2021-01-20 21:33

Kova dėl vietos jūsų televizoriaus pultelyje

Jenny Kane („Scanpix“ / „AP Photo“) nuotr.
Jenny Kane („Scanpix“ / „AP Photo“) nuotr.
Turinio transliavimo platformų ir operacinių sistemų gamintojų kova dėl galimybės turėti savo prekės ženklo fizinį mygtuką televizorių nuotolinio valdymo pulteliuose intensyvėja. Daugelis jau priprato matyti „Netflix“ ar „Amazon“ mygtukus. Bet šių metų CES parodoje pristatyti kai kurių gamintojų pulteliai jų turi net po 6 ar 8. Darosi ankšta, o ir konkurentų mygtukų niekas nenori.
  • Televizorių pulteliuose daugėja mygtukų su turinio platformų prekės ženklais.
  • Tai nemažos papildomos pajamos įrangos gamintojams.
  • Televizoriai per kelis pastaruosius metus stipriai atpigo.
  • „Amazon“, „Google“ ir „Netflix“ konfliktuoja dėl vietos pulteliuose.

Senjorams ir su technologijomis sunkiai sutariantiems asmenims šie mygtukai dažnu atveju yra vienintelis suprantamas būdas pasiekti platformose esantį turinį. Tačiau gamintojai pulteliuose juos deda visai ne dėl noro būti draugiškiems vartotojams – jei taip būtų, mygtukus būtų galima programuoti, susiejant juos su norimomis platformomis. Juk daugelis prenumeruoja tik vienos ar dviejų turinį.

52795
130817
52791