Pradėjau gerbt Ruginienę dėl jos požiūrionį Ignitis. Šian atidžiau peržiūrėjau finansines ataskaitas nuo 2019 m. ir tiesiog pakraupau dėl neatsakingo įmonės valdymo. Nuosavas kapitalas būtų minusinis (jei neskaitytyti akcijų priedų 93M). Nepaskirstytas pelnas minusinis! ką tai reiškia? ogi tai kad visas įmonės pelnas išmokamas dividendų pavidalu (kapitalas palieka įmonę), kas neleidžia įmonei atsinaujinti ir daryti investicinų į ilgalaikį turtą. Įtariu, kad vadovai ne įmone rūpinasi, bet tais privačiais 25% savais "investuotojais". Kad tokių bajerių neliktų, reikia kuo greičiau atpirkt akcijas 100%.
2025-08-27T21:52:11+03:00
P.s. ir pakeist energetikos ministrą, Grybes klapčiuką.
2025-08-27T23:46:29+03:00
Aš irgi visus analfabertus siūlyčiau nušauti su durų rankena, gaila, kad dividendus moka tik privatiems investuotojams, o 75 proc. dividendų valstybei durniau kvadratu nenuėjo, ar taip reikėtų suprasti? Už sąmoningą vatinių atliekamą žmonių klaidinimą kažkokia atsakomybė turėtų būti...
2025-08-28T01:15:40+03:00
užingriduk, kur aš...
2025-08-28T01:19:58+03:00
esi ant tiek...
2025-08-28T09:54:22+03:00
Skardžius ar Remyga čia kliedi?
2025-08-28T10:35:35+03:00
Parodyk kur visa tai matei? Gal ne nuo tos pusės skaitei?
https://nasdaqbaltic.com/statistics/en/instrument/LT0000115768/fact_sheet?date=2025-08-28
Aš ir turiu kokia 3 akcijas, tai per tą laiką už dividendus ir namą pastačiau, ir meilužių įsigijau. Bet įžvalgioji Ruginienės perkando mus. O Dieve, išpirks mano akcijas su 30proc premija. Kaip man reikės dabar gyventi...
2025-08-28T11:00:12+03:00
Man tavo asmeninės istorijos nelabai įdomu, seniuk. aš analizuoju Ignitis skaičius. Finansines ataskaitas.
2025-08-28T11:05:53+03:00
P.S. kodėl manai, kad supirks su premija? IPO po kiek buvo? o dabar, jei žiūrėt į plikus skaičius, tai padėtia nėra geresne. realu gauti tiek pat. Prie kočia ta premija? Už ką?
2025-08-28T11:12:34+03:00
Gal bandyk nors retkarčiais neuostyti. Sakyčiau prilakęs, bet čia jau prisiuosčiusio ir esančio orbitoje kvadratu pezalai. Labai tiktum į "miškų specialistės" komandą. Ji ir mato tai ko nėra.
2025-08-28T11:16:34+03:00
neblogi argumentai, užingriduk. O dabar visa tai pagrįsk skaičiais, aišku, jei sugebi :)))
2025-08-28T11:20:04+03:00
užingridiniai pezalai visada...
2025-08-28T11:42:53+03:00
Labai teisingai pastebėjai. Prisiuosčiusio ir esančio orbitoje kvadratu kažkokie užingrindiniai pezalai. Aina na, objektyvių argumentų skleidėjas hahaha. Vis auksčiau kyli orbitoje :)
2025-08-28T12:45:06+03:00
Auditoriau, o jūs žinojote, kad negali būti pelnas minusinis? :)
Ai.. O dar žinojote, jog Ignitis neturi 25 proc. privačių investuotojų?
O dar žinojote, jog niekas neplanuoja atpirkti 100 proc. Ignitis akcijų?
2025-08-28T12:58:38+03:00
vat man ir atsakyk, kaip balanse minusas prie nepaskirstyto pelno? Kodel išmokami dividendai?
2025-08-28T12:59:37+03:00
moki skaityt FA, atsiversk ir pažiūrėk. Jei nemomi, tai kam rašinėji? ne man tuos klausimus užduok, o Igničiui.
