Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2022-04-06 16:13

„Newcrush“ šuolis: kokie eksperimentai ant šeimos verslo pamato pasitvirtino

Karolina Barasnevičiūtė, „Newcrush“ vadovė. Bendrovės nuotr.
Karolina Barasnevičiūtė, „Newcrush“ vadovė. Bendrovės nuotr.
Į šeimos verslą atėjusi jaunoji karta dažnai jį praturtina ar atnaujina tiek, kad kilstelėtų į kitą lygį. O pasitaiko ir taip, kad šeimos versle yra sukurtas pamatas atsispirti naujienai – iš e. parduotuvės su 50 užsakymų tapti prekės ženklu, turinčiu 5.000–7.000 užsakymų, o klientų skaičių padauginusiu nuo 700 iki 75.000. Reikėjo naujų žinių, eksperimentų ir dirbti ne iki 17 val.
  • E. parduotuvės registruotų klientų šuolis: nuo 700 iki 75.000.
  • Skaitmeninės rinkodaros naujienas pritaikė efektyviai ir be didelio biudžeto.
  • Madų neužtenka: produktus patvirtina griežta profesionalų atranka.

Panašiai susiformavo „Newcrush“ prekės ženklo, valdančio kosmetikos ir maisto papildų e. parduotuvę ir fizinę, kuris šiemet pristatė ir 2 nuosavus produktus, istorija.

52795
130817
52791