Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

49
  • 2020-11-17T09:55:29+02:00

    Geriausia kaledine dovana ever

  • 2020-11-17T10:35:07+02:00

    Akcija absoliučiai spekuliacinė. Atsipirkimui 1000 metų, tiek žmonės negyvena.

    • 2020-11-17T11:31:22+02:00

      kaina užkilus, tas tiesa, bet tamsta esate su tom miniom, kur vis dar nesupranta Tesla . Rekomendacija ją labiau vertinti kaip technologijų kompaniją, o ne auto gamintoją.

    • 2020-11-17T11:33:32+02:00

      O koks nors AAPL su 36 PE ar AMZN su 91 ne spekuliacine? Akciju kainos jau senai nieko bendro su realybe nebeturi.

    • 2020-11-17T12:21:24+02:00

      Milijonas mylių. This is The Vehicle. Like Mercedes-Benz truck.

    • 2020-11-17T12:52:48+02:00

      Nu taip, i Igniti irgi turetume ziureti kaip i technologiju kompanija, o ne energijos perpardaveja masems: sukure telefonini apsa, kuria neural tinklus ir panasiai. Teliko tapti 100%zalia ir pardavineti anglies kreditus kitiems. O jei pranestu, kad dali pinigu skiria i R&D sintezei, reiketu ir akcijas skelti 5x visiems norintiems. “Mieli investitoriai, Teslai siemet ypac geri metai, nuostolis tik 850 milijono usd!” Ir kaina vel aukstumu aukstumose ;))))))). Todel siulyciau maziau “kvestionuoti” ir plaukti pries srove, o sokti i traukini ir dziaugtis kol galite, nes anksciau ar veliau visa tai uzsiris.

    • 2020-11-17T13:09:57+02:00

      I rezultatus paziurek pirma.

    • 2020-11-17T13:29:55+02:00

      Bet ignitis taip nesugeba....Nes yra ignitis. Jai paprasciau akcininkus ap...ti, negu akcija skelt i 5 dalis.

    • 2020-11-17T16:31:34+02:00

      Kuriuose metuose gyveni? 2018? Gal man paskolintum laiko mašiną, užsipirkčiau Teslos akcijų...

  • 2020-11-17T11:33:15+02:00

    ir/ar/arba_short/long squeeze

  • 2020-11-17T14:33:34+02:00

    Pergyvenantiems dėl to, kad kiti gamintojai pagamina daugiau auto. Taip, pagamina, bet žiūrėkit ir į Teslos augimo perspektyvas: * 2019: 367.000 auto * 2020: 500.00+ * 2021: 1+ mln ( netrukus šalia Model 3 paleidžiama Model Y gamyba Giga Shanghai gamykloj + iki metų vidurio paleidžiama Giga Berlin + paleidžiama Giga Texas + vyksta derybos dėl gamyklos Indonezijoj ). Kuris iš "senųjų" gamintojų auga tokiu tempu? Kuris

    • 2020-11-17T14:34:13+02:00

      2020: 500.00+ -> 2020: 500.000+

    • 2020-11-17T14:47:31+02:00

      LinasVZ, Tesla kainuoja kiek Toyota, VW, Chrysler ir dar turbut kelios kompanijos kartu. Ir dar tu po to sakai apie kazkokias perspektyvas? Prie to kai kitos kompanijos pelningos ir jau irgi iškasė el. automobilių karo kirvį. Man kaip ir aišku kaip čia bus, bet biržos nenuspėjamos.

    • 2020-11-17T14:56:50+02:00

      "Prie to kai kitos kompanijos pelningos" Tesla pelningai dirba jau 5-is ketvirčius iš eilės, turbūt niekad negirdėjai, kad į S&P500 nepelninga kompanija nepatektų :-D "kitos kompanijos ... irgi iškasė el. automobilių karo kirvį." Atsilikusios nuo Teslos daug metų, nes EV ne kėbulą pagamint, ką jos aišku gerai sugeba, o baterijų kiekis ir jų efektyvumas. Tesla pati pradeda savo naujai sukurtos baterijos 4680 (kuri ir pigesnė ir talpesnė) masinę gamybą, todėl ateity minėti konkurentai galės tik pasvajot apie tuos baterijų kiekius, kokius pasigamins Tesla. Kad tuščiai burnos neaušint pažiūrėk šią prezentaciją, nes akivaizdu, jog nelabai gaudais tame, ką komentuoji. https://www.youtube.com/watch?v=l6T9xIeZTds&feature=youtu.be&t=1983

