Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2023-01-16 18:08

„Visa“ programos „She‘s Next“ stipendininkė – „Bosaddo“ įkūrėja

„Visa“ programos „She‘s Next“ stipendininkės. Simona Sadauskienė, „Bosaddo“ įkūrėja, dešinėje. Organizatorių nuotr.
„Visa“ programos „She‘s Next“ stipendininkės. Simona Sadauskienė, „Bosaddo“ įkūrėja, dešinėje. Organizatorių nuotr.
„Visa“ programos „She‘s Next“ stipendijos nugalėtoja Lietuvoje tapo Simona Sadauskienė, baleto aprangos prekės ženklo „Bosaddo“ įkūrėja. Pagal šią iniciatyvą, keturios Baltijos šalių verslininkės laimėjo po 10.000 Eur stipendijas ir 5.000 Eur finansavimą verslo komunikacijos projektams.

Estijoje „She‘s Next“ stipendija skirta Dagmarai Kork, „Nupu Learning“ magnetinių edukacinių rinkinių vaikams įkūrėjai, Latvijoje ją gavo Beate Korte Vitola, rinktinių vintažinių drabužių parduotuvės „Northern Grip“ savininkė, ir Lelde Cepite, vaikiškų baldų „H&L SIA Rume Kids“ įkūrėja.

„Bosaddo“ yra Lietuvoje sukurtų baleto šildomųjų drabužių prekės ženklas. Drabužiai skirti profesionaliems baleto šokėjams ar ketinantiems jais tapti ir neleidžia apšilusiam kūnui atvėsti, taip užkertant kelią traumoms atsirasti.

„Ši stipendija labai padės mūsų verslui tobulėti, gauti žinių iš kompetentingų mentorių, plėsti akiratį, pažinčių ratą, pasisemti naujų idėjų. Bet kokia finansinė parama mūsų mažam verslui – tai didelis žingsnis pirmyn, nes galėsime investuoti į medžiagas, gamybą, naujų modelių įvedimą bei platesnę sklaidą“, – pranešime cituojama Simona Sadauskienė, „Bosaddo“ įkūrėja.

S. Sadauskienė kartu su partnere Viktorija Bobinaite „Bosaddo“ įkūrė 2019 m. Iš asmeninių lėšų ir patirčių, be paskolų, investuotojų, mentorių įkurtą verslą jos plėtė ir per pandemiją. Prekės ženklo klientų ratas – nuo Amerikos, Kanados ir Europos iki Australijos ir Japonijos.

„Iš klaidų galima pasimokyti ir jų nebekartoti, o kartais tai gali sustiprinti naujomis žiniomis, naujais klientais ar kitokiomis patirtimis. Mes irgi manėme, kad mūsų verslas per mažas ir per lėtas, nes drabužius siuvame rankomis, tačiau mes tiek tikėjome tuo, ką darome, kad su laiku atėjo supratimas, jog mūsų gaminiai yra rankų darbo out couture, kurių ir kaina gali būti didesnė, nes kiekvienas drabužis tampa vienetiniu“, – pasakoja moteris.

VŽ primena, kad apie „She‘s Next“ iniciatyvą Baltijos šalyse „Visa“ paskelbė praėjusių metų rugpjūtį. Nuo rudens Baltijos šalių verslininkės teikė paraiškas dalyvauti iniciatyvoje. Kaip nurodoma pranešime, šiemet „She‘s Next“ sugrįš pavasarį.

Kad galėtų teikti paraišką, įmonė turėjo būti registruota Lietuvoje, veikti mažiausiai vienerius metus, turėti fizinę parduotuvę ar vykdyti veiklą internete, taip pat – ne mažiau kaip 51% įmonės akcijų priklausyti moterims.

„Be galo džiaugiamės fantastišku atsaku, kurio sulaukė iniciatyva. „She‘s Next“ yra svarbi „Visa“ įsipareigojimo remti verslininkus ir smulkaus verslo savininkus, padedant jiems įsibėgėti ir augti, dalis. Mūsų pasaulinio mokėjimų tinklo stiprybė kartu su vietinėmis žiniomis suteikia mums galimybę prisidėti svarbiais įrankiais ir ištekliais, padedančiais daugiau moterų verslininkių žengti kitą žingsnį versle“, – pranešime cituojama Elena Fadeeva, „Visa“ rinkodaros vadovė Šiaurės ir Baltijos šalyse.

„Visa“ nurodo, kad sąlygos moterims siekti karjeros ir lyderystės versle vis dar ne tokios palankios kaip vyrams, tad siekdama pakeisti šią tendenciją ir suteikti smulkiems moterų verslams geresnes finansavimo galimybes ir didesnį matomumą, pradėjo iniciatyvą „She‘s Next“.  Ji įgyvendinama bendradarbiaujant su banku „Luminor“ ir pasauline finansavimo platforma „IFundWomen“. Be 10.000 Eur stipendijos ir 5.000 Eur finansavimo viešinimo išlaidoms, taip pat suteikiama vienerių metų narystė verslo konsultacijoms per „IFundWomen“.

52795
130817
52791