Estijos „Fruit Xpress“ už 9 mln. Eur įsigijusi „Bidfood Lietuva“ siekia įsitvirtinti Baltijos šalyse

80% „Fruit Xpress“ akcijų „Bidfood Lietuva“ 2022 m. gruodį įsigijo už 8,94 mln. Eur, nurodoma Registrų centrui pateiktose 2022–2023 finansinių metų ataskaitose.
Grupė tarp savo planų įvardija siekį tapti viena svarbiausių šaldytų ir atvėsintų produktų tiekėjų Baltijos šalyse.
„Pagrindiniai planai ir strategija ateinančiais metais išlieka bendrovės įsitvirtinimas Baltijos regione, klientų plėtra Latvijoje ir Estijoje bei siekis tapti viena iš svarbiausių šaldytų ir atvėsintų produktų tiekėjų šiame regione“, – teigia „Bidfood Lietuva“.
Be bendrovės Estijoje, „Bidfood Lietuva“ turi antrinę įmonę Latvijoje „Bidfood Latvia“.
Įmonė platina įvairių gamintojų, tarp jų „Bonduelle“, „Nestle“, „Unilever“ ir kitus produktus – šaldytus mėsos, žuvies, daržovių, pieno gaminus.
„Bidfood Lietuvos“ konsoliduotos pajamos 2022–2023 finansiniais metais, kurie prasideda liepą ir baigiasi kitų metų birželį, augo 69% iki 77,7 mln. Eur (2021–2022 m. – 44,9 mln. Eur), jos grynasis pelnas sumažėjo 4% iki 0,69 mln. Eur (0,717 mln. Eur).
Pasak įmonės, pelnas mažėjo dėl išaugusių įvairių sąnaudų, labiausiai – dėl „Fruit Xpress“ akcijų įsigijimo bei dėl jos veiklos.
Lietuvoje, „Sodros“ duomenimis, bendrovėje dirba 134 darbuotojai, Baltijos šalyse – apie 330.
Visos bendrovės akcijos priklauso JK įmonei „Bidcorp foodservice Europe“, kuri priklauso „Bidcorp“ grupei.