    • 2020-11-17T15:08:54+02:00

      esminio momento taip ir nepakomentavai. Teslos dabartine kapitalizacija 386 mlrd.. Tai yra mazdaug tiek kiek keli konkurentai kartu. Ir pagal tave tai sąmonė. O ant visokių atsilikimų dėjusi rinka. Puse rinkos važinėja su kledarais atsilikusiais 20-30 metu. tas pats bus ir el auto markete ir jau yra. VW id, leafai ir t.t. parsiduoda tik taip. Tai kad sėkmės tikint Telsa. Ir beje ji skolose kiaurai. Taip pelninga kelis ketvirčius, tas džiugu, bet tokiai kainai nu niekaip to nepakanka. Pelnas turi būti 100 kartu didesnis, kad PE butu kaip Toyota ar VW. Kol kas matau VW ir Toyota gatvėse it tikrai taip dar bus 10 metų. Konkurencija nemiega, panatysi, bus eilin4 kompanija ir tiek, nepra=us, bet tiek nekainuos, bus koks 80-100 mlrd po 2-3 metų

    • 2020-11-17T15:14:28+02:00

      LG Chem baterijų gamykla Wroclawe turės didesnius pajėgumus nei Teslos, tik nesivadina Gigafactory.

    • 2020-11-17T15:22:47+02:00

      Na, reiktu nepamirsti, kad keiciasi ne tik technologijos, bet ir ju vartotojai. Millenialsams, kurie sugeba uzsidirbti, visiskai neidomus yra oldschooliniai auto, ta galim puikiai matyti USA rinkoj. Ten visokie Fordai ir pan yra realiai darbo zmoniu autoparkas. Visi, kas nori premium coolness dabar sedi Tesloj. Suprasciau, kad tokias diskusijas mazdaug "Tesla nieko verta, nieko negamina, chahaha" galima butu palaikyti kokius desimt metu atgal ar daugiau. Bet dabar...? Rimtas automobiliu gamintojas, rimtai kovoja rinkoje, kuria pats ir susikure. Emm? "Tiketi ar netiketi", cia yra toks truputi dumb poziuris, sakyciau. Bet man tai kas, as akcijas nusipirkau kai buvo papigiai, pliuse sedziu ir ziuriu labai subjektyviai. Mano vaikai ir anukai gales is tu akciju nusipirkti jachta, jei labai reikes, o jus ir toliau tikekit Toyotom ir Volksvagenais. Nokia naudojat dar?

    • 2020-11-17T15:27:38+02:00

      na as lygiai taip pat galiu sakyti, kad Tesla ateities Nokia ir, kad kokia NIO ar Nikola nukonkuruos Tesla, Tai kalba apie nieka. Esmė paparasta, Tesla pervertinta. Praktiskai turi uzimti puse pasaulio autorinkos, kad pateisinti dabartinė akcijų kainą. Tai, kad pirmyn laukti derlingesnių metų

    • 2020-11-17T15:28:30+02:00

      "Tai yra mazdaug tiek kiek keli konkurentai kartu. Ir pagal tave tai sąmonė." Jei žiūri TIK į akcijos kainą ir pagaminamų auto kiekį, tada taip, nesamonė. Bet jei vertini ateities perspektyvas, bei kitas Teslos verslo sritis apie kurias nė pusę žodžio neužsiminei, tada sąmonė, nes TSLA kaina dar stipriai didės. O ko nepaminėjai - energetikos biznis, autonominio (be vairuotjo) vairavimo biznis, kurie ateity gali duoti daug daugiau pelno, nei pats auto gaminimas. O dabar klausimas tau - na mes paprasti žmogeliai gal perdaug kvaili ir nieko nesuprantam, bet kodėl į Teslą investuoja milijardinių fondų valdytojai? Nenori pakomentuot kodėl tu už juos daug daugiau supranti? Pvz už šitą: https://www.youtube.com/watch?v=dTMXB9jcSC8&feature=youtu.be&t=229