2025-08-28T13:03:01+03:00
P.S. ir nebūtina atpirkti 100% akcijų. svarbu, kad būtų 3/4. Tada išleidi akcijų emisiją ir 3/4 dauguma blokuoji supirkimo pirmumo teisę esamiems akcinikams, taip atskiedi jų dalį į norimą.
2025-08-28T13:03:58+03:00
Jeigu yra minuso ženklas, tai nėra pelnas.
Tarp nemokančių skaityti, tai vadinasi nuostolis.
Ten toje pačioje eilutėje taip parašyta. Bet ką čia aiškinsi žmogui, kuris moka skaityti. Tik visai ne tos įmonės FA atsivertė.
2025-08-28T13:11:12+03:00
tu gal kvailas? pelnas yra. jis pelno nuostolio ataskaitoje PNA. Balanse prie nuosavo kapitalo nepaskirstytas pelnas atvaizduojamas viso gyvavimo laikotarpio rezultatas minus dividendai, minus privalomas rezervas ir kita smulkme.
2025-08-28T13:17:46+03:00
Vertybinių popierių komisija turbūt pagirtų už metų apiplėšima ir paskirtų premiją Ruginienei, o investuotojai su visa Baltijos birža turbūt nominuotų Nobelio ekonomikos ir taikos premijai. Po kurios paskutinis brokeris užgesintų šviesą Vilniaus biržoje
2025-08-28T13:18:52+03:00
Dar kartą, tai vadinasi nepaskirstytas nuostolis. NUOSTOLIS.
Nebūna pelno su minusu.
2025-08-28T13:29:57+03:00
ok. esmes tai visiškai nrkeičia. ar tau keičia :)
2025-08-28T13:31:39+03:00
Gerb. Auditoriau, ka uostote? Pastebejote, kad ne tos imones ataskaitas ziurejote? 😀😀😀 Aisku, klausimas, ar Ruginiene irgi zino, ka ispirkines 😀😀😀
Tikiuosi, kad auditus darote geriau... Aisku, kiti komentatoriai irgi ne geresni, nes gincijasi apie nieka...
2025-08-28T13:32:11+03:00
Gerb. Auditoriau, ka...
2025-08-28T13:36:23+03:00
Gerb. Auditoriau, ka...
2025-08-28T13:46:03+03:00
taip. ziuriu konsoliduota imones grupes.
2025-08-28T13:50:12+03:00
Vartotes is gaidzio? nes Jusu link'as yra i kitos imones ataskaitas, Jusu referuojami skaiciai taip pat yra kitos imones.
Pries reiksdamas savo toli siekiancias isvadas, isitikinkite, kad bent jau cituojate teisingos imones finansinius rezultatus 😀😀😀 Pirstas ir vyriskas organas yra kazkuo panasus, bet kazi ar apie potencija galima spresti pagal pirsta, ka Jus ka tik padarete 😀😀😀
2025-08-28T13:51:15+03:00
Beja, kas ys "konsoliduota imones grupes"??? 😀😀😀
2025-08-28T13:55:21+03:00
klausyk, užingriduk, yra konkretus kapialo trūkumas gruppėj, o pagrindine įmonė melžiama kasmet dividendų pavidalu. kas tau neaišku?
2025-08-28T13:56:13+03:00
pasiskaityk, kas yra konsoliduota.
2025-08-28T14:03:16+03:00
Kokius buliaus eksklementus kalbat?
1. Kokio kapitalo trukumas grupej? 2025-06-30 Grupes nuosavas kapitalas sudaro 2.5 bEur, nepaskirstytas - 0.6 bEur.
2. Kuria imone vadinate pagrindine? Ir kas ja melzia?
2025-08-28T14:53:13+03:00
O kas tuos dividendus gauna? ir kas juos gali pakeisti ir sustabdyti? ar ne pagrindinis akcininkas turintis 74,99proc?
Tamsta pats pirma susideliokit savo mintis pries keldamas tema bent kokia nes verkiat del dividendu kuriuos is esmes tvirtina akcininkas turintis 74,99 proc.
