Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2019-09-23 22:08

Lietuviški produktai rado dar vienus vartus į Aziją

 Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Verslas dairosi į Azijos rinkas, kur auga ekologiškų produktų vartojimas, o vartotojai ieško kuo natūralesnių ir unikalesnių sprendimų. Kad daugelyje sričių jų gali pasiūlyti būtent Lietuvos įmonės, kurias ten pakliūti masina rinkos dydis, patvirtina ir Europos ir Azijos bendradarbiavimo iniciatoriai.

Įkelti koją į Rytų Azijos rinkas yra sudėtinga ir brangu, tačiau Lietuvos įmonės randa įrankių užmegzti ten kontaktų kuo efektyviau arba pačios būna surandamos kaip galinčios sudominti Japonijos, Kinijos, Pietų Korėjos, Pietryčių Azijos regiono vartotojus.

Verslas randa programų, atstovaujamų nebūtinai Lietuvos institucijų, bet ir išbando jėgas dalyvauti bendrose ES iniciatyvose.

52795
130817
52791