    • 2020-11-17T15:34:27+02:00

      nu daug kas daug kur investuoja. didzioji dalis milijardiniu fondu yra pensininku pinigai. jiems vienodai kur ir ka pirkti. Gauna komisa ir miega and jo. Is tavo komentaru jauciu jau, kad pats jau pradedi jausti kur cia nelogizmas. O del energetikos ir pan tai ten visai neaisku ar tai dar bus ta pati imone. Muskas taiatskyrimo eskpertas. Tai greiciau bus atskiri projektai, tai, kad cia dar nereikia nieko niekam komentuoti. Ir jei nori tai pirk Tesla, niekas gi nestabdo. Tik nereikai pastoviai aplinkui patvirtinimo ieskoti, kad gerai darai

    • 2020-11-17T15:35:29+02:00

      Akciju kaina vertinti pagal turimus hard asset'us visokius, kaip pvz fabrikai ir skaicius, kiek auto per metus pagamina butu labai klaidinga. Bet kuri normalesni knyga apie stock trading arba investicijas (nekalbu apie day trading, nemaisyti) visada akcentuos ateities lukesciu, bendro rinkos poziurio ir populiarumo aspektus. I visus situos punktus, atmetant buhalterine nuobodzia dali, Tesla labai graziai isikomponuoja. "Pervertinta" akcija - nera tokio dalyko. Arba RINKOS DALYVIAI perka, nes nori tureti ja, del vienu ar kitu priezasciu, arba ne. Jei perka, tai tokia ir kaina, jei neperka, tai, nu I guess tada niekam ji ir ner idomi. Paziurekit GM, oi kiek fabriku turi, oi kiek masinu gamina ir so? Boooooring akcija, niekam neidomu.

    • 2020-11-17T15:40:23+02:00

      ne visai taip, tai ka tu sakai tinka stipriai kylanciai rinkai. Kai rinka leidziasi ar teisiog stovi tada ziurima i fundamentika. Kai akcijos kris ar tiesiog nekils sedeti su Tesla kuri nemokes dividentu dar ilgai ir yra skolose ne tas pats kas sedeti su VW ar Toyota.

    • 2020-11-17T15:43:08+02:00

      "Fundamentika" puikiai veikia ir kylanciuose sektoriuose. Tik ta "fundamentika" tuomet nera "gauti dividendus" arba tiesiog "issaugoti pinigu verte". Taip kad "fundamentika fundamentikai nelygu".

    • 2020-11-17T15:45:22+02:00

      nu cia jau blejones. Lukesciai nera fundamentika. Pakankamai aisku kie MS parduos licenziju ar Gillete peiliuku ar kiek bus parduota Coca Cola. Tai yra stipri fundamentika. Tesla yra lukesciai kuriu tikimybe gan maza.

    • 2020-11-17T15:48:17+02:00

      Tai growth stocks analize jau nera "funtamentika" paremta niekaip? I see... :D

    • 2020-11-17T15:54:27+02:00

      tai pats rasai lukesciais. Lukestine fundamentika. Tesla atveju lukestis yra, kad bus dominuojantis zaidejas, ir kad puse masinu bus Tesla. kol kas nesipildo niekaip

    • 2020-11-17T15:54:43+02:00

      Galeciau tik priminti, per panikos ispardavima kovo menesi krito visos akcijos vienodai ir su 0.1 ir su 1000 pe. Pamirskit ta termina overvalued.

    • 2020-11-17T15:58:06+02:00

      nevienodai, paziurek konservatyvias

    • 2020-11-17T16:01:51+02:00

      Tai sakau, as nesuprantu, kuo remiantis dar sugeba "ekspertai" ta overvalued rasti momenta. Lyg cia kazkokia mistine dievo ranka kaina kilnotu, bet ne, tikrai ne rinka. Jau kur kur, bet akciju pricing'e visi kaip zverys ziuri kiekviena skaiciu po kablelio ir tiketis, kad kazkas cia "netycia prasileido" keleta milijardu extra kapitalizacijos, yra absurdas. I abi puses galioja. Taigi, kas kalba tokias pievas, geriau tada neturekit nieko bendra su akcijom, daugiau pinigu liks :))

    • 2020-11-17T16:08:07+02:00

      nu pagal tavo teorija kaina visada teisinga, klausimas tik ko kasdien tada svyruoja i abi puses

    • 2020-11-17T16:09:04+02:00

      "Tesla kuri nemokes dividentu dar ilgai ir yra skolose ne tas pats kas sedeti su VW ar Toyota." Pažiūrėk kokios Tesla skolos ir kokios tų "fundamentalių" VW ir Toyota - turbūt irgi nenorėsi pakomentuot, kaip ir ankstenio klausimo :-D https://www.reddit.com/r/teslainvestorsclub/comments/f5cis4/a_chart_of_debt_in_the_auto_industry/

    • 2020-11-17T16:09:19+02:00

      Nes rinkos jegos - paklausa ir pasiula, nuolat ta kaina balansuoja pagal naujausia informacija, makroekonominius bei vietos veiksnius. Kind of basic'as ekonomikoj.

