Kaip įtikti klientui šiandien

Publikuota: 2020-01-12
Klientų patirtis yra įspūdis, už kurį jis nori susimokėti.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Klientų patirtis yra įspūdis, už kurį jis nori susimokėti. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Anksčiau buvo teigiama, kad užtenka sukurti gerą produktą ar paslaugą, šiek tiek pasireklamuoti, ir verslą jau galima pastatyti ant kojų. Tačiau padėtis gerokai pasikeitė – šiandien pirkėjo sprendimą lemia kur kas daugiau dalykų.

Tiek milžiniška pasiūla, tiek galimybė socialiniuose tinkluose kaipmat pasidalyti savo įspūdžiu apie prekę ar paslaugą keičia ir pardavimų taktiką. Anksčiau konsultantai pardavėjus mokydavo, kad pirmiausia reikia išsiaiškinti, ko klientui reikia, o dabar teigiama, kad kur kas svarbiau, kokia yra jo patirtis įsigyjant ir naudojantis produktu.

Rekomendacijos veikia

Klientų patirtis yra bendras įspūdis, kurį formuoja bet koks kontaktas su prekės ženklu – tai yra ir bendrovės interneto puslapis, ir komunikacija socialiniuose tinkluose, atsiliepimai internete, bendrovės atsakymai į juos ar ignoravimas, produktai ir paslaugos, pirkimo procesas, apmokėjimas, pristatymas ir kiti elementai. Ne paskutinėje vietoje yra ir reklama iš lūpų į lūpas – todėl net šiais technologijų laikais reikia nenuvertinti šio rinkodaros kanalo.

„Tarp fizinių asmenų geriausia reklama yra „mačiau pas kaimyną“. Žmonės smulkiai išsiklausinėja, kaip saulės jėgainė, kurią įrenginėjame, veikia, kada atsipirks, kas statė, ir dažniausiai pas mus jau ateina turėdami daug informacijos. Tai jaučiame ir kasmet dalyvaudami parodoje „Resta“, nes lankytojų klausimai tampa vis profesionalesni“, – sako Mindaugas Gerulaitis, UAB „Saulės grąža“ vykdomasis direktorius.

Padaro daugiau

Dar viena priemonė, anot „Entrepreneur“, yra darbuotojų „įgalinimas“ – jiems suteikiamos reikalingos priemonės, ugdomas požiūris, tinkama aplinka. Visa tai leidžia jiems matyti darbo prasmę užtikrinant klientų lūkesčių įgyvendinimą.

Tai, jog produktas yra įdomus ir naudingas klientams, kuriems jis gelbsti išspręsti problemas, padeda pritraukti gerų specialistų. Tuo dažnai pasinaudoja jaunas verslas.

„Mes pasiūlėme įdomų produktą ir didelę laisvę. Juk startuolio darbuotojai nėra griežtai pasidaliję pareigybėmis ar funkcijomis: visi žino savo atsakomybę ir dirba taip, kad produktas taptų kuo patrauklesnis tiek vartotojams, tiek investuotojams“, – aiškina Vytautas Byla, UAB „Maisto mylėtojai“, valdančios prekės ženklą „Dserve“, bendraturtis, direktorius. Įmonės sukurta programėlė leidžia net mažiausios kavinės klientams iš anksto užsisakytą maistą pasiimti be eilės. Tarp startuolių klientų yra pačių įvairiausių klientų – nuo valgyklų iki modernių restoranų.

Nors klientų skaičius auga, startuolis nuolat seka, kokia jų patirtis ir atsiliepimai. Ir jei jie nėra patys aukščiausi, iš karto reaguojama.

V. Byla pasakoja, jog planuota, kad programėlė maitinimo įstaigoms sugeneruos 20–30% jų apyvartos, tačiau kol kas šis rodiklis siekia 5–10%. Tai startuolio kūrėjų netenkina. Todėl lygiagrečiai „Dserve“ programėlės populiarinimo ir tobulinimo pasirinkta papildoma kryptis – sukurtos savitarnos kasos, kurios turėtų dar paspartinti procesus.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Atkalbinėta nuo verslo regione, galvoja nebent, ką dar nauja sukurti Premium

Smulkus prekybos ar paslaugų verslas regione gali būti augantis ir ne tik regioninis. Ypač jeigu viskas...

Gazelė
2020.01.22
Pirkimų vertė per Centrinę perkančiąją organizaciją pernai padidėjo 11%  1

Pirkimai per Centrinę perkančiąją organizaciją CPO LT padeda išvengti korupcijos, todėl Vyriausybė skatina,...

