Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2022-08-09 08:45

Sprendimas pradėti veiklą JAV pasiteisino: lietuvės sukurtą startuolį jau įsigijo investuotojai

Ingrida Černiauskaitė, UAB „Neorus“ įkūrėja, prekės ženklo „Fraicheur Paris“ kūrėja. Įmonės nuotr.
Ingrida Černiauskaitė, UAB „Neorus“ įkūrėja, prekės ženklo „Fraicheur Paris“ kūrėja. Įmonės nuotr.
UAB „Neorus“, veikiančią 6 metus, už neatskleidžiamą sumą įsigijo kita lietuviška UAB „Orbio World“. Abi jas vienijantis bruožas – bendrovės savo paslaugas ir prekes teikia tik užsienio šalyse: Lietuvos gyventojai jų gali įsigyti tik internetinėse parduotuvėse ir platformose, tokiose kaip „Amazon“.

Kai Ingrida Černiauskaitė, UAB „Neorus“ įkūrėja ir vadovė, dar tik galvojo apie savo verslą, ji jau žinojo, kad šis bus nišinis.

„Visuomet norėjau tokio darbo, kur gauni atlyginimą, priklausantį nuo tavo rezultatų, sugebėjimų ir žinių. Pardavimai tam yra patys tinkamiausi. Žinoma, kalbu ne apie pardavėjus, tarkim, drabužių parduotuvėje, kur, kad ir kiek besistengtum, gauni fiksuotą atlyginimą. Aš dirbau telekomunikacijų įmonėje, kur atlygis tiesiogiai priklauso nuo to, kiek savęs investuoji į klientą. Darbas sekėsi, bet visada žinojau, kad galiu padaryti kažką daugiau“, – VŽ yra sakiusi I. Černiauskaitė.

52795
130817
52791