    • 2020-11-17T17:40:53+02:00

      Nieks neginčija paklausos pasiūlos, ginčijamas kainos teisingumas. Paklausa pasiūla veikė per visas krizes ir prieš jas, kaip pvz. tulpių svogūnėliai

    • 2020-11-19T16:00:03+02:00

      Geri komentarai tamstos, nelabai yra ką pridurti. Tiksliai sudėlioti argumentai. Liuks

  • 2020-11-17T19:00:04+02:00

    Kiek daug komentatoriu verksniu atsirado. Ir visi argumentai tokie patys kaip pries kelis metus. Bet kazkaip nesipildo jusu prognozes. Viskas pagal jus tik xujovai su Tesla. Tai kam apie ja rasot? Kodel sekat PE ir kitus rodiklius? Negalit nei 1 akcijos ipirkt, o matot kylancia kaina, tai putos is burnos teka ane? :))

    • 2020-11-17T19:42:11+02:00

      Alpinistu asociacijos prezidento komentaras!

  • 2020-11-17T19:46:29+02:00

    Ot teslos dal-ba- oi sorry fanbojų susirinkimas. Šiek tiek faktų: populiariausia el. mašina Europoje yra Renault Zoe, kitais metais bus turbūt VW id3. Kinijoje vėl savi žaidėjai. Neužims Tesla tiek rinkos kiek turėtų pagal tokią kapitalizaciją ir taškas. Vien VW turbūt jau kitąmet pagamins daugiau el. auto negu Tesla, jau nekalbant apie kinus. Daug Teslos pelno dėl taršos kreditų pardavimo, kurių vėlgi didėjant senųjų gamintojų el. auto procentui, reikės vis mažiau. Na ir paskutinis, iphone'as 2007-ais metais buvo nepralenkiama naujiena, o kokiais 2013-ais gamino visi kas netingi, na o 2020-ais Xiaomi už 200 eurų atlieka turbūt 90% prabangiausio iphone'o funkcijų. Tas pats bus ir su baterijų technologija, nekalbant jau apie savavaldžius.

    • 2020-11-17T21:29:52+02:00

      Kad viskas butu taip paprasta jau siandien uzdaryciau tesla aktyvus. Ir pats pradeciau gaminti elektromobilius.

    • 2020-11-17T23:58:47+02:00

      Tai pasidalink tom įžvalgom, arba bent jau paaiškink, kodėl jau šiemet Norvegijoje Tesla Model 3 bus geriau atveju top 5 elektromobilis? Lentelė su YTD apačioje https://insideevs.com/news/452441/norway-plugin-car-sales-october-2020/ 1. etron 2. Golf 3. ID.3 4. Kona 5. Leaf 6. Model 3 kitų teslų 20-uke nematyt.

    • 2020-11-18T00:12:15+02:00

      Dar forbes galima pridėti: https://www.forbes.com/sites/jimcollins/2020/11/10/teslas-market-share-is-sliding-in-china-and-has-cratered-in-europe/?sh=21fe96b736d7

  • 2020-11-17T21:45:41+02:00

    na tai dabar pamatysime teslos akcijų krytima zemyn. realiai si kompanija burbulas, kuris laikosi ant tarsos emisiju pardavimo ir jav vyriausybes subsidiju perkant nauja elektromobili.

