Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2021-08-18 08:45

Prasidėjo kiti laikai: verslas tyliai viliasi, kad dalis klientų apsisuktų ir išeitų neužgaulioję

Ivona Šukevič, UAB „Juta Jazz Kava“, valdančios restoranus Vilniuje „Grey“ ir „Brexit“, direktorė (kairėje) ir Agnė Stumbrienė, Zarasų MB „Lietaus sodai“ kavinės ir picerijos „Undinė“ vadovė. VŽ koliažas.
Ivona Šukevič, UAB „Juta Jazz Kava“, valdančios restoranus Vilniuje „Grey“ ir „Brexit“, direktorė (kairėje) ir Agnė Stumbrienė, Zarasų MB „Lietaus sodai“ kavinės ir picerijos „Undinė“ vadovė. VŽ koliažas.
Verslo sprendimas priimti tik galimybių pasą (GP) turinčius klientus anksčiau, nei tai privaloma, sijoja dalį lankytojų, tačiau įmonės skuba atsikratyti, kokių tik gali, ribojimų ir grįžti į normalų gyvenimą. Maitintojai tiki, kad GP – vienintelė galimybė jiems dirbti toliau. Tačiau už tvirtą tikėjimą ir drąsą reikia sumokėti nemažai: liejasi ir neapykantos pliūpsniai, ir epitetai verslininkams asmeniškai.
  • Rugpjūčio 17 d. duomenimis, 399 įmonės buvo apsisprendusios aptarnauti tik galimybių pasą turinčius klientus.
  • Verslininkai, pasirinkę nepriimti lankytojų be galimybių paso, nurodo taip nusprendę dėl lankytojų skaičiaus ribojimų ir išankstinių rezervacijų.
  • Pirmąją dieną klientų sumažėjo, o dalis jų tokį verslo atsakingumą pasitinka ir neigiamais komentarais.

Keliolikos žmonių kompanija, susėdusi prie vieno stalo, padavėjų šypsenos, kurių nebeslepia veido kaukės, jokių ribojimų darbo laikui ir atstumams tarp žmonių – dar neseniai tai atrodė taip tolima ar net neįmanoma. Tačiau nuo pirmadienio kai kuriose maitinimo įstaigose tai jau tapo realybė. Apie tai, kad aptarnauja tik klientus, turinčius GP, antradienio vakarą buvo pranešusios 399 bendrovės, iš kurių 322 yra maitinimo įstaigos.

52795
130817
52791