2025-08-28T17:47:14+03:00
As ne neigsiu, nei teigsiu. Bet jei jai viskas taip OK su IGNICIU, tai kodel akciju kaina net IPO kainos nepasiekia, ir eile metu....? Analitikai teigia 34 eur , bet nors tu ka 22EUR negalim pasiekti. As ne auditorius, bet tikrai kazkas ne taip. Tie kas investuoja profesonaliai viska isskaito.
P.S. Prasau be izeidinejimu :)))
2025-08-28T12:26:11+03:00
As nesuprantu, kodel triuksmo. Valstybe pagrindinis akcininkas, valstybe nori supirkti dali akciju. Savo akciju supirkima daro ir kitos bendroves. Pvz Artea patvirtino savo akciju ispirkimo programa, estu valstybe ispirko Enefit akcijas. Tai akcininko sprendimas, jei nori gali patvirtinti supirkimo programa
2025-08-28T13:31:53+03:00
Niekas neginčija GALĖJIMO supirkti. Ginčija tokio sprendimo naudą ir kvestionuoja kainą. Naudos - jokios negali įvardinti, apart psichodelinę trydą.
2025-08-28T13:40:26+03:00
Ignitis visa laika aiskina, kad ju akcija per mazai ivertinta, tokiu atveju savo akciju supirkimas logiskas zingsnis. Tuo paciu vadovavosi estai superkant Enefit akcijas, todel ir Artea paskelebe akciju supirkima savo akciju. Jokios cia sensacijos nera
2025-08-28T15:01:22+03:00
Tai kokia supirkimo nauda jus supratot tiek is paskirtos premjeres tiek is socdemu pirmininko? Nes nzn kokiu budu jie sugebes sustiprinti svarbiu imoniu sauguma supirkdami visas akcijas. Jei tai reiskia kad maziau dalinsis info nes nebereikes teikti ataiskaitu birzai tai cia manau visus investuotojus tik gasdins ateityje
2025-08-28T16:13:00+03:00
Tamsta esate suinteresuotas asmuo kaip turintis Ignitis akcijų. Tai turėtumėte aiškiai įvardinti rašydamas savo suinteresuotus komentarus.
Apie turimas Ignitis akcijas Jūs pats esate minėjęs VZ komentaruose
2025-08-28T16:20:18+03:00
Tai jei žmogus turi tos įmonės akcijų tai nebegali klausti kodėl valstybė (didžiausias akcininkas) kontroliuojantis pilnai (turinti visus svertus) šia įmonę ruošiasi išleisti papildomus pusę milijardo, nors finansu ekspertai nemato jokios apčiuopiamos naudos valstybei, net daugiau mato reputacinę žalą dėl tokio veiksmo.
Ar dabar jau klausti negalima išvis?
2025-08-28T16:23:56+03:00
Net prezidento vyriausiasis patarėjas tuos pačius klausimus užduoda, kokia būtu šio veiksmo nauda valstybei? Nes nė velnio niekas nesupranta net po paskirtosios premjerės ir socdemų pirmininko paaiškinimų kam to reikia. Vienintelis argumentas "solidus", nes Nemuno .... (kažkokia tai partija) užsimanė
2025-08-28T17:46:54+03:00
Nemanau, kad negali, tačiau nereikia apsimetinėti, kad esi praeivis, o ne suinteresuotas asmuo.
Būtent jam pačiam reikia tą info įvardinti.
Jis juk LT pilietis, turi pilną teisę reikšti savo nuomonę. Net gi įdomu kaip jis savo akimis ją mato.
2025-08-28T17:46:57+03:00
Nemanau, kad negali,...
2025-08-28T17:59:38+03:00
As irgi turiu tu akciju, kiekvienas mastantis pilietis matyt kuris investuoja su tam tikra rizika zinoma turi tu akciju nes div. neblogi nors ir politiniu riziku kaip matome nemazai, bet mano keliamas klausimas del argumentu kodel reikia ta imone pilnai ispirkti taip ir neatsakoma viesai, motyvuojant kazkokiom geopolitinem padetim ar dar kazkuo, bet kas pasikeis kai valstybe valdys 100proc? Priesas maziau info gaus jei is birzos imone pasitrauks? Bet tai reiskia kad ir visuomene nebezinos kokie sprendimai ten priimami ir t.t.
reiskia vartotojas gali likti durniaus vietoj
2025-08-28T18:02:17+03:00
O problema iš tikrųjų yra tame, kad Valstybė, kaip didžiausias akcininkas įmonėje turi tik teises priskirtas kaip akcininkui turinčiam 50%+1 akciją ir ne daugiau, o ne kaip turinti 75%. Iki sprendimų priėmimų kaip turint 75% trūksta vos vos, tačiau trūksta!
