„DPD Lietuva“ didina konkurenciją dalinių krovinių vežėjams

Publikuota: 2015-09-15
Indrė Puišė, UAB „DPD Lietuva“ generalinė direktorė. 
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Indrė Puišė, UAB „DPD Lietuva“ generalinė direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

UAB „DPD Lietuva“ nuo šiol teiks ne tik siuntų pristatymo į Europos valstybes paslaugą, bet imasi ir dalinių krovinių pervežimo paletėmis į 19 Europos šalių. Tai sustiprins konkurenciją mažesniesiems vežėjams, o krovinių siuntėjai turėtų laimėti, vertinama rinkoje.

„Verslo aplinkos ir klientų poreikių analizė parodė, kad yra poreikis pavieniams kroviniams pervežti, kai neužpildomas visas krovininis automobilis. Taigi mes ne tik papildėme teikiamų paslaugų krepšelį, bet ir žengsime į dalinių krovinių pristatymo rinką Europoje“, – pranešime cituojama Indrė Puišė, „DPD Lietuva“ generalinė direktorė

Dalinių krovinių pristatymo paslauga paraleliai plėtojama ir DPD Latvijoje bei Estijoje, todėl bus galima patenkinti įmonių, logistiką organizuojančių skirtingose šalyse, poreikius.

Planuojama, kad per metus pajamos iš naujos paslaugos sudarys apie 2% visų DPD pajamų Baltijos šalyse.

Kaip didžiausią galimą paslaugos privalumą bendrovė nurodo reguliarų palečių išvežimą iš Lietuvos – klientai tiksliai žinos krovinių išvežimo laiką ir galės planuoti savo veiklą. Taip pat bus siūlomos pridėtinę vertę suteikiančios paslaugos: krovinio pristatymo patvirtinimas, krovinių sekimas internetu ir daugelis kitų.

Žingsniu nesistebi

Edmundas Daukantas, ekspedijavimo ir logistikos paslaugų UAB „Schenker“ vadovas, sako, kad siuntų pristatymo bendrovės sprendimas vežti dalinius krovinius nenustebino, o dėl didesnės konkurencijos visuomet laimi užsakovai.

„Ilgesniais atstumais važiuojant transporto priemonės nėra apkrautos ir visuomet yra noras labiau jas pakrauti“, – teigia p. Daukantas.

O vertindamas DPD strategiją jis taip pat pastebi, kad laikas veiklos plėtrai parinktas tinkamas, nes didėja dalinių, rinktinių krovinių eksportas iš Lietuvos.

Kita vertus, jis pažymi, kad žengiant nuo siuntų prie krovinių gabentimo tenka susidurti su kitokia teisine aplinka, nes kroviniams taikomi kiek kitokie reikalavimai, technologijos, bet tai nėra kažkas, ko negali įgyvendinti profesionalai.

„Schenker“ vadovas mano, kad išaugusią konkurenciją gali pajusti smulkūs krovinių operatoriai, jei naujos veiklos pasiseks.

„Dalinių krovinių gabenimas yra įdomus verslas dėl to, kad paskelbi, jog tai darai, o kartais po metų pasakai, kad veltui tą pradėjau, nesusiformavo srautai. Buvo, kad apie tokią veiklą paskelbdavo ir tarptautinės kompanijos, bet vėliau jos pradeda ieškoti konkuruojančių partnerių, kurie perimtų tą darbą“, – prisimena p. Daukantas.

infogr.am::infogram_0_dpd_pardavimai-97

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau