Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-11-05 05:45
RĖMIMAS
2025-11-04 05:15
RĖMIMAS
2025-10-30 05:15
2025-10-28 05:45
2025-10-24 05:45
RĖMIMAS
2025-10-24 04:00
2025-10-23 05:45
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Jeigu tikrai netruksta vairuotoju, tai gal tuomet reiketu issimti is savo puslapio darbo pasiulyma CE vairuotojams. Visu antra turint toki parka yra vienas dalykas spresti vairuotoju trukuma, idomu ka kalbetu turedami bent 50 ar 100 vilkiku.
Tai gali buti, kad netruksta, bet visada nori plestis, todel ir skelbimas
Būtent! Mandrai kalba, būdamas blusos dydžio.
15 vilkikų :)))))
Darbuotojų skaičius 26 (nesikeičia paskutiniais 6 mėn), avg. atlyginimas 1350 EUR brutto -> 800 EUR netto. (oficialus, kita dalis jau savininkas gali pasakyti) ar tikrai teisingas straipsnis ir jo žinutė? + dar mokamas
Transporto mikroįmonė užtikrintai reiškiasi, kad jai darbuotojų netrūksta, per tris metus savo kolektyvą sugebėjo padidinti iš 20 į 26 darbuotojus!
jis kalba kad jam netruksta, ka kiti kalba jam px
jis kalba kad jam netruksta, ka kiti kalba jam pch
Rimtas pareiškimas iš direktoriaus, vadovaujančio įmonei su 26 darbuotojais, kurių medianinis atlyginimas 1 000 Eur ant popieriaus ir 670 Eur į rankas. Beje, rekvizitai.lt rodo, kad šiandien darbuotojų yra mažiau nei prieš metus :) :) :) Jei rekvizitai nemeluoja, tai direktoriaus vaodovaujama įmonė per paskutinius 2 m. uždirbo tiek, kiek rimtesnis IT specialsitas per 2 mėn. uždirba :) :) :) P.S. Neturiu premium, tai neatmetu galimybės, kad kiaulė žurnalistas tiesiog pakišo direktorių, ištraukdamas iš koteksto sakinį...
Palaikau pasisakiusiųjų nuomone: turėdamas 15 automobilių, savo kaimo kaimynus gali susisodinti. Norėčiau jo paklausyti, jei turėtų bent 150 ......
Kam pirkai, jei pas tave dirbt niekas nenori? vežėjų augimas Lietuvoje eilę metų vienas didžiausių Europoj. beje, ar viena iš įm ne pati didžiausia. Vien nuo jūsų pačių plėtros ir gaunasi tokios sąlygos. O dar produkcijos metodas, kai mokama už km, ekonominis važiavimas( eismo saugumas niekam nesvarbu, nes stabdžių liesti nevalia), neįvardijamos rinkliavos, nėra investicijų į infrastruktūrą, t y vilkikai visą laiką stovi tik viešuose parkinguose. vairuotojas kartu ir sargas 7/24, t y visą laiką. Dar koks manageris, kuris reikalauja išdirbti laiką. jis žino kaip lengva rasti stovėjimo vietą vakare?
Vairuotojų trūkumo neegzistuoja. Darbuotojų trūkumo taip pat. Kaip ir Porsche automobilių trūkumo. O štai jei aš pradėsiu svaigti apie tai, kad man Porsche salonas privalo parduoti naują Porsche už 1000 eur, tada taip, tokių pasiūlymų trūkumas atsiras iškarto, kai aš tokį pageidavimą išdėstysiu. Taigi ponai, kuklinkit pageidavimą ir didinkit pasiūlymo kainą. Pirkit darbuotojus rinkos kaina ir jų turėsit.
C3P0 jei yra 100 Porsche pirkti ir 1000 pirkėjų, kurie gali sumokėti neribotą kainą, tai kaip išspręsi problemą, kad visi gautų p Porsche? Lietuvoje oficialiai esantys bedarbiai, tokiais nėra. Jie arba dirbti nenori, arba dirba juodai. Reiškia, tu gali persivilioti darbuotoją iš konkurento ar iš kito sektoriaus, bet taip nepadidinsi darbuotojų skaičiaus. Ką tai reiškia? Kad pribrendęs reikalas reikšmingas viešojo sektriaus reformas daryti - stipriai mažinti soc. rūpybą, SoDrą ir pan., diegti automatizavimo sprendimus ir viešojo sektoriaus darbuotojų krūvą atleisti. Taip pat kirsti per viskias išmokas sveikiems žmonėms - jei sveikas žmogus, moki 3 mėnesius praradus darbą max. Toliau už pinigus eina viešųjų darbų dirbti.
nejaučiate, kad jus užnešė ant posūkio šalnoms dar net neprasidėjus? stipriai mažinti socrūpybą, kirsti per išmokas, genialu ;-) Taigi dabar pagalvojam iš naujo. O gal pakeliam algas, o tą fūrų verslų bumas rodo kad galimybių per akis, ir grįš lietuviai vairuotojai, kurie dabar dirba ir gauna normalias socialines garantijas Europoje ir skandinavijoje?
Turi ir daro sąlygas gerinti. Dažnai 15 val darbo diena, nors mėgsta įvertinti tik vairavimo laiką, lyg kitų darbų nebūtų, atskaitymai už įvairių neteisėtų instrukcijų nesilaikymą, apgaulinga apskaita, be jokių aiškių motyvų atskaičiuojama už kurą, už km nukrypus nuo maršruto, o paaiškinų niekas net neišklauso. vairuotojams už reglamentų, direktyvų, eismo taisyklių pažeidimus numatytos didelės baudos, bet pastovus mobingas, kad rizikuotų ir pažeidinėtų. Dalis negrįžta iš užsienio, nes nenori dirbti tokiomis sąlygomis. Galų gale prigauna, kai turi sumokėti neatskaitomas įmonės išlaidas, ar įmonės baudas. pagrindimo dokumentai išmetami, o vairuotojas jau kaip ir be pagrindo išleidęs, arba ''gavęs'' visą atlygį ir net daugiau. komandiruotės trukmės įsakymai visi iš lubų ir po fakto, nesusieti su realiais išmokamais dienpinigiais.
Padidinam porshe kainą ir pirkėjų liks 100. Paklausa patenkinta
kartais susigaudyti situacijoje padeda kai pasidairai aplinkuj. Va, pavyzdziui, is mano giminaiciu ir pazystamus dirbusiu vilkiku vairuotojais siuo metu jais dirba 0. Turbut del labai geru salygu:)
Dalis dabartinių super vežėjų/logistų pradėjo savo veiklą nuo 1-2 vilkikų ir puspriekabės. Kita dalis - nuo buvusių tarybinių autoūkių, turinčių didesnius automobilių parkus. Visi tilpo Eurazijos rinkoje. Telpa ir šiuo metu. Varydami ant mažųjų, parodote tik savo kultūrinį lygį - ne kažką daugiau. Būkime united.