Dėl 1 akcijos ar 0,01% prarandama, kaip valstybei, laaaabai daug!
2025-08-28T18:09:19+03:00
Tamstai turiu tik tokį priekaištą, kad negerbiate savo šalies, savo gimtosios kalbos. Kaip mūsų šalį ir mūsų kalbą gerbs emigrantai, jei patys jos negerbiame ???
Juk taip nesunku pačiam, tamstai, rašyti taisyklingai!?
2025-08-28T22:07:18+03:00
Ar aš teisingai suprantu, kad kai jūs užsimanot išsikept didkepsnį perkat jaučių bandą, o ne tiesiog mėsos šmotą? Nes Jūs dabar būtent taip argumentuojat, kad valstybė supirks 25,01%, nes jai trūksta 0,01%.
2025-08-29T07:24:42+03:00
Tai tegul tada ir įsigija tas kelias akcijas, o ne svaidosi "nacionalizacijos" lozungais
2025-08-29T07:40:15+03:00
Dėkui už pastebėjimą, dėl tamstos galiu ir persijungti į LT abėcėlė. Bet atsakant į Jūsų klausimą, TAIP ne visada patogu (klaviatūra, skubėjimas ir t.t.), todėl ir naudojama ne LT abėcėlė.
Klausimas Jums, o kodel manote, kad as negerbiu kalbos? Juk lingvistiniu poziuriu, net ir sitas sakinys yra taisiklingas, apart to, kad nenaudoju diakritiniu zenklu (t.y. lietuviškos abėcėlės) ir tai truputi prasilenkia su rasybos taisyklemis? (tikiuosi, be pagalbos, supratote sakinio mintį)
Juk kalbos esmė yra bendravimas, o ne forma. Ir rašyba su lietuviškomis raidėmis yra daugiau kultūrinis/ideologinis klausimas, o ne lingvistinis.
2025-08-29T10:33:34+03:00
Suinteresuotas :D Nu turiu kelias gal likusias akcijas už mažiau nei per pusdienį uždirbu tiesiogiai, ir dar gal II pakopoje turiu. Nesidomėjau. Čia dėl to turėčiau būti suinteresuotas? Ir suinteresuotas kuo? Akcijos realiai mažesnė kaina, nei buvo IPO. Dividendai nėra kosminiai. Jūs, kaip absoliučiai nieko neraukiantis nei elektros energijos reguliavime, nei kainodaroje, nei įmonių valdyme, nei viešųjų finansų valdyme iš vis neturėtumėte pasisakyti, nes tiek pat naudingos įžvalgos, kiek šuns lojimas - apie ieką.
2025-08-29T10:35:19+03:00
Ne, perka ne jaučių bandą, o visus jaučius bent jau šalyje! Visus iki vieno, tiek gyvus, tiek paskerstus, tiek mėsą visų šaldytuvuose ir šaldikliuose!
2025-08-29T10:37:17+03:00
Akcijų supirkimas kai jos pigios, yra komercinis žingsnis pakelti kainą, ir tas akcijas vėliau parduodant atgal į rinką didesne kaina. Apie tai dabar nėra jokios kalbos. Dabar keliamas tikslas tiesiog delistinguoti bendrovę, kad galėtų susisodinti savo klapčiukus ir grąžinti savo lesyklėlę, kurių taip apkarpė jiems konservatoriai.
2025-08-29T10:38:46+03:00
P.S. aš daug labiau suinteresuotas kaip elektros vartotojas, nes net turėdamas saulės elektrinę, elektrai ir ypač tinklo mokesčiams, išleidžiu kartais (keliolika kartų) daugiau, nei akcijų vertė. Bet matyt visi vartojantys elektros energiją irgi yra suinteresuoti asmenys, tad pasisakyti irgi negali. Gaunasi, kad pasisakyti gali tik užsieniečiai, neturintys Igničio akcijų.