Finansai
2020.01.22
Darbuotojai iš įmonių bėga ne dėl mažesnės algos: neteisybė, skatinanti keisti darbą Premium 7

Kylančios algos motyvuoja darbuotojus, tačiau jei vieniems tas šuolis yra ypač didelis, o kitiems pokytis...

Gazelė
2020.01.22
Efektyvų rinkodaros būdą išnaudoja dar ne visi – paprasčiausiai drovisi Premium

Kuo dažniau įmonės vadovas cituojamas spaudoje ar dalyvauja renginiuose, tuo daugiau vartotojų sužino apie...

Gazelė
2020.01.20
Prie skaidraus verslo iniciatyvos jungiasi pirmieji maitintojai

Viešojo maitinimo sektorius išlieka viena iš 4 sričių, kuriame didelė šešėlio rizika. Prie skaidraus verslo...

Gazelė
2020.01.20
Duomenų apie startuolių finansus mažai, bet pelningumas džiugina 2

Šiuo metu Lietuvoje veikiančių startuolių skaičius jau perkopė 1.000 ribą, tačiau finansinių duomenų apie jų...

Gazelė
2020.01.20
Pirmieji lengvatiniai metai ne visiems nuostolingi: 770 bendrovių uždirbo 13 mln. Eur Premium 1

Pirmieji metai naujam verslui sudėtingiausi – reikia ne tik atsistoti ant kojų, bet ir galvoti, kaip...

Gazelė
2020.01.20
„Koops“ konsolidavo tinklo administravimą ir didmeninę veiklą  Premium

Nusprendus didmeninę, prekybinę ir logistinę veiklą sutelkti vienoje įmonėje nuo šių metų pradžios...

Prekyba
2020.01.20
Kodėl restoranuose visiems reikia cepelinų Premium

Tiek konsultantai, tiek patys verslininkai pataria išsiskirti iš kitų ir daryti tai, ko konkurentai nedaro.

Gazelė
2020.01.19
Sukurti kliniką – 3 žingsniai, bet bijant suklysti, atrodė sudėtingiau

Sudėtingas procesas, dalijamas etapais, įgauna struktūrą ir tampa aiškesnis. Panašiai ir verslo pradžia, kur...

Gazelė
2020.01.19
Nesėkmė versle netrukdo atsitiesti

Apklausos rodo, kad daugelis tų, kurie tik svajoja apie verslą, jo nesiima ne tik dėl lėšų ar žinių stygiaus,...

Gazelė
2020.01.19
Kas padeda verslui greičiau atsistoti ant kojų

Bet kokio verslo be investicijų nesukursi. Tačiau kuo pradedantieji daugiau išmano, ką ir kaip daryti, tuo...

Gazelė
2020.01.19
Kuria pradžiamokslį, kaip stiprinti kibernetinį saugumą

„Kurk Lietuvai“ projekto dalyviai Krašto apsaugos ministerijoje (KAM) kuria Kibernetinio saugumo vadovą...

Gazelė
2020.01.18
Prie „Baltosios bangos“ iniciatyvos prisijungė pirmasis baras

Viešojo maitinimo sektoriaus įmonės dažnai pakliūva į mokesčių inspektorių akiratį. Sostinės baras „Local...

Gazelė
2020.01.17
Algų aritmetika: šiais laikais jų nekelti išdrįsta tik retas darbdavys Premium 1

Vidutinis darbo užmokestis kasmet kyla apie 9%, bet jis neprivalo būti atspirties taškas darbdaviams tiek...

Gazelė
2020.01.17
Medieną internetu pirko vangiai, todėl rado kur kas pelningesnį būdą Premium

Kuo pasiūla mažesnė, tuo yra daugiau galimybių įsitvirtinti toje nišoje. Svarbu neišsigąsti pamačius, jog...

Gazelė
2020.01.16
Į pensijų kaupimą naujai įtraukta 43.500 gyventojų

Į pensijų kaupimą šiemet naujai įtraukiami 43.500 gyventojų, kuriems „Sodra“ atsitiktine tvarka priskyrė...

Finansai
2020.01.16
Šiemet pajamų deklaravimo startas bus skelbiamas anksčiau

Iki šių metų vasario 17 d. mokesčius išskaičiuojantys asmenys mokesčių administratoriui turi pateikti...

Finansai
2020.01.16
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
Sugrįžę iš „mokesčių atostogų“, smulkieji skaičiuoja tarifus Premium 1

Mokesčių „atostogos“ smulkiesiems – „poilsis“ nuo „Sodros“ įmokų pirmuosius metus ir 0% pelno mokestis – buvo...

Gazelė
2020.01.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau