Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2016-05-10 09:00

Būdas pirkėjui parodyti geriausia, kas yra pagaminta

Algirdas Šiukščius, bendrovės „Vasaknos“ direktorius: „Vienas iš firminių parduotuvių pranašumų – čia pateikiama šviežiausia produkcija.“
VLADIMIRO IVANOVO (VŽ) NUOTR.
Algirdas Šiukščius, bendrovės „Vasaknos“ direktorius: „Vienas iš firminių parduotuvių pranašumų – čia pateikiama šviežiausia produkcija.“ VLADIMIRO IVANOVO (VŽ) NUOTR.
Smulkieji gamintojai vis dažniau įrengia firmines parduotuves: tam reikia nemažai investicijų, tačiau jos gerokai padidina pardavimus ir yra rinkodaros priemonė. Vis dėlto ne visada šis sprendimas pasiteisina – kartais viską sužlugdo prastas pardavėjas.

Anksčiau gamintojams turėti firminę parduotuvę buvo kone garbės ir prestižo reikalas, tačiau kai ant kiekvieno kelio pradėjo rastis prekybos centrų, daugelis jų buvo uždaryta. Nors stambesni gamintojai – ypač mėsos ar pieno perdirbėjai – sugebėjo savo parduotuves išlaikyti ir net didinti jų tinklą.

Šiandien jau ir smulkesnės įmonės vis drąsiau tiki, kad parduotuvė, kurioje prekiaujama tik sava produkcija, sulauks tiek pirkėjų, jog pati išsilaikys ir duos pelną. Ir nebūtinai ši krautuvėlė turi būti atidaroma didmiestyje: praktika rodo, kad jei gamini įdomią ir kokybišką produkciją, pirkėjai atvažiuoja ir į tolimesnę gyvenvietę.

52795
130817
52791