2025-08-30T15:57:26+03:00
Na, patvirtinote, kad turite tas kelias akcijas.
Tik niekaip nesuprantu kodėl taip tamstai nervuotis? Juk pats sakote, kad tai yra smulkmė tamstos krepšelyje ir pajamose, bei išlaidose. Iš vis nereikšmingas dalykas, popiergalis. Net nesate suinteresuotas!
Tad nusišypsokite ir ramiai žiūrėkite į gyvenimą, nes, kaip pats sakote, Jūsų gerovės tai neliečia ir nepalies.
2025-08-28T14:20:34+03:00
Kai ruošiesi ką nors pirkti ,tai turi turėti eurų. Už ką išpirkinės? Skolinsis?
2025-08-29T10:22:30+03:00
iš gynybos fondo paims, kuriam irgi nesugraibo.
2025-08-28T22:00:45+03:00
gal galite patikslinti straipsni:
buy put ar sell put?
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Pradėjau gerbt Ruginienę dėl jos požiūrionį Ignitis. Šian atidžiau peržiūrėjau finansines ataskaitas nuo 2019 m. ir tiesiog pakraupau dėl neatsakingo įmonės valdymo. Nuosavas kapitalas būtų minusinis (jei neskaitytyti akcijų priedų 93M). Nepaskirstytas pelnas minusinis! ką tai reiškia? ogi tai kad visas įmonės pelnas išmokamas dividendų pavidalu (kapitalas palieka įmonę), kas neleidžia įmonei atsinaujinti ir daryti investicinų į ilgalaikį turtą. Įtariu, kad vadovai ne įmone rūpinasi, bet tais privačiais 25% savais "investuotojais". Kad tokių bajerių neliktų, reikia kuo greičiau atpirkt akcijas 100%.
P.s. ir pakeist energetikos ministrą, Grybes klapčiuką.
Aš irgi visus analfabertus siūlyčiau nušauti su durų rankena, gaila, kad dividendus moka tik privatiems investuotojams, o 75 proc. dividendų valstybei durniau kvadratu nenuėjo, ar taip reikėtų suprasti? Už sąmoningą vatinių atliekamą žmonių klaidinimą kažkokia atsakomybė turėtų būti...
užingriduk, kur aš...esi ant tiek...Skardžius ar Remyga čia kliedi?
Parodyk kur visa tai matei? Gal ne nuo tos pusės skaitei? https://nasdaqbaltic.com/statistics/en/instrument/LT0000115768/fact_sheet?date=2025-08-28
https://ignitis.lt/sites/default/files/inline-files/ign-fa-2024-lt.pdf 68 psl., užingriduk.
ar išvis moki...Aš ir turiu kokia 3 akcijas, tai per tą laiką už dividendus ir namą pastačiau, ir meilužių įsigijau. Bet įžvalgioji Ruginienės perkando mus. O Dieve, išpirks mano akcijas su 30proc premija. Kaip man reikės dabar gyventi...
Man tavo asmeninės istorijos nelabai įdomu, seniuk. aš analizuoju Ignitis skaičius. Finansines ataskaitas.
P.S. kodėl manai, kad supirks su premija? IPO po kiek buvo? o dabar, jei žiūrėt į plikus skaičius, tai padėtia nėra geresne. realu gauti tiek pat. Prie kočia ta premija? Už ką?
Gal bandyk nors retkarčiais neuostyti. Sakyčiau prilakęs, bet čia jau prisiuosčiusio ir esančio orbitoje kvadratu pezalai. Labai tiktum į "miškų specialistės" komandą. Ji ir mato tai ko nėra.
neblogi argumentai, užingriduk. O dabar visa tai pagrįsk skaičiais, aišku, jei sugebi :)))
užingridiniai pezalai visada...Labai teisingai pastebėjai. Prisiuosčiusio ir esančio orbitoje kvadratu kažkokie užingrindiniai pezalai. Aina na, objektyvių argumentų skleidėjas hahaha. Vis auksčiau kyli orbitoje :)
Auditoriau, o jūs žinojote, kad negali būti pelnas minusinis? :) Ai.. O dar žinojote, jog Ignitis neturi 25 proc. privačių investuotojų? O dar žinojote, jog niekas neplanuoja atpirkti 100 proc. Ignitis akcijų?
vat man ir atsakyk, kaip balanse minusas prie nepaskirstyto pelno? Kodel išmokami dividendai?
moki skaityt FA, atsiversk ir pažiūrėk. Jei nemomi, tai kam rašinėji? ne man tuos klausimus užduok, o Igničiui.
