Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-11-05 05:45
RĖMIMAS
2025-11-05 05:30
2025-11-03 13:22
2025-11-03 10:28
2025-10-31 17:48
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Lietuva viena iš paskutinių šalių ES pagal atlyginimus ir verslo ypač vežėjų skaidrumą... įdomu kur jūs kelsitės? Kam jūs reikalingi ir kas jus priims?
Lenkija priima jau dabar :) Atlyginimai irgi mokami per komandiruotpinigius, ukrainiečius įdarbinti dar paprasčiau, o ir iš Vokietijos vilkikui sugrįžti yra arčiau. Verks Lietuvos biudžetas po kelių metų...
taigi, kaip atrodo tas mūsų lašininis karalius? 'sukaupė solidžių finansinių resursų, padėsiančių amortizuoti sunkmečio rizikas', nepaskirstytas pelnas 1,8 mlrd.€, bet kai reikia pradėti mokėti keliais eurais už MMA didesnius apmokestinamus atlyginimus verkia ir groja laidotuvių maršus prie Seimo. Kiek dar parazituosite trečių šalių darbuotojų ir kitų mokesčių mokėtojų sąskaita, lygesni už kitus ponai? http://www.linava.lt/naujiena/skubomis-ivedamos-mokesciu-reformos-gresia-vezeju-bankrotais/
Lietuvoje sunkvežimių n kartų daugiau, nei darbingų vyrų, galinčių dirbti šį darbą. Siūlote sumažinti parkus? Parazitiškas jūsų mąstymas.
priėmėte asmeniškai? ;-) neįsižeiskite, siūlau visai nedaug - riebiai užkalantiems vežėjams pradėti naudoti lašinius mokant vis daugiau atlyginimų ne vokeliuose, ir užtikrinti normalias pensijas savo furistams. Ką vietoj to matome dabar - pabandžius kilstelėti atlyginimų grindis nuo 1,3 MMA iki 1,65 prasideda apgailėtinos manipuliacijos bankrotais ar bėgimu į kitas šalis, tikintis išlaikyti lygesnių už kitus gyvulių ūkio mokestines subsidijas.