    • 2020-11-17T23:55:16+02:00

      "jav vyriausybes subsidiju perkant nauja elektromobili. " Teslai šios subsidijos baigtos mokėt 2019 gale, pasiekus 200.000 parduotų EV kiekį (tas pats galioja ir kitiems gamintojams, pvz GM). O dėl emisijų pardavimo - na tai tegu neperka iš Teslos tų leidimų - juk EV gaminti neribotais kiekiais taip paprasta, kaip čia vietiniai vatnykai mums aiškina :-D Tegu gamina EV ir neperka tų leidimų, bet kažkodėl pigiau gaunas leidimai, nei pertvarkyt gamyklas EV gamybai ... https://mashable.com/article/tesla-federal-ev-tax-credit-runs-out-2020/?europe=true

    • 2020-11-18T00:05:22+02:00

      Ekspertai mldc, neiperka nei vienos akcijos, reiskia pervertinta. Idomu kaip ten su pvz Buffet’o fondo vienetu...irgi pervertintas? Tokiu ir panasiu pavyzdziu simtai, jei ne tukstanciai per viso pasaulio birzas perejus. Nepatinka Tesla akcija, nu tai bl eik NIO pirk, gera augima katik pranese. Ka cia dar pasiulyt galiu, gal pvz apskritai nieko nepirkt dar galit, ai, nors ir dabar nieko neturit. 😄

    • 2020-11-18T00:06:05+02:00

      Ekspertai mldc, neiperka nei vienos akcijos, reiskia pervertinta. Idomu kaip ten su pvz Buffet’o fondo vienetu...irgi pervertintas? Tokiu ir panasiu pavyzdziu simtai, jei ne tukstanciai per viso pasaulio birzas perejus. Nepatinka Tesla akcija, nu tai eikit va NIO pirkt, gera augima katik pranese. Ka cia dar pasiulyt galiu, gal pvz apskritai nieko nepirkt dar galit, ai, nors ir dabar nieko neturit. 😄

    • 2020-11-18T09:50:04+02:00

      Is komentaru skaiciaus matos, kad tesla ne scamas. Tik kai kurie labai pikti, nes lauke eilinio kritimo, o gavo keturguba kilima....

    • 2020-11-18T11:50:10+02:00

      Šiandien Morgan Stanley pakėlė TSLA prognozuojamą kainą (Price target) nuo $360 iki $540. Dar vienas patvirtinimas, kad dabar TSLA "pervertinta" :-D https://finance.yahoo.com/news/morgan-stanley-turns-bullish-tesla-074203442.html

    • 2020-11-18T21:31:42+02:00

      So sad 😂

  • 2020-11-19T15:56:58+02:00

    Dauguma skeptikų dėl Teslos kainos kartoja tą patį kaip kokia užsikirtusi plokštelė- akcijų kaina labai pervertinta ir kaip taip gali būti, kad kapitalizacija didesnė nei didžiųjų auto gamintojų visų sudėjus. Jiems nors ir kuolu tašyk per galvą, bet nesupras, kad jokiu būdu Teslos negalima vertinti tik kaip auto gamintojos. Tai auto+tech+energetikos kompanija. Pasiskaičiuokit kas mokat ir skaičiai ir perspektyvos kitaip atrodys. Wallstreeto analitikai irgi po truputį pradeda įsikirsti. Vakardienos žinios" "For the first time since 2017, the firm turned bullish on the electric-car maker, upgrading Tesla to "overweight" from "equal weight" and assigning a $540 price target, representing potential upside of 22% from Tuesday's close. In its bull-case scenario, Morgan Stanley assigned a price target of $1,068, representing potential upside of 142% from Tuesday's close. Cituoju Morgan Stanley: "To only value Tesla on car sales alone ignores the multiple businesses embedded within the company, and ignores the long term value creation arising from monetizing Tesla's core strengths, driven by best in class software and ancillary services,".

    • 2020-11-20T01:34:53+02:00

      Viską jie supranta, tik apsimeta nieko nesuprantančiom šlangom :-D Apie energetiką kai pakomentavau, tai man vatnykas taip atrašė "... O del energetikos ir pan tai ten visai neaisku ar tai dar bus ta pati imone. Muskas taiatskyrimo eskpertas. Tai greiciau bus atskiri projektai, tai, kad cia dar nereikia nieko niekam komentuoti...." Žodžiu kadangi nieko argumentuotai atsakyt negali, tai iš lubų meta fake'ą, kad Elon'as atseit Tesla Energy atskirs nuo Teslos (nors niekur niekada jokios kalbos nėjo apie atskyrimą) - tai ką su tokiais diskutuot? Tik pažvengt iš bukos anti-Tesla propagandos galima ir tiek.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791