P.S. ir nebūtina atpirkti 100% akcijų. svarbu, kad būtų 3/4. Tada išleidi akcijų emisiją ir 3/4 dauguma blokuoji supirkimo pirmumo teisę esamiems akcinikams, taip atskiedi jų dalį į norimą.
Jeigu yra minuso ženklas, tai nėra pelnas. Tarp nemokančių skaityti, tai vadinasi nuostolis. Ten toje pačioje eilutėje taip parašyta. Bet ką čia aiškinsi žmogui, kuris moka skaityti. Tik visai ne tos įmonės FA atsivertė.
tu gal kvailas? pelnas yra. jis pelno nuostolio ataskaitoje PNA. Balanse prie nuosavo kapitalo nepaskirstytas pelnas atvaizduojamas viso gyvavimo laikotarpio rezultatas minus dividendai, minus privalomas rezervas ir kita smulkme.
Vertybinių popierių komisija turbūt pagirtų už metų apiplėšima ir paskirtų premiją Ruginienei, o investuotojai su visa Baltijos birža turbūt nominuotų Nobelio ekonomikos ir taikos premijai. Po kurios paskutinis brokeris užgesintų šviesą Vilniaus biržoje
Dar kartą, tai vadinasi nepaskirstytas nuostolis. NUOSTOLIS. Nebūna pelno su minusu.
ok. esmes tai visiškai nrkeičia. ar tau keičia :)
Gerb. Auditoriau, ka uostote? Pastebejote, kad ne tos imones ataskaitas ziurejote? 😀😀😀 Aisku, klausimas, ar Ruginiene irgi zino, ka ispirkines 😀😀😀 Tikiuosi, kad auditus darote geriau... Aisku, kiti komentatoriai irgi ne geresni, nes gincijasi apie nieka...
Gerb. Auditoriau, ka...Gerb. Auditoriau, ka...taip. ziuriu konsoliduota imones grupes.
Vartotes is gaidzio? nes Jusu link'as yra i kitos imones ataskaitas, Jusu referuojami skaiciai taip pat yra kitos imones. Pries reiksdamas savo toli siekiancias isvadas, isitikinkite, kad bent jau cituojate teisingos imones finansinius rezultatus 😀😀😀 Pirstas ir vyriskas organas yra kazkuo panasus, bet kazi ar apie potencija galima spresti pagal pirsta, ka Jus ka tik padarete 😀😀😀
Beja, kas ys "konsoliduota imones grupes"??? 😀😀😀
klausyk, užingriduk, yra konkretus kapialo trūkumas gruppėj, o pagrindine įmonė melžiama kasmet dividendų pavidalu. kas tau neaišku?
pasiskaityk, kas yra konsoliduota.
Kokius buliaus eksklementus kalbat? 1. Kokio kapitalo trukumas grupej? 2025-06-30 Grupes nuosavas kapitalas sudaro 2.5 bEur, nepaskirstytas - 0.6 bEur. 2. Kuria imone vadinate pagrindine? Ir kas ja melzia?
O kas tuos dividendus gauna? ir kas juos gali pakeisti ir sustabdyti? ar ne pagrindinis akcininkas turintis 74,99proc? Tamsta pats pirma susideliokit savo mintis pries keldamas tema bent kokia nes verkiat del dividendu kuriuos is esmes tvirtina akcininkas turintis 74,99 proc.
