo tokį produktą pasiūlyti.

  • 2020-11-10T08:50:06+02:00

    tai va kodel siuntos 2-3men keliauja, galvojau puse kinijos ismire nuo koronos ir nera kam išsiusti.

  • 2020-11-10T09:43:04+02:00

    Karantino metu reiktų atjungt internetą prekybininkams kinišku šūdu, baigtųsi ir bumas ir kainos normalizuotųsi.

    • 2020-11-10T14:26:20+02:00

      Tai kitais metais uzdes VAT ant kinietisku menkniekiu, nutruks ir “silko kelias”.

    • 2020-11-10T17:16:21+02:00

      kad jau dabar kiniskas siuntas gaunu is Latvijos ar Lenkijos, kinai nedurni, prekes keliaus per EU sandelius..

    • 2020-11-10T17:52:00+02:00

      Tu teisus, jie tikrai laiko savo prekes ES konteineriuose/sandeliuose. Bet cia tik maza dalis taip dar daro. Jei visi taip elgsis importuodami is anksto, reguliuojamas metines kvotas ivykdis. Tada taps nenuspejama is viso.

  • 2020-11-11T15:29:22+02:00

    Situacija tikrai neeilinė. Trūksta konteinerių eksportui, jie siunčiami į Kiniją kad ir tušti. Importo kainos Lapkričio išplaukimams jūra pakilo vos ne dvigubai lyginant su Spaliu. Geležinkeliu vietos nebėra išvis, be to Kinų vyriausybė nacionalizavo didelė dalį konteinerių, tad Gruodžio prognozės aiškios - transportas brangs. Sausių taip pat kilę, kaip ir prieš kiekvienus Kinų naujus metus. Dirbam..

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791