Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2024-06-14 08:45

Franšizė: pirkti pasiteisinusią idėją ar supakuoti savąją?

Iš kairės: A. Jonelis, „Francorp“ vadovas Lietuvos rinkai, R. Grigė, „Biržų duonos“ firminių parduotuvių tinklo ir plėtros vadovė, T. Budrikis, „NordSpace“ akcininkas ir vienas steigėjų, ir M. Mikelėnas, „Duona su sviestu“ įkūrėjas. VŽ koliažas.
Iš kairės: A. Jonelis, „Francorp“ vadovas Lietuvos rinkai, R. Grigė, „Biržų duonos“ firminių parduotuvių tinklo ir plėtros vadovė, T. Budrikis, „NordSpace“ akcininkas ir vienas steigėjų, ir M. Mikelėnas, „Duona su sviestu“ įkūrėjas. VŽ koliažas.
Nusprendus imtis naujo verslo, paprastai yra du keliai – įgyvendinti savo idėją arba pirkti rinkoje jau išbandytos idėjos franšizę. Pasak franšizių eksperto Andriaus Jonelio, yra ir trečias kelias – kurti savo franšizę. Ir lietuviai gana sėkmingai jau pradėjo eiti šiuo keliu.
  • Franšizė kainuoja panašiai tiek pat, kiek naujo verslo koncepcijos sukūrimas.
  • Leidimas naudotis prekių ženklu leidžia augti taip, kad nenukentėtų kokybė.
  • Verslai, leidžiantys uždirbti tik iš franšizių.

Franšizė jau ne tik pasaulyje, bet ir pas mus, pasak A. Jonelio, JAV franšizavimo konsultacinės kompanijos „Francorp“ vadovo Lietuvos rinkai, tampa viena pagrindinių verslo formų.

52795
130817
52791