As ne neigsiu, nei teigsiu. Bet jei jai viskas taip OK su IGNICIU, tai kodel akciju kaina net IPO kainos nepasiekia, ir eile metu....? Analitikai teigia 34 eur , bet nors tu ka 22EUR negalim pasiekti. As ne auditorius, bet tikrai kazkas ne taip. Tie kas investuoja profesonaliai viska isskaito. P.S. Prasau be izeidinejimu :)))
As nesuprantu, kodel triuksmo. Valstybe pagrindinis akcininkas, valstybe nori supirkti dali akciju. Savo akciju supirkima daro ir kitos bendroves. Pvz Artea patvirtino savo akciju ispirkimo programa, estu valstybe ispirko Enefit akcijas. Tai akcininko sprendimas, jei nori gali patvirtinti supirkimo programa
Niekas neginčija GALĖJIMO supirkti. Ginčija tokio sprendimo naudą ir kvestionuoja kainą. Naudos - jokios negali įvardinti, apart psichodelinę trydą.
Ignitis visa laika aiskina, kad ju akcija per mazai ivertinta, tokiu atveju savo akciju supirkimas logiskas zingsnis. Tuo paciu vadovavosi estai superkant Enefit akcijas, todel ir Artea paskelebe akciju supirkima savo akciju. Jokios cia sensacijos nera
Tai kokia supirkimo nauda jus supratot tiek is paskirtos premjeres tiek is socdemu pirmininko? Nes nzn kokiu budu jie sugebes sustiprinti svarbiu imoniu sauguma supirkdami visas akcijas. Jei tai reiskia kad maziau dalinsis info nes nebereikes teikti ataiskaitu birzai tai cia manau visus investuotojus tik gasdins ateityje
Tamsta esate suinteresuotas asmuo kaip turintis Ignitis akcijų. Tai turėtumėte aiškiai įvardinti rašydamas savo suinteresuotus komentarus. Apie turimas Ignitis akcijas Jūs pats esate minėjęs VZ komentaruose
Tai jei žmogus turi tos įmonės akcijų tai nebegali klausti kodėl valstybė (didžiausias akcininkas) kontroliuojantis pilnai (turinti visus svertus) šia įmonę ruošiasi išleisti papildomus pusę milijardo, nors finansu ekspertai nemato jokios apčiuopiamos naudos valstybei, net daugiau mato reputacinę žalą dėl tokio veiksmo. Ar dabar jau klausti negalima išvis?
Net prezidento vyriausiasis patarėjas tuos pačius klausimus užduoda, kokia būtu šio veiksmo nauda valstybei? Nes nė velnio niekas nesupranta net po paskirtosios premjerės ir socdemų pirmininko paaiškinimų kam to reikia. Vienintelis argumentas "solidus", nes Nemuno .... (kažkokia tai partija) užsimanė
Nemanau, kad negali, tačiau nereikia apsimetinėti, kad esi praeivis, o ne suinteresuotas asmuo. Būtent jam pačiam reikia tą info įvardinti. Jis juk LT pilietis, turi pilną teisę reikšti savo nuomonę. Net gi įdomu kaip jis savo akimis ją mato.
Nemanau, kad negali,...As irgi turiu tu akciju, kiekvienas mastantis pilietis matyt kuris investuoja su tam tikra rizika zinoma turi tu akciju nes div. neblogi nors ir politiniu riziku kaip matome nemazai, bet mano keliamas klausimas del argumentu kodel reikia ta imone pilnai ispirkti taip ir neatsakoma viesai, motyvuojant kazkokiom geopolitinem padetim ar dar kazkuo, bet kas pasikeis kai valstybe valdys 100proc? Priesas maziau info gaus jei is birzos imone pasitrauks? Bet tai reiskia kad ir visuomene nebezinos kokie sprendimai ten priimami ir t.t. reiskia vartotojas gali likti durniaus vietoj
O problema iš tikrųjų yra tame, kad Valstybė, kaip didžiausias akcininkas įmonėje turi tik teises priskirtas kaip akcininkui turinčiam 50%+1 akciją ir ne daugiau, o ne kaip turinti 75%. Iki sprendimų priėmimų kaip turint 75% trūksta vos vos, tačiau trūksta! Dėl 1 akcijos ar 0,01% prarandama, kaip valstybei, laaaabai daug!
