Įmonių rekordai: nuo ilgiausios sūrio dešrelės iki skraidančio namo

„Kartais įmonėms per sudėtinga pasiekti rekordą, taip pat nelabai žinoma, kiek laiko tai užtrunka, tad pasitaiko, kad renginys vyksta rytoj, o dieną prieš jį įmonė paskambina, kad norėtų siekti rekordo. Bet tai padaryti sunku ir tam reikia pasiruošti, jeigu būtų lengva – visi rekordus ir turėtų“, – VŽ sako Gintaras Pocius, VšĮ „Rekordų akademija“ vadovas ir įkūrėjas.
Jis nurodo, kad pagrindiniai tikslai, kurių siekia organizacijos, pasitelkdamos rekordą kaip netradicinę reklamos formą, – prekių ženklo populiarinimas, įvaizdžio formavimas, pozityvaus santykio su tiksline grupe kūrimas, išskirtinių prekių ženklo savybių demonstravimas.
„Pastebėjome, kad, siekiant beveik kiekvieno rekordo, aktyviai ir azartiškai dalyvauja aukščiausi netgi didelių įmonių vadovai, kompanijų įkūrėjai. Tas bendras ir vienijantis savaites ar mėnesius trunkantis rezultato siekis ir sėkmės pojūtis rekordą pasiekus tampa organišku ir turbūt tvariausiu komandos formavimo elementu“, – nurodo G. Pocius.
[infogram id="29d3efca-554a-4fd4-be27-220ad84ec933" prefix="knE" format="interactive" title="Įmonių rekordai"]