2022-01-07 06:45

Metavisata: tarp investavimo idėjos ir reklaminio blizgučio

Markas Zuckerbergas, „Meta“ vadovas, demonstruoja savo avatarą bendrovės kuriamoje metavisatoje. „Facebook“ / „Reuters“ / „Scanpix“ nuotr.
Markas Zuckerbergas, „Meta“ vadovas, demonstruoja savo avatarą bendrovės kuriamoje metavisatoje. „Facebook“ / „Reuters“ / „Scanpix“ nuotr.
Tikėjimas „metavisata“ – tai manymas, kad žmonės kuo toliau, tuo daugiau laiko leis trimatėse virtualiose erdvėse, kur jų dėmesio sieks gausus būrys įvairių verslų. Visgi, šios tendencijos (ar mados) epicentre – ir taip dėmesiu nesiskundžiančios technologijų milžinės.

„Metavisata“ – tai bendras terminas apibūdinant numatomas beribes trimates virtualias erdves, į kurias turėtų persikelti daugybė tiek skaitmeninėje erdvėje, tiek realiame pasaulyje vykstančių veiklų – nuo koncertų iki virtualių darbuotojų susirinkimų.

Manoma, kad tokių veiklų spektras turėtų smarkiai plėstis.

52795
130817
52791