Tamstai turiu tik tokį priekaištą, kad negerbiate savo šalies, savo gimtosios kalbos. Kaip mūsų šalį ir mūsų kalbą gerbs emigrantai, jei patys jos negerbiame ??? Juk taip nesunku pačiam, tamstai, rašyti taisyklingai!?
Ar aš teisingai suprantu, kad kai jūs užsimanot išsikept didkepsnį perkat jaučių bandą, o ne tiesiog mėsos šmotą? Nes Jūs dabar būtent taip argumentuojat, kad valstybė supirks 25,01%, nes jai trūksta 0,01%.
Tai tegul tada ir įsigija tas kelias akcijas, o ne svaidosi "nacionalizacijos" lozungais
Dėkui už pastebėjimą, dėl tamstos galiu ir persijungti į LT abėcėlė. Bet atsakant į Jūsų klausimą, TAIP ne visada patogu (klaviatūra, skubėjimas ir t.t.), todėl ir naudojama ne LT abėcėlė. Klausimas Jums, o kodel manote, kad as negerbiu kalbos? Juk lingvistiniu poziuriu, net ir sitas sakinys yra taisiklingas, apart to, kad nenaudoju diakritiniu zenklu (t.y. lietuviškos abėcėlės) ir tai truputi prasilenkia su rasybos taisyklemis? (tikiuosi, be pagalbos, supratote sakinio mintį) Juk kalbos esmė yra bendravimas, o ne forma. Ir rašyba su lietuviškomis raidėmis yra daugiau kultūrinis/ideologinis klausimas, o ne lingvistinis.
Suinteresuotas :D Nu turiu kelias gal likusias akcijas už mažiau nei per pusdienį uždirbu tiesiogiai, ir dar gal II pakopoje turiu. Nesidomėjau. Čia dėl to turėčiau būti suinteresuotas? Ir suinteresuotas kuo? Akcijos realiai mažesnė kaina, nei buvo IPO. Dividendai nėra kosminiai. Jūs, kaip absoliučiai nieko neraukiantis nei elektros energijos reguliavime, nei kainodaroje, nei įmonių valdyme, nei viešųjų finansų valdyme iš vis neturėtumėte pasisakyti, nes tiek pat naudingos įžvalgos, kiek šuns lojimas - apie ieką.
Ne, perka ne jaučių bandą, o visus jaučius bent jau šalyje! Visus iki vieno, tiek gyvus, tiek paskerstus, tiek mėsą visų šaldytuvuose ir šaldikliuose!
Akcijų supirkimas kai jos pigios, yra komercinis žingsnis pakelti kainą, ir tas akcijas vėliau parduodant atgal į rinką didesne kaina. Apie tai dabar nėra jokios kalbos. Dabar keliamas tikslas tiesiog delistinguoti bendrovę, kad galėtų susisodinti savo klapčiukus ir grąžinti savo lesyklėlę, kurių taip apkarpė jiems konservatoriai.
P.S. aš daug labiau suinteresuotas kaip elektros vartotojas, nes net turėdamas saulės elektrinę, elektrai ir ypač tinklo mokesčiams, išleidžiu kartais (keliolika kartų) daugiau, nei akcijų vertė. Bet matyt visi vartojantys elektros energiją irgi yra suinteresuoti asmenys, tad pasisakyti irgi negali. Gaunasi, kad pasisakyti gali tik užsieniečiai, neturintys Igničio akcijų.
Na, patvirtinote, kad turite tas kelias akcijas. Tik niekaip nesuprantu kodėl taip tamstai nervuotis? Juk pats sakote, kad tai yra smulkmė tamstos krepšelyje ir pajamose, bei išlaidose. Iš vis nereikšmingas dalykas, popiergalis. Net nesate suinteresuotas! Tad nusišypsokite ir ramiai žiūrėkite į gyvenimą, nes, kaip pats sakote, Jūsų gerovės tai neliečia ir nepalies.
Kai ruošiesi ką nors pirkti ,tai turi turėti eurų. Už ką išpirkinės? Skolinsis?
iš gynybos fondo paims, kuriam irgi nesugraibo.
gal galite patikslinti straipsni: buy put ar sell put?