Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2024-05-09 18:04

Kelionės autobusu po „selfių“ vietas atsibosta – ieško stipresnių įspūdžių

VŽ koliažas
VŽ koliažas
Kopimas į Kilimandžarą? Pasivaikščiojimas Grenlandijos ledynais? Ekstremalus plaukimas kalnų upe Tasmanijoje? Turizmo rinkos senbuviai kalba apie augantį nišinių kelionių poreikį, viena po kitos steigiasi įmonės, siūlančios neįprastus, dažnai ne tik didesnių fizinių, bet ir kitų gebėjimų reikalaujančius potyrius.
  • Netradicines, daugiau pastangų reikalaujančias keliones renkasi apie 10% keliautojų.
  • Įtaką kelionės krypčiai turi ne tik finansinė padėtis, bet ir teroro aktai.
  • Žygiai pėsčiomis žada stipresnius įspūdžius, bet reikia įsivertinti jėgas.
  • Kintantys keliautojų poreikiai keičia ir keliones organizuojančius verslus.

Rimvydas Širvinskas, su prekių ženklu „Makalius“ veikiančios UAB „Traveldeals LT“ vadovas, pastebi, kad kelionių sritis po COVID-19 pandemijos ne tik atsigavo ir ūgtelėjo, bet ir šiek tiek keičiasi.

52795
130817
52791