2016-09-21 09:00

„M-1“ tenka pusė rinkos, o pelningumas – 37%

Rūta Grušnienė, UAB „M-1“ generalinė direktorė: „Radijas ir internetas yra geri bičiuliai, o ir klausytojai nėra taip stipriai pasikeitę, kaip to norėtų technologijų kūrėjai, – telefonas kol kas nenukonkuravo radijo imtuvo automobilyje.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Rūta Grušnienė, UAB „M-1“ generalinė direktorė: „Radijas ir internetas yra geri bičiuliai, o ir klausytojai nėra taip stipriai pasikeitę, kaip to norėtų technologijų kūrėjai, – telefonas kol kas nenukonkuravo radijo imtuvo automobilyje.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Daugiau nei pusė visų radijo rinkos pardavimo pajamų atitenka UAB „M-1“. Šiai grupei priklausančios radijo stotys metai iš metų auga – „M-1“ pelningumas pernai siekė beveik 37%, o Žinių radijas skaičiuoja nuostolius.

Per 2015 m. visos radijo stotys kartus sudėjus pardavimus padidino 6,5%, o vidutinis sektoriaus pelningumas siekė beveik 12%.

2015 m. „M-1“ tapo lyderiu ne tik pagal pasiektą dienos auditoriją, bet ir pagal klausymosi laiką. Pernai pagal abu šiuos rodiklius pirmavo LRT Radijas.

52795
130817
52791