2020-04-30 13:58

Vežėjų kovos frontai: krovinių trūkumas, stringantys atsiskaitymai ir protekcionizmas Europoje

Jenso Schlueterio (AFP / „Scanpix“) nuotr.
Jenso Schlueterio (AFP / „Scanpix“) nuotr.
Dėl COVID-19 krizės sumenkus krovinių srautui Europoje, Lietuvos vežėjai kovoja ne tik su šia problema, bet ir su stiprėjančiomis protekcionistinėmis nuotaikomis. Didžiosiose ES šalyse vis garsiau girdimi balsai, raginantys transporto paslaugas užsakyti iš savo valstybių bendrovių ar net uždrausti užsieniečiams vykdyti kabotažo (vidinių pervežimų) operacijas.

„Kasdienėje veikloje su tuo susidurti netenka, tačiau atskirose šalyse pasigirsta siūlymų dar griežčiau riboti kabotažo operacijas, siekiant padėti vietos vežėjams. Tokių žinučių teko girdėti iš Prancūzijos ir Vokietijos“, – sako Vaidotas Lenktys, transporto įmonių grupės „Finėjas Group“ vykdomasis vadovas.

Tomas Stonys, bendrovės „Vlantana“ generalinis direktorius, taip pat teigia, kad „kai kuriose šalyse fiksuojami agresyvūs veiksmai prieš Rytų Europos vežėjus, jų vairuotojus ar transporto priemones, o įvairiuose kanaluose pastebimi lobistinės veiklos specialistai“